Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #26 Skrevet 1. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber i butikk og er så heldig å få trekke vinner i konkurranser. Og jeg trekker ikke tilfeldig nummer, og det vet jeg mange andre ikke gjør også 😉 Når det er sagt så trekker jeg aldri: De med tåredryppende historier, selv de med hint av elendighet. Trekker heller ikke de som angriper NAV, barnevern osv i profilen. De som har gått livets skole, jobber hjemmefra og generelt hater alle offentlige instanser. Slitsomme og flaue folk. Pleier ofte å velge utifra profilbilde. Er det et bilde som treffer meg så går premien dit 😊 Enkelt og greit 😊 Anonymkode: c55f6...269 Hva går du etter da? Utseendet? Anonymkode: 15fa4...794
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #27 Skrevet 1. november 2019 Jeg har faktisk sett folk legge ut innsamlingsaksjon for en venninne, fordi hun hadde en "ulykke" som reduserte livskvaliteten en liten periode. Kan kanskje ikke si helt hva så de ikke kjennes igjen, men det var ikke noe tragisk. Det var ikke mer tragisk for henne enn for alle andre. Men likevel så samles det altså inn penger til denne venninna.... som om det var bare de i denne verden Anonymkode: 1e8c0...c97
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #28 Skrevet 1. november 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva går du etter da? Utseendet? Anonymkode: 15fa4...794 Nei, absolutt ikke 😊 Smelter av noen typer bilder bare 😅 Kan være en bestemor/bestefar med barnebarna. Foreldre med barna sine. Noen med bilde av hunden/katten sin. Trenger ikke være pene folk eller proffe bilder. Det viktigste er vel å få en fin følelse når man klikker seg inn i en profil. Sånn hets, eder og galle byr meg imot. Da velger jeg rett og slett å gi til noen som virker mer oppegående 😊 Sist trakk jeg en mann som nominerte kona si, enkelt og kort: Kona fortjener denne genseren. Og kona fikk den. Syntes det var hyggelig at mannen tenkte på kona 😊 Anonymkode: c55f6...269
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #29 Skrevet 1. november 2019 Den siste jeg så av denne typen var en annonse for Kondomeriet hvor de spurte etter hvilke julefilm som fikk deg i "den....stemningen 😏". Folk kan umulig ha lest hva de svarte på for de fleste svarte Disneyfilmer, Alene Hjemme og Polarekspressen 😂 Anonymkode: 016a9...b13
skinnfilla Skrevet 1. november 2019 #30 Skrevet 1. november 2019 Gjerrigknarken på fb er tydeligvis sponset av bokklubben. Der kommer ofte ; få kjøkkenmaskin* når man klikker inn på innlegge kommer hele innmeldingsramsa + frakt +++ bindingstid osv nen folk leser ikke innlegg , bare hiver ut ; å jatakk🤩 då sku æ bak mye godt og det er så sinnsykt mange ! Enda noen prøver å skrive at det ikke er konkurranse og at man må melde seg inn osv😂😂
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #31 Skrevet 1. november 2019 tafatte folk Anonymkode: fc0cd...74c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #32 Skrevet 1. november 2019 Å når folk bare skriver det de andre skriver, var en konkurranse der de spurte om noe som gjaldt hjemmesiden, å nesten alle skrev helt feil svar fordi de ikke gadd å finne ut svaret selv, de såg bare på hva de andre skrev. 😂 Anonymkode: 096fa...782
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #33 Skrevet 1. november 2019 Jeg syns det er flaut når foreldre proklamerer egne barns bursdager. Ofte skriver de også typ. "Tuva, 9 år, leser alle gratulasjoner som kommer inn under bildet". Hva slags oppdragelse er det? Likes og FB setter standarden for hvor viktig bursdagen din er, Tuva. Vent i det minste til ungen har lov til å ha facebook? Føler slike foreldre bare vil ha oppmerksomhet på barnas bekostning? Anonymkode: 8fba7...bb0
Tøystykke Skrevet 1. november 2019 #34 Skrevet 1. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Å når folk bare skriver det de andre skriver, var en konkurranse der de spurte om noe som gjaldt hjemmesiden, å nesten alle skrev helt feil svar fordi de ikke gadd å finne ut svaret selv, de såg bare på hva de andre skrev. 😂 Anonymkode: 096fa...782 haha!🤣
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #35 Skrevet 1. november 2019 2 hours ago, Anonym bruker said: Den siste jeg så av denne typen var en annonse for Kondomeriet hvor de spurte etter hvilke julefilm som fikk deg i "den....stemningen 😏". Folk kan umulig ha lest hva de svarte på for de fleste svarte Disneyfilmer, Alene Hjemme og Polarekspressen 😂 Anonymkode: 016a9...b13 Hvis du blir kåt av ekorn er det fint at hele omgangskretsen din vet det 😆 Anonymkode: 79b2b...4de
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #36 Skrevet 1. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: tafatte folk Anonymkode: fc0cd...74c Tafatt er feil ord. De gjør jo faktisk en innsats, selv om den er pinlig. Anonymkode: 7b3cf...c41
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #37 Skrevet 2. november 2019 Jeg var i en Vita butikk rundt juletider i fjor. Ei dame i 50 åra stod bak meg i køen. Plutselig gaper hun ut :" Jeg vant ! Jeg vant på en Facebook konkurranse !" Ekspeditrisen og jeg bare:" Oi ! Kult." Dama viser fram det hun hadde vunnet. Masse stæsj fra en barnekinofilm. " Og jeg kjenner ingen barn engang! Jeg trenger ikke dette her, men moro å vinne da !" Jeg ble helt stum. Hva er vitsen med å være med i konkurransen når man ikke trenger gevinsten. 😣 Da kunne en 8 åringen fått gleden av den da. Jeg har vunnet mange konkurranser på face. Men melder meg bare på de som er av interesse. Jeg har billetter til Disney on ice, da gidder jeg ikke melde meg på en konkurranse om å vinne billetter. Da kan noen andre med barn få sjansen. Anonymkode: fe7cf...9cd
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #38 Skrevet 2. november 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: tafatte folk Anonymkode: fc0cd...74c Er det bare jeg som synes lampen i taket var helt fantastisk morsom? Anonymkode: 30128...798
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #39 Skrevet 2. november 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var i en Vita butikk rundt juletider i fjor. Ei dame i 50 åra stod bak meg i køen. Plutselig gaper hun ut :" Jeg vant ! Jeg vant på en Facebook konkurranse !" Ekspeditrisen og jeg bare:" Oi ! Kult." Dama viser fram det hun hadde vunnet. Masse stæsj fra en barnekinofilm. " Og jeg kjenner ingen barn engang! Jeg trenger ikke dette her, men moro å vinne da !" Jeg ble helt stum. Hva er vitsen med å være med i konkurransen når man ikke trenger gevinsten. 😣 Da kunne en 8 åringen fått gleden av den da. Jeg har vunnet mange konkurranser på face. Men melder meg bare på de som er av interesse. Jeg har billetter til Disney on ice, da gidder jeg ikke melde meg på en konkurranse om å vinne billetter. Da kan noen andre med barn få sjansen. Anonymkode: fe7cf...9cd Jeg deltar i alt mulig 🙂 men jeg har alltid noen jeg kan gi premien til hvis det jeg vinner ikke passer til akkurat oss, elsker å gi gaver til andre 🙂. Anonymkode: 096fa...782
Anonym bruker Skrevet 3. november 2019 #40 Skrevet 3. november 2019 On 10/31/2019 at 5:28 PM, Anonym bruker said: #1: Folk som tigger i konkurranser. De utbroderer om sine syke barn, eller sitt syke jeg, eller andre syke de kjenner. Og det legges ut, UTEN FILTER. Det er flaut, null sosial intelligens, og dårlig gjort mot de som blir utsatt for det. Bare for å vinne en vannflaske, eller ullgenser? Seriøst? FLAUT #2: Folk som tror at reklame er konkurranser. En butikk reklamerer for et produkt. Så skriver folk: "Jatakk" i kommentarfeltet, eller "Min sønn, Bjarne på 8 år, vil gjerne vinne fordi *fyll inn*", og lignende, selv om det åpenbart ikke er en konkurranse! Men en reklame! Skulle tro det gikk rett til hodet på dem og at de bare flyter rundt i sin egen verden, sånne folk? Flaut!! Flere som har sett det? Hva synes du er flaut på Facebook? Anonymkode: 1b6f7...7d4 er faktisk veldig enig i nr 1, nr 2 har jeg faktisk ikke sett så mye av. men nr 1 irriterer meg VELDIG, skriv heller det de sier du skal skal skrive, enn hele livshistorien Anonymkode: 8e88c...723
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå