Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 #1: Folk som tigger i konkurranser. De utbroderer om sine syke barn, eller sitt syke jeg, eller andre syke de kjenner. Og det legges ut, UTEN FILTER. Det er flaut, null sosial intelligens, og dårlig gjort mot de som blir utsatt for det. Bare for å vinne en vannflaske, eller ullgenser? Seriøst? FLAUT #2: Folk som tror at reklame er konkurranser. En butikk reklamerer for et produkt. Så skriver folk: "Jatakk" i kommentarfeltet, eller "Min sønn, Bjarne på 8 år, vil gjerne vinne fordi *fyll inn*", og lignende, selv om det åpenbart ikke er en konkurranse! Men en reklame! Skulle tro det gikk rett til hodet på dem og at de bare flyter rundt i sin egen verden, sånne folk? Flaut!! Flere som har sett det? Hva synes du er flaut på Facebook? Anonymkode: 1b6f7...7d4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Helt enig 😉 Jeg kan også kommentere på konkurranser men skriver bare: ja, takk, den ønsker jeg meg. Eller noe sånt 😉 Anonymkode: a70ed...82f
KellyTaylor Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Mest herlig er det når butikken skriver - kommenter med et ❤️ og du er med i konkurransen, MEN folk skriver jo en roman for å vinne og gjerne de mest tåredryppende historiene på toppen. Er det mulig???
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Akkurat nå, KellyTaylor skrev: Mest herlig er det når butikken skriver - kommenter med et ❤️ og du er med i konkurransen, MEN folk skriver jo en roman for å vinne og gjerne de mest tåredryppende historiene på toppen. Er det mulig??? Ja 😂 Virker seriøst desperate! Kanskje ikke noe å le av egentlig, men... Anonymkode: 1b6f7...7d4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt enig 😉 Jeg kan også kommentere på konkurranser men skriver bare: ja, takk, den ønsker jeg meg. Eller noe sånt 😉 Anonymkode: a70ed...82f Ja, passer du på at det faktisk er en konkurranse? 🤣 Anonymkode: 1b6f7...7d4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 Enig! Blir ekstremt pinlig Anonymkode: ea2b1...f72
Twintipp Skrevet 31. oktober 2019 #7 Skrevet 31. oktober 2019 Typ: Vil veldig gjerne at min venninne Wenche skal vinne! Ho har en usynlig sykdom og kjemper hver dag. Nav har stoppet pengene hennes og vinterdekka er slitte! Nå er mora hennes syk, og guttungen har sterk astma!!! Ho fortjener virkelig et lysglimt i hværdagen. Jeg ville heller spist spon med teskje enn å bli tagget i noe sånt!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #8 Skrevet 31. oktober 2019 Huff ja. Husker en gang en konkurranse hvor man kunne vinne en bok "Tarmens medisin" eller noe sånt. Ble helt sjokkert over hva folk delte om andres sykdommer og plager relatert til dette. Anonymkode: feb01...7eb
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #9 Skrevet 31. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Huff ja. Husker en gang en konkurranse hvor man kunne vinne en bok "Tarmens medisin" eller noe sånt. Ble helt sjokkert over hva folk delte om andres sykdommer og plager relatert til dette. Anonymkode: feb01...7eb Åh herlighet, det klarer jeg faktisk å se for meg... Anonymkode: 1b6f7...7d4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #10 Skrevet 31. oktober 2019 13 minutter siden, Twintipp skrev: Typ: Vil veldig gjerne at min venninne Wenche skal vinne! Ho har en usynlig sykdom og kjemper hver dag. Nav har stoppet pengene hennes og vinterdekka er slitte! Nå er mora hennes syk, og guttungen har sterk astma!!! Ho fortjener virkelig et lysglimt i hværdagen. Jeg ville heller spist spon med teskje enn å bli tagget i noe sånt! 😧 Men er det egentlig lov? Det du skisserer der høres jo ut som... Trakassering? Anonymkode: 1b6f7...7d4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #11 Skrevet 31. oktober 2019 Det kleineste er når de deler tåredryppende historier om andre. Husker Big Horn hadde en konkurranse hvor du kunne vinne en middag, og de spurte bare etter en emoji også skulle de trekke en vinner, også var det en som la ut om en annen person som hadde fått nye tenner og endelig kunne spise biff... Det var liksom så på kanten at du ikke helt visste om det var spøk eller alvor 😉 Håper det var en spøk. Men tror ærlig talt ikke folk skjønner hva en trekning betyr, det er som et lodd. Kommentar nr 37 vinner liksom, uansett om du bare har skrevet emojien de ba om eller en lang historie. Anonymkode: 8fefd...d29
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #12 Skrevet 31. oktober 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kleineste er når de deler tåredryppende historier om andre. Husker Big Horn hadde en konkurranse hvor du kunne vinne en middag, og de spurte bare etter en emoji også skulle de trekke en vinner, også var det en som la ut om en annen person som hadde fått nye tenner og endelig kunne spise biff... Det var liksom så på kanten at du ikke helt visste om det var spøk eller alvor 😉 Håper det var en spøk. Men tror ærlig talt ikke folk skjønner hva en trekning betyr, det er som et lodd. Kommentar nr 37 vinner liksom, uansett om du bare har skrevet emojien de ba om eller en lang historie. Anonymkode: 8fefd...d29 Ja. Rart med det der. Anonymkode: 1b6f7...7d4
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #13 Skrevet 31. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, passer du på at det faktisk er en konkurranse? 🤣 Anonymkode: 1b6f7...7d4 Jepp 😉😉 Anonymkode: a70ed...82f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #14 Skrevet 31. oktober 2019 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kleineste er når de deler tåredryppende historier om andre. Husker Big Horn hadde en konkurranse hvor du kunne vinne en middag, og de spurte bare etter en emoji også skulle de trekke en vinner, også var det en som la ut om en annen person som hadde fått nye tenner og endelig kunne spise biff... Det var liksom så på kanten at du ikke helt visste om det var spøk eller alvor 😉 Håper det var en spøk. Men tror ærlig talt ikke folk skjønner hva en trekning betyr, det er som et lodd. Kommentar nr 37 vinner liksom, uansett om du bare har skrevet emojien de ba om eller en lang historie. Anonymkode: 8fefd...d29 Jeg har hørt at det mange ganger trekkes på nytt hvis det er en historie som vinner, for det var ikke det de ba om Anonymkode: 15fa4...794
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #15 Skrevet 31. oktober 2019 Helt enig, det skjer hele tiden 😂. Jeg deltar ofte i konkurranser men leser veldig nøye gjennom hva de spør etter 🙂. Har faktisk vunnet noen ganger 🙂. Anonymkode: 096fa...782
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #16 Skrevet 31. oktober 2019 Ja, jeg mister respekten for folk i sånne fb-konkurranser. Pinlig! 🙈 Anonymkode: 96424...d8b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #17 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg administrerer to fb sider og har ofte konkurranser. Vi trekker tilfeldig, men trekker ny vinner dersom man ikke har svart på noe i nærheten av det vi har spurt om. Det at folk kommenterer på vanlige poster, og tror det er en konkurranse, er bare bra. Da øker innlegget i rekkevidde og blir spredt til flere. Anonymkode: 94fcb...b82
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #18 Skrevet 31. oktober 2019 Gå inn på facebooksiden til Color Line og les kommentarfeltet til bildet av restauranten. De spør kun om hvem de ville spist der med, INGENTING om konkurranse eller noe! Men historiene kommer 😂 Anonymkode: 9f5a4...0d6
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #19 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gå inn på facebooksiden til Color Line og les kommentarfeltet til bildet av restauranten. De spør kun om hvem de ville spist der med, INGENTING om konkurranse eller noe! Men historiene kommer 😂 Anonymkode: 9f5a4...0d6 Har du link? Jeg fant det ikke Anonymkode: 15fa4...794
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #20 Skrevet 31. oktober 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du link? Jeg fant det ikke Anonymkode: 15fa4...794 Har ikke link siden jeg sitter med telefonen, men gå på siden som kun heter Color Line og et stykke ned på siden. Bildet ser slik ut Anonymkode: 9f5a4...0d6
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #21 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg har vunnet ganske mange konkurranser på Facebook. Har bare kommentert det de spør etter. Alle familier har noe trist eller leit. Kunne skrevet masse selv om det, men det har jeg aldri klart å få meg til å skrive på face. Blir flau når jeg leser lange avhandlinger om hvor fælt de har det. Når det er 9 000 kommentarer , så er det liten sannsynlighet for at man vinner. Kjipt at alle leser de veldig private begrunnelsene. Anonymkode: fe7cf...9cd
Hengebukksvinet Skrevet 31. oktober 2019 #22 Skrevet 31. oktober 2019 Har lagt merke til det samme. Har ofte hatt lyst til å spørre de som utlyser konkurranser om folk som ikke svarer på spørsmålet er med i trekningen. Det er visst vanskelig å bare svare «ja takk», så da legger de heller ut egen eller andres livshistorie for sympati. Folk som ikke kan svare på det de blir spurt om burde ikke være med i trekningen. Det verste er jo de som tror at alt er en konkurranse og svarer i vildens sky og tror de skal vinne...vrenger sjela si for å vinne et flaxlodd😂
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #23 Skrevet 1. november 2019 En ting er når de i det minste bare legger ut egen livshistorie, men når de legger ut andre sin i tillegg svir det skikkelig i øynene mine. Jeg hadde dødd om noen hadde lagt ut om min økonomi og helseproblemer med mitt fulle navn, jeg hadde antageligvis blitt griseforbanna Anonymkode: 15fa4...794
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #24 Skrevet 1. november 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: En ting er når de i det minste bare legger ut egen livshistorie, men når de legger ut andre sin i tillegg svir det skikkelig i øynene mine. Jeg hadde dødd om noen hadde lagt ut om min økonomi og helseproblemer med mitt fulle navn, jeg hadde antageligvis blitt griseforbanna Anonymkode: 15fa4...794 Om noen la ut min private historie og sykdomshistorie så ville jeg anmeldt vedkommende. Og det mener jeg dønn seriøst! Straffelovens § 267. Krenkelse av privatlivets fred. Kan dømmes til et års fengsel... Og så hadde jeg satt himmel og jord i bevegelse for å få slettet det fra nettet. Anonymkode: a4866...6ab
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #25 Skrevet 1. november 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kleineste er når de deler tåredryppende historier om andre. Husker Big Horn hadde en konkurranse hvor du kunne vinne en middag, og de spurte bare etter en emoji også skulle de trekke en vinner, også var det en som la ut om en annen person som hadde fått nye tenner og endelig kunne spise biff... Det var liksom så på kanten at du ikke helt visste om det var spøk eller alvor 😉 Håper det var en spøk. Men tror ærlig talt ikke folk skjønner hva en trekning betyr, det er som et lodd. Kommentar nr 37 vinner liksom, uansett om du bare har skrevet emojien de ba om eller en lang historie. Anonymkode: 8fefd...d29 Jeg jobber i butikk og er så heldig å få trekke vinner i konkurranser. Og jeg trekker ikke tilfeldig nummer, og det vet jeg mange andre ikke gjør også 😉 Når det er sagt så trekker jeg aldri: De med tåredryppende historier, selv de med hint av elendighet. Trekker heller ikke de som angriper NAV, barnevern osv i profilen. De som har gått livets skole, jobber hjemmefra og generelt hater alle offentlige instanser. Slitsomme og flaue folk. Pleier ofte å velge utifra profilbilde. Er det et bilde som treffer meg så går premien dit 😊 Enkelt og greit 😊 Anonymkode: c55f6...269
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå