Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #51 Skrevet 2. november 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Et hjem skal være et hyggelig sted for alle de som bor der. Så dersom din pynting ser "jævlig" ut i hans øyne, får dere finne et kompromiss som begge kan trives med. Anonymkode: 3cc78...a96 Ja, det er jeg enig i. Anonymkode: ef11f...687
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #52 Skrevet 2. november 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis min mann hadde fjernet pynten min, og sagt det så jævlig ut, så hadde jeg tenkt han syntes det så helt jævlig ut. Og siden vi skal bo der begge to, så bør han få slippe å se på det. Er ikke noe å bli såret eller sur for det vel, jeg har jo ikke patent på hva alle synes er fint. Anonymkode: 56aee...e73 Javel. Hvis du sier det, så. Er vel ikke vits i å svare noe annet. Anonymkode: ef11f...687
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #53 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, Juicies skrev: Homsete mann? Håper alle som leser denne kommentaren ser et sammenheng her med de barna på skolen som mobber andre gutter fordi de viser følelser, henger med jenter og er flinke til ting som anses og være ‘’jentete’’. De barna som ofte slenger fra seg ‘’slutt å være så homo’’, ‘’er du homo eller?’’ og ‘’du virker som en homsete gutt’’. Dette er et prakteksempel på hvor barna lærer disse holdningene fra. Jeg syns det er skammelig og faktisk litt flaut når ‘’voksne’’ mennesker sitter å skriver det du gjør her. Vedder på at du ikke hadde turt å skrive det samme med navn og ansikt, for jeg håper og tror du vet at det du skriver her faktisk ikke er greit og du hadde nok kjent på skammen om noen tok dette opp med deg ansikt til ansikt. Men dette er jo anonymt så da er det vel ikke så farlig? Da er det greit å vise frem hvor dårlig menneske man er fordi ingen vet hvem du er vel? Patetisk. Håper du lærer barna dine bedre verdier, folkeskikk og moral enn det du fremstiller her. Makan Menn kan være opptatt av at det skal være ryddig og synes at det er pent med pynt i huset, uten at de er homo. Jeg må bare kommentere, han er nevrotisk når det kommer til rot. Han blir faktisk deprimert og nedstemt av alt som ikke er en blank flate. Han er definitivt ikke homo, men hans allergi mot alt som ikke er minimalistisk er vanskelig å leve med. T.o.m. foreldrene hans har kommentert hvor kaldt vi har hatt det. Upersonlig, kaldt etc. Han liker egentlig pynt og å ha ting her og der, men han blir stressa av det også. Anonymkode: ef11f...687
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #54 Skrevet 2. november 2019 1 time siden, Juicies skrev: Homsete mann? Håper alle som leser denne kommentaren ser et sammenheng her med de barna på skolen som mobber andre gutter fordi de viser følelser, henger med jenter og er flinke til ting som anses og være ‘’jentete’’. De barna som ofte slenger fra seg ‘’slutt å være så homo’’, ‘’er du homo eller?’’ og ‘’du virker som en homsete gutt’’. Dette er et prakteksempel på hvor barna lærer disse holdningene fra. Jeg syns det er skammelig og faktisk litt flaut når ‘’voksne’’ mennesker sitter å skriver det du gjør her. Vedder på at du ikke hadde turt å skrive det samme med navn og ansikt, for jeg håper og tror du vet at det du skriver her faktisk ikke er greit og du hadde nok kjent på skammen om noen tok dette opp med deg ansikt til ansikt. Men dette er jo anonymt så da er det vel ikke så farlig? Da er det greit å vise frem hvor dårlig menneske man er fordi ingen vet hvem du er vel? Patetisk. ‘’Mannfolk skal ikke bry seg om sånt’’ wow. Menn kan være opptatt av at det skal være ryddig og synes at det er pent med pynt i huset, uten at de er homo. Menn skal kunne gråte og vise følelser uten å bli stempla som homser. De skal kunne henge med det motsatte kjønn uten at folk skal mene det kun er greit hvis det er romantikk eller wex i bildet. Menn kan være med andre kvinner og bare være venner. Hva mener DU mannfolk SKAL bry seg om egentlig? Er det noe fasit? Lever du etter jenteting og gutteting? At guttebarn ikke skal leke med barbier og babydukker fordi de da risikerer å bli homo? Jentebarn skal ikke leke med biler og actionfigurer fordi de blir lesbiske? Gutter skal like blå og grønn, mens jenter skal like rosa og lilla? Håper du lærer barna dine bedre verdier, folkeskikk og moral enn det du fremstiller her. Makan 100% enig med deg. Må si jeg ble litt overrasket over hvilket nick som støtter denne fordomsfulle anonyme Anonymkode: 166f6...b4b
Eliseflisa Skrevet 2. november 2019 #55 Skrevet 2. november 2019 Min mann blander seg aldri i mine ting, hva gjelder interiør- farger osv. Brått en dag gikk han i en sånn interiørbrysegpsykose. Han begynte å klage på stilen, at jeg var kjedelig som hadde så få farger (hvitt,sølv). Han ville ha inn litt gull og litt farger.. Jeg lot han bare snakke, også gikk det heldigvis over. Jeg tror det er for at han følte seg overkjørt, og måtte liksom si noe. Vært stille på`n lenge nå og stilen min er der enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå