Gå til innhold

Det bryter med gratisprinsippet

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes barn burde kunne såpass. Jeg tenker at vi kan stille krav til barna våre.

Anonymkode: 7de67...7b8

Har ingenting med å ikke sette krav til barna. Det har med å ha forståelse for barns mentale utvikling og modenhet og stille realistiske krav ut fra alder.

Anonymkode: b3d7a...03c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har dere drikke sammen med ipad i sekken ????

Spillmas? Her blir det bare gjort lekser på i paden. Har aldri vært spørsmål om å bruke den til noe annet. 

Det er bare å si nei hvis barnet ditt maser det. 

Anonymkode: 7de67...7b8

Han har bare en sekk. Hvor skal drikken ellers være? Sekken har flere rom men det lekker jo gjennom. Likeledes når det regner. Min sønn husker ikke nødvendigvis regntrekk. Han har aldri hatt Chromebook i sekken, fordi vi har sagt nei. 

Ja, vi kan si nei når barna maser om spilling, men vi prøver å unngå det. Det er slitsomt og i stedet for å leke så tripper barna rundt og lurer på hvor lenge det er til   de får spille. Dette gjelder ikke 6 - åringen for han er ikke introdusert for det. Men jeg har flere barn og prøver å lære av feil. 

Anonymkode: 68cab...f80

Skrevet

her måtte både jeg og barnet skrive under på at han skulle ha og det står i kontrakten hvis den blir ødelagt er vi betalingspliktig

Anonymkode: 4d6d0...db6

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjermen på ipaden til min datter ble knust da en medelev mistet sin pad på hennes, de var begge lei seg stakkars, var jo bare et uhell. Men ingen av oss måtte betale noe. Her er egenandelen 5000,-. De ser det nok ann, skjer det flere ganger så blir det nok noe annet.

Anonymkode: 8e768...9dc

5000 i egenandel, det var vilt mye. Stakkars de som har skikkelig dårlig råd.

Anonymkode: 74105...238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...