Gå til innhold

Anna Rasmussen har tatt abort....

Anbefalte innlegg

Skrevet
29 minutter siden, prekæs skrev:

Det er  mange måter å være umoralsk på. Å videreformidle andres tragedier er en av dem.

Det er jeg helt enig i. I de aller fleste andre tilfeller. Men her er det personen selv, som helt uoppfordret og uten noen fornuftig grunn deler dette med ‘hele verden’. 

Da er det mer enn greit å diskutere både hensikten og valget hennes om å publisere dette. 

Anonymkode: 07dae...384

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å  videreformidle andres tragedie som har blitt fortalt i all fortrolighet til deg, er umoralsk. Å diskutere at Anna Rasmussen har tatt abort, noe hun selv har fortalt i bok og sikkert på gkn, er overhode ikke umoralsk. 

Anonymkode: 35aa6...5f9

Syns du det kommer noe nyttig ut av å diskutere det? Selv oppfatter jeg det bare som tragisk. 

Skrevet
29 minutter siden, prekæs skrev:

Syns du det kommer noe nyttig ut av å diskutere det? Selv oppfatter jeg det bare som tragisk. 

Nei, selvfølgelig ikke. Det var det umoralske jeg kommenterte. 

Anonymkode: 35aa6...5f9

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Leste dette nettopp på Se og Hør sine sider. Jeg synes det er et godt valg. Hun trenger ikke flere for øyeblikket. 

Anonymkode: 8b98f...1a2

Nei, men nå prøver hun jo å bli gravid igjen.....

Anonymkode: e83b6...2c5

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

selvfølgelig finnes moral. Akkurat som at Gud finnes og at helvete finnes. at noen velger å ikke forholde seg til det blir jo bare deres problem til slutt.

Anonymkode: 990cb...597

Det er din sannhet, men ikke nødvendigvis andres. Din sannhet kan ikke bevises. Vitenskap derimot

Anonymkode: 8b98f...1a2

Skrevet

Hadde lyst til å skrive noe mer her men tenker at jeg får holde meg for god. 

Anonymkode: 254cc...b33

Skrevet

Fy faen for noen ekle flaggermus dere er. Hun tok abort, wow er det noe å være skuffet over? Er hun dattera til en av dere? Søstra? Dere har ingenting med det valget å gjøre.

jeg tok abort 13 uker på vei for ikke lenge siden - sue me bitches

Anonymkode: 24d51...0b1

Skrevet

Sånn som jeg forsto det så tok hun den aborten fordi hun hadde det sammenbruddet, derfor syns jeg hun tok et bra valg. Etterpå har hun gått hos psykolog og klart å bli bedre, så nå passer det bedre å lage et barn til. Syns dette virker helt ok jeg. Hun står frem med det fordi hun ønsker å belyse at det er greit å ta abort dersom det overhodet ikke passer å få barn. Alt dette sa hun jo i intervjuet med Dorthe. Forhold dere gjerne til fakta. 

Anonymkode: 8f2cf...814

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sånn som jeg forsto det så tok hun den aborten fordi hun hadde det sammenbruddet, derfor syns jeg hun tok et bra valg. Etterpå har hun gått hos psykolog og klart å bli bedre, så nå passer det bedre å lage et barn til. Syns dette virker helt ok jeg. Hun står frem med det fordi hun ønsker å belyse at det er greit å ta abort dersom det overhodet ikke passer å få barn. Alt dette sa hun jo i intervjuet med Dorthe. Forhold dere gjerne til fakta. 

Slik HI skriver det, fremstår det som om hun tok abort nå.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Slik HI skriver det, fremstår det som om hun tok abort nå.

Men det stemmer i allefall ikke, ut ifra intervjuet. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det stemmer i allefall ikke, ut ifra intervjuet. 

Nei, det vet jeg ikke. Men det er jo rart om hi sitter på info ingen andre sitter på.

Uansett har vi ikke noe med det, hun tar valg og må stå for dem helt på egenhånd.

Skrevet (endret)
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fy faen for noen ekle flaggermus dere er. Hun tok abort, wow er det noe å være skuffet over? Er hun dattera til en av dere? Søstra? Dere har ingenting med det valget å gjøre.

Kjære vene for et språk! Er du en blogger som har levd av å selge sjela di og barna dine? Har du byttet menn fortere enn en kan sukke for seg? Hva du foretar deg på privaten intr nok ikke norges befolkning!

Endret av KellyTaylor
Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke mulig å være umoralsk. For å kunne være umoralsk må det finnes noe som heter "moral". Det finnes ikke.

Anonymkode: b68f5...11e

Det finnes moral. Den trenger ikke være objektiv for å kalles moral. 

Anonymkode: 6c731...a27

Gjest Forumassistent
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Forumansvarlig

Skrevet
På 26.10.2019 den 22.37, Anonym bruker skrev:

Hadde aldri trodd det om hun. Ble liksom skuffet. 

Anonymkode: d9f88...1df

Skuffet over at hun ikke satt enda et barn til verden? Det må da vel være noe av det fornuftigste valget hun har tatt.

Anonymkode: e4038...c93

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel ikke så mange som har sagt at de er skuffet? Ei heller overrasket ...

Vi har ingenting med valget hennes å gjøre, og det ville vi faktisk ikke hatt om hun var datteren vår eller søsteren vår, heller. Det er et personlig valg som hun har all rett til å ta.

Men hun VIL selvfølgelig at vi diskuterer det. Hun lever faktisk av bloggen din, og bøkene hun skriver, og forsørger hele familien sin på denne måten. Jeg tror ikke mannen hennes har selvstendig inntekt?

Det er ingen her inne som bryr seg om din abort.

Anonymkode: 6be40...e6d

Skrevet

tragisk at hun har behov for og dele aboslutt alt, noe hadde jeg holdt for meg selv, blogger eller ei

Anonymkode: b329b...896

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...