Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Hadde aldri trodd det om hun. Ble liksom skuffet. Anonymkode: d9f88...1df
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg blir skuffet over at noen mennesker grafser i andre menneskers ulykke... Anonymkode: ba07d...67e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #3 Skrevet 26. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg blir skuffet over at noen mennesker grafser i andre menneskers ulykke... Anonymkode: ba07d...67e Ulykke? Anonymkode: d9f88...1df
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #4 Skrevet 26. oktober 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ulykke? Anonymkode: d9f88...1df En abort er ikke noe å juble over, uansett årsak til det valget. At slike som deg og andre grafser i andres ulykke slik sier langt mer om dere enn henne. Anonymkode: ba07d...67e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #5 Skrevet 26. oktober 2019 Har hun ikke allerede fire barn med fire ulike fedre, eller noe i den duren? Jeg synes det står respekt av at hun valgte å ikke "melke" enda en graviditet. Anonymkode: 6be40...e6d
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #6 Skrevet 26. oktober 2019 Uten å ville lese om henne, så vil jeg si at hun kan bare ikke vinne. Hun har tatt abort? For et monster! Hadde hun båret frem barnet ville hun vært dum og uvøren. Anonymkode: a86fa...1ae
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #7 Skrevet 26. oktober 2019 Hvordan vet du det ? Anonymkode: 70469...a22
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #8 Skrevet 26. oktober 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan vet du det ? Anonymkode: 70469...a22 Det står i hennes nye bok – den andre selvbiografien hun har utgitt på to år ... Anonymkode: 6be40...e6d
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #9 Skrevet 26. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det står i hennes nye bok – den andre selvbiografien hun har utgitt på to år ... Anonymkode: 6be40...e6d Aha. Har hun blogg enda eller? jeg konmer ikke til å kjøpe boka 😉 fordi ... jeg ikke har råd 😔 Anonymkode: 70469...a22
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #10 Skrevet 26. oktober 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har hun ikke allerede fire barn med fire ulike fedre, eller noe i den duren? Jeg synes det står respekt av at hun valgte å ikke "melke" enda en graviditet. Anonymkode: 6be40...e6d Ihvertfall tre barn med tre fedre, men dette må jo ligge tilbake i tid, nå er hun gift og ønsker seg et barn til... Anonymkode: 7e704...dc3
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #11 Skrevet 26. oktober 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Aha. Har hun blogg enda eller? jeg konmer ikke til å kjøpe boka 😉 fordi ... jeg ikke har råd 😔 Anonymkode: 70469...a22 Den er sikkert på biblioteket også, gratis å låne Anonymkode: 18403...a33
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #12 Skrevet 26. oktober 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det står i hennes nye bok – den andre selvbiografien hun har utgitt på to år ... Anonymkode: 6be40...e6d Prøver du å reklamere for boken hennes/din eller? Hvorfor ikke bare si det rett som det er at det var ett av temaene i kveldens God kveld Norge? Du postet jo dette innlegget rett etter programmet. Anonymkode: aba6a...484
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #13 Skrevet 26. oktober 2019 So what? Er det ikke like greit? Anonymkode: 254cc...b33
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #14 Skrevet 26. oktober 2019 Da var det riktig valg for henne. Hva anonyme måtte mene og føle om det håper jeg bryr henne midt i brunøyet. Anonymkode: c570d...27c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #15 Skrevet 26. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde aldri trodd det om hun. Ble liksom skuffet. Anonymkode: d9f88...1df Hvis du først skal være så nedverdigende overfor andre så burde du lære deg norsk! »hadde aldri trodd det om HENNE» Anonymkode: 7a2ef...416
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #16 Skrevet 26. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde aldri trodd det om hun. Ble liksom skuffet. Anonymkode: d9f88...1df Who the fuck cares? Anonymkode: eae43...f70
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #17 Skrevet 26. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Aha. Har hun blogg enda eller? jeg konmer ikke til å kjøpe boka 😉 fordi ... jeg ikke har råd 😔 Anonymkode: 70469...a22 Jeg tror hun fortsatt har bloggen? Men dette med aborten har hun ikke skrevet om der, visstnok. Må jo spare noe juicy til bøkene. Anonymkode: 6be40...e6d
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #18 Skrevet 26. oktober 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ihvertfall tre barn med tre fedre, men dette må jo ligge tilbake i tid, nå er hun gift og ønsker seg et barn til... Anonymkode: 7e704...dc3 Aborten tok hun visstnok for ett år siden, så da må jo mannen være faren? Anonymkode: 6be40...e6d
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #19 Skrevet 26. oktober 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Prøver du å reklamere for boken hennes/din eller? Hvorfor ikke bare si det rett som det er at det var ett av temaene i kveldens God kveld Norge? Du postet jo dette innlegget rett etter programmet. Anonymkode: aba6a...484 Det er ikke jeg som la ut hovedinnlegget. Jeg ser heller ikke på God kveld Norge. Jeg mener absolutt ikke at folk bør kjøpe denne boken. Anonymkode: 6be40...e6d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #20 Skrevet 27. oktober 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir skuffet over at noen mennesker grafser i andre menneskers ulykke... Anonymkode: ba07d...67e Nå har hun skrevet om det i en bok da. Hun ber jo om at det skal grafses i. Anonymkode: 690ef...378
prekæs Skrevet 27. oktober 2019 #21 Skrevet 27. oktober 2019 Det er mange måter å være umoralsk på. Å videreformidle andres tragedier er en av dem.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #22 Skrevet 27. oktober 2019 6 minutter siden, prekæs skrev: Det er mange måter å være umoralsk på. Å videreformidle andres tragedier er en av dem. Nei, det er ikke mulig å være umoralsk. For å kunne være umoralsk må det finnes noe som heter "moral". Det finnes ikke. Anonymkode: b68f5...11e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #23 Skrevet 27. oktober 2019 17 minutter siden, prekæs skrev: Det er mange måter å være umoralsk på. Å videreformidle andres tragedier er en av dem. Hun står jo fram på TV og forteller om det. Hun har vel videreformidlet dette ganske så greit selv. Anonymkode: f3e48...06f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #24 Skrevet 27. oktober 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er ikke mulig å være umoralsk. For å kunne være umoralsk må det finnes noe som heter "moral". Det finnes ikke. Anonymkode: b68f5...11e selvfølgelig finnes moral. Akkurat som at Gud finnes og at helvete finnes. at noen velger å ikke forholde seg til det blir jo bare deres problem til slutt. Anonymkode: 990cb...597
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #25 Skrevet 27. oktober 2019 26 minutter siden, prekæs skrev: Det er mange måter å være umoralsk på. Å videreformidle andres tragedier er en av dem. Å videreformidle andres tragedie som har blitt fortalt i all fortrolighet til deg, er umoralsk. Å diskutere at Anna Rasmussen har tatt abort, noe hun selv har fortalt i bok og sikkert på gkn, er overhode ikke umoralsk. Anonymkode: 35aa6...5f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå