Gå til innhold

Anna Rasmussen har tatt abort....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd det om hun. Ble liksom skuffet. 

Anonymkode: d9f88...1df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir skuffet over at noen mennesker grafser i andre menneskers ulykke...

Anonymkode: ba07d...67e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg blir skuffet over at noen mennesker grafser i andre menneskers ulykke...

Anonymkode: ba07d...67e

Ulykke?

Anonymkode: d9f88...1df

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ulykke?

Anonymkode: d9f88...1df

En abort er ikke noe å juble over, uansett årsak til det valget. At slike som deg og andre grafser i andres ulykke slik sier langt mer om dere enn henne.

Anonymkode: ba07d...67e

Skrevet

Har hun ikke allerede fire barn med fire ulike fedre, eller noe i den duren? Jeg synes det står respekt av at hun valgte å ikke "melke" enda en graviditet.

Anonymkode: 6be40...e6d

Skrevet

Uten å ville lese om henne, så vil jeg si at hun kan bare ikke vinne.

Hun har tatt abort? For et monster! Hadde hun båret frem barnet ville hun vært dum og uvøren. 

 

Anonymkode: a86fa...1ae

Skrevet

Hvordan vet du det ?

Anonymkode: 70469...a22

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet du det ?

Anonymkode: 70469...a22

Det står i hennes nye bok – den andre selvbiografien hun har utgitt på to år ...

Anonymkode: 6be40...e6d

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det står i hennes nye bok – den andre selvbiografien hun har utgitt på to år ...

Anonymkode: 6be40...e6d

Aha. Har hun blogg enda eller? 
jeg konmer ikke til å kjøpe boka 😉 fordi ... jeg ikke har råd 😔

Anonymkode: 70469...a22

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hun ikke allerede fire barn med fire ulike fedre, eller noe i den duren? Jeg synes det står respekt av at hun valgte å ikke "melke" enda en graviditet.

Anonymkode: 6be40...e6d

Ihvertfall tre barn med tre fedre, men dette må jo ligge tilbake i tid, nå er hun gift og ønsker seg et barn til...

Anonymkode: 7e704...dc3

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aha. Har hun blogg enda eller? 
jeg konmer ikke til å kjøpe boka 😉 fordi ... jeg ikke har råd 😔

Anonymkode: 70469...a22

Den er sikkert på biblioteket også, gratis å låne

Anonymkode: 18403...a33

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det står i hennes nye bok – den andre selvbiografien hun har utgitt på to år ...

Anonymkode: 6be40...e6d

Prøver du å reklamere for boken hennes/din eller? Hvorfor ikke bare si det rett som det er at det var ett av temaene i kveldens God kveld Norge? Du postet jo dette innlegget rett etter programmet.

Anonymkode: aba6a...484

Skrevet

So what? Er det ikke like greit?

Anonymkode: 254cc...b33

Skrevet

Da var det riktig valg for henne. Hva anonyme måtte mene og føle om det håper jeg bryr henne midt i brunøyet. 

Anonymkode: c570d...27c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde aldri trodd det om hun. Ble liksom skuffet. 

Anonymkode: d9f88...1df

Hvis du først skal være så nedverdigende overfor andre så burde du lære deg norsk!

»hadde aldri trodd det om HENNE»

Anonymkode: 7a2ef...416

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde aldri trodd det om hun. Ble liksom skuffet. 

Anonymkode: d9f88...1df

Who the fuck cares? 

Anonymkode: eae43...f70

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Aha. Har hun blogg enda eller? 
jeg konmer ikke til å kjøpe boka 😉 fordi ... jeg ikke har råd 😔

Anonymkode: 70469...a22

Jeg tror hun fortsatt har bloggen? Men dette med aborten har hun ikke skrevet om der, visstnok. Må jo spare noe juicy til bøkene.

Anonymkode: 6be40...e6d

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ihvertfall tre barn med tre fedre, men dette må jo ligge tilbake i tid, nå er hun gift og ønsker seg et barn til...

Anonymkode: 7e704...dc3

Aborten tok hun visstnok for ett år siden, så da må jo mannen være faren?

Anonymkode: 6be40...e6d

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prøver du å reklamere for boken hennes/din eller? Hvorfor ikke bare si det rett som det er at det var ett av temaene i kveldens God kveld Norge? Du postet jo dette innlegget rett etter programmet.

Anonymkode: aba6a...484

Det er ikke jeg som la ut hovedinnlegget. Jeg ser heller ikke på God kveld Norge. Jeg mener absolutt ikke at folk bør kjøpe denne boken.

Anonymkode: 6be40...e6d

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir skuffet over at noen mennesker grafser i andre menneskers ulykke...

Anonymkode: ba07d...67e

Nå har hun skrevet om det i en bok da. Hun ber jo om at det skal grafses i. 

Anonymkode: 690ef...378

Skrevet

Det er  mange måter å være umoralsk på. Å videreformidle andres tragedier er en av dem.

Skrevet
6 minutter siden, prekæs skrev:

Det er  mange måter å være umoralsk på. Å videreformidle andres tragedier er en av dem.

Nei, det er ikke mulig å være umoralsk. For å kunne være umoralsk må det finnes noe som heter "moral". Det finnes ikke.

 

Anonymkode: b68f5...11e

Skrevet
17 minutter siden, prekæs skrev:

Det er  mange måter å være umoralsk på. Å videreformidle andres tragedier er en av dem.

Hun står jo fram på TV og forteller om det. Hun har vel videreformidlet dette ganske så greit selv.

Anonymkode: f3e48...06f

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke mulig å være umoralsk. For å kunne være umoralsk må det finnes noe som heter "moral". Det finnes ikke.

 

Anonymkode: b68f5...11e

selvfølgelig finnes moral. Akkurat som at Gud finnes og at helvete finnes. at noen velger å ikke forholde seg til det blir jo bare deres problem til slutt.

Anonymkode: 990cb...597

Skrevet
26 minutter siden, prekæs skrev:

Det er  mange måter å være umoralsk på. Å videreformidle andres tragedier er en av dem.

Å  videreformidle andres tragedie som har blitt fortalt i all fortrolighet til deg, er umoralsk. Å diskutere at Anna Rasmussen har tatt abort, noe hun selv har fortalt i bok og sikkert på gkn, er overhode ikke umoralsk. 

Anonymkode: 35aa6...5f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...