Gå til innhold

Hjelp til å tolke test


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok! Jeg tok denne nå nettopp, så var ikke morgenurin, men klarte ikke vente. Skulle hatt mensen i dag, så måtte bare ta en test siden den ikke er kommet ennå. Men får vel kjøpe en ny og ta en test i morgen tidlig og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo si at den ser svak positiv ut, men så skal det sies at jeg nettopp fikk en slik test selv. Viste seg at det bare var en skyggestrek av der streken faktisk skal være om den er positiv🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 1d9f4...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Prøver å ikke ha alt for høye forhåpninger, selv om det er vanskelig. Spesielt når man har prøvd i halvannet år! De andre testene jeg har tatt tidligere, så har det ikke vært antydning til strek. Derfor ble jeg veldig usikker nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lovisaaaa skrev:

Skjønner. Prøver å ikke ha alt for høye forhåpninger, selv om det er vanskelig. Spesielt når man har prøvd i halvannet år! De andre testene jeg har tatt tidligere, så har det ikke vært antydning til strek. Derfor ble jeg veldig usikker nå

Jeg tror du er gravid, men ta en test på morgenurin i morgen! 🙂 

Anonymkode: 42bbb...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positiv. Har heller aldri hørt om skyggestreker før jeg fant dette forumet. En gang var streken på min så skal at vi måtte stå med testen omtrent inni lyspæra for å se streken. Det var tvillinger 

Anonymkode: 7b20c...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Positiv. Har heller aldri hørt om skyggestreker før jeg fant dette forumet. En gang var streken på min så skal at vi måtte stå med testen omtrent inni lyspæra for å se streken. Det var tvillinger 

Anonymkode: 7b20c...8ff

Jeg har hatt sånne svake streker mange ganger. Var ikke gravid. Har vært hos gyn., ikke noe galt

Anonymkode: 6ae6a...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lovisaaaa skrev:

Skjønner. Prøver å ikke ha alt for høye forhåpninger, selv om det er vanskelig. Spesielt når man har prøvd i halvannet år! De andre testene jeg har tatt tidligere, så har det ikke vært antydning til strek. Derfor ble jeg veldig usikker nå

Skjønner det veldig godt! Er bare såå kjipt når man tar feil! Som 8ff her svarer så hadde jeg heller aldri hørt om skyggestrek før dette forumet. Var sikker på at den var svak positiv og at disse skyggestrekene bare var tøv. Men for min del ble ikke streken sterkere og når jeg kikket lenge nok så kunne jeg faktisk skimte disse skyggestrekene, altså begge strekene, gjennom testen før bruk. Først da skjønte jeg hva som menes med skyggestrek. La ut innlegg her jeg også, og nesten alle svarte at den var positiv🙈 

Uansett, krysser fingrene for at den stemmer🤞🏼

Anonymkode: 1d9f4...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er denne positiv??

20191022_144402.jpg

20191022_144319.jpg

Anonymkode: 92800...31f

ser positiv ut.

Anonymkode: 6ae6a...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Vil man kun se "skyggestrek" på den som er brukt? Kjøpte en ny nå og la den ved siden av, og da ser jeg tydelig forskjell. Klarer ikke skimte skyggestrek på den ubrukte 🤔 tar den nye i morgeb tidlig, og krysser fingrene 🤞😊

20191022_174035.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lovisaaaa skrev:

Takk for svar! Vil man kun se "skyggestrek" på den som er brukt? Kjøpte en ny nå og la den ved siden av, og da ser jeg tydelig forskjell. Klarer ikke skimte skyggestrek på den ubrukte 🤔 tar den nye i morgeb tidlig, og krysser fingrene 🤞😊

20191022_174035.jpg

Nei, men hvis du dypper den i vann så kanskje :)

 

Men den du har der er jo positiv. 

Anonymkode: 6ae6a...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering! Jeg måtte selvfølgelig på do klokken 4 i natt, så når jeg tok testen klokken 8 så måtte jeg egentlig ikke på do. Men fikk nå tisset noe 🙈 legger ved et bilde av resultatet. Den øverste tok jeg i går ettermiddag og den nederste tok jeg i dag tidlig. Som dere ser er den svakere i dag tidlig enn i går, men jeg tyder fortsatt to streker? Viss ikke det er en "skyggestrek" da? Jeg skulle hatt mensen i går, så om jeg er gravid er jeg kun to uker på vei. Kan det være derfor den er så svak?

20191023_082323.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lovisaaaa skrev:

Oppdatering! Jeg måtte selvfølgelig på do klokken 4 i natt, så når jeg tok testen klokken 8 så måtte jeg egentlig ikke på do. Men fikk nå tisset noe 🙈 legger ved et bilde av resultatet. Den øverste tok jeg i går ettermiddag og den nederste tok jeg i dag tidlig. Som dere ser er den svakere i dag tidlig enn i går, men jeg tyder fortsatt to streker? Viss ikke det er en "skyggestrek" da? Jeg skulle hatt mensen i går, så om jeg er gravid er jeg kun to uker på vei. Kan det være derfor den er så svak?

20191023_082323.jpg

Ingen av disse er spesielt svake. 

Du er gravid. 

Anonymkode: 52e2a...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt sånne svake streker mange ganger. Var ikke gravid. Har vært hos gyn., ikke noe galt

Anonymkode: 6ae6a...ead

Kjemisk..?

Anonymkode: f78c1...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle tatt testen klokken fire, for da var blæra full av urin som har stått der noen timer ;)

Men de ser positive ut altså, og om mensen ikke har kommet heller er det nok riktig at du er gravid. Kan være kjemisk selvfølgelig, men hadde ikke tatt sånne sorger på forskudd. Prøv igjen om et par dager hvis mensen ikke kommer.

Anonymkode: c2624...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skulle hatt mensen i går er du forresten 4 uker på vei, man regner fra første dag i siste mens, selv om du har rett i at det er bare to uker siden du ble befruktet.

Anonymkode: c2624...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...