Gå til innhold

Det tar jo en evighet å komme ut av depresjon!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ok. 
Nei, ommøblering er ikke nødvendig. Det er ikke slik at man flytter på ting og så er man ikke deprimert lenger. Det blir nok litt som med shopping. Du er glad i det du går i butikken og bruker pengene, men en kort tid etterpå er det bare litt mer rot i hjemmet ditt og du finner noe nytt du vil ha. 

Men det gjelder å ha det rent. Jeg har skiftet på sengen i dag, og jeg kjenner det hjelper litt. Jeg skifter alltid 1 gang i mnd.

Anonymkode: 1879e...4ca

Nei det er helt sant men små gleder her og der kan hjelpe bitte litt på. Jeg ommøbler ikke alt.. bare gjør en bitte liten forandring. Og det er ikke slik at vipps så er den over, langt der ifra. Men jeg har alltid hatt gleden av slike ting og det hjelper meg av og til litt

Anonymkode: fa858...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og ha det rent vil IKKE si å skifte seng 1 gang i mnd. Da har du ikke det rent. Jeg vasker alt hver fredag for å holde hodet og sinn i sjakk. Samme med sengen 👍

Anonymkode: 721b2...e2c

orker ikke noen diskusjon om hvem som har det renest her. Det blir litt hysterisk for min del å skifte en gang i uka

Anonymkode: 1879e...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

orker ikke noen diskusjon om hvem som har det renest her. Det blir litt hysterisk for min del å skifte en gang i uka

Anonymkode: 1879e...4ca

Gjør det for min velvære, og for å unngå depresjon. Høres kanskje rart ut, men rent sengetøy gir meg følelse av ro, samme med ryddig hus. 

Anonymkode: 721b2...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2019 den 22.54, Anonym bruker skrev:

Men hva konmer det av? Det virker som det er de færreste som er friske sånn egentlig. Enten får man ME, MS, Kreft, blir født uten en kroppsdel, hjerneskade, muskelsykdom osv. 

Hva er d å se frem til om dette her ikke tar slutt?

Anonymkode: 1879e...4ca

Det stemmer ikke fordi om det føles Slik ut under en depresjon. Bare vit at vi er flere♥️🙏

Anonymkode: 721b2...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...