Gå til innhold

Hadde du blitt glad for hjemmesydde votter/skjerf/lue til jul?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trenger ikke å bruke ull 😊 Jeg bruker fleece inni eller slik "teddyfòr" og jersey utenpå eller evt ull utenpå..

Anonymkode: 417ea...4f6

Jeg er allergisk mot ull uansett :) Men det er jo ikke meg du gir til. Jeg kjenner nemlig ingen som syr andre enn meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde blitt veldig glad for enten votter, lue, pannebånd eller sokker. Vi har en tante i familien som pleier å strikke litt til barna i gaver, barna setter også veldig pris på det. Det synes kanskje ikke så godt når gavene blir åpnet samtidig som med gøyale leker, men det er disse strikkeplaggene de setter mest pris på 

Anonymkode: a0ac9...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2019 den 20.35, Anonym bruker skrev:

Jeg syr og i år tenkte jeg å sy varme votter, skjerf og lue/pannebånd til de fleste på julegavelista, eller klær til små familiemedlemmer 😊 Og kanskje kjøpe ei vinflaske til de godt voksne 😊 

Hadde du blitt glad for slike gaver?

Anonymkode: 417ea...4f6

Jeg er veldig glad for at folk strikker og lager ting. Jeg reagerer på ull b.l.a, så jeg hadde dessverre ikke gått med det. Barna mine reagerer de også. Klager over at det klør. 

Men vet mange setter pris på slike gaver. 😊 Du kjenner jo mottakerne best, så da vet du om de reagerer på garn eller ei. 

Anonymkode: e7a78...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjerf bruker jeg aldri, så det hadde ikke blitt brukt. Ville heller hatt en hals. Vottene hadde jeg blitt glad for, så lenge de ikke var i ull.

Anonymkode: dc333...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syr selv, men hadde likevel blitt glad om noen laget det til meg.

Jeg har et spørsmål;
Votter med jersey utenpå og fleece inni - blir det noe bra?

Jeg lager selv votter med ullfilt/ullfleece utenpå, og varierende mykt fôr, men jersey har aldri slått meg som et stoff å lage sånt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, gale damen skrev:

Jeg syr selv, men hadde likevel blitt glad om noen laget det til meg.

Jeg har et spørsmål;
Votter med jersey utenpå og fleece inni - blir det noe bra?

Jeg lager selv votter med ullfilt/ullfleece utenpå, og varierende mykt fôr, men jersey har aldri slått meg som et stoff å lage sånt av.

Har laget votter med fleece inni og jersey utenpå til mi e barn og de liker vottene veldig godt, de blir mye mykere enn om jeg hadde hatt ullfilt utenpå 😊

Anonymkode: 417ea...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...