Gå til innhold

Hadde du blitt glad for hjemmesydde votter/skjerf/lue til jul?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg syr og i år tenkte jeg å sy varme votter, skjerf og lue/pannebånd til de fleste på julegavelista, eller klær til små familiemedlemmer 😊 Og kanskje kjøpe ei vinflaske til de godt voksne 😊 

Hadde du blitt glad for slike gaver?

Anonymkode: 417ea...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lue og pannebånd bruker jeg sjelden, og vanskelig å finne noe som er kledelig.

Men skjerf bruker jeg hele vinterhalvåret så det ville jeg blitt veldig glad for. Votter er supert det også.

Anonymkode: e987f...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lue og pannebånd bruker jeg sjelden, og vanskelig å finne noe som er kledelig.

Men skjerf bruker jeg hele vinterhalvåret så det ville jeg blitt veldig glad for. Votter er supert det også.

Anonymkode: e987f...429

Lue tenkte jeg til barn 😊 Tubeskjerf i merinoull og votter til voksne 😉

Hi

Anonymkode: 417ea...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerf, tykke sokker og votter ville jeg blitt veldig glad for. Men kun dersom du faktisk var flink til å strikke/sy. 

Dukkeklær ville min jente på 4 år blitt veldig glad for. Kanskje lagt de i en liten lekekoffert!

Anonymkode: f8a24...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lue tenkte jeg til barn 😊 Tubeskjerf i merinoull og votter til voksne 😉

Hi

Anonymkode: 417ea...4f6

Syr du eller strikker du?

Et tubeskjerf i ull hadde jeg dessverre gitt videre til noe annet, jeg tåler ikke ull. Men jeg har fått mange heklede og strikkede sjal/skjerf i bomull o.l. av søsteren min og de er brukt kjempemasse.

Anonymkode: e987f...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Syr du eller strikker du?

Et tubeskjerf i ull hadde jeg dessverre gitt videre til noe annet, jeg tåler ikke ull. Men jeg har fått mange heklede og strikkede sjal/skjerf i bomull o.l. av søsteren min og de er brukt kjempemasse.

Anonymkode: e987f...429

Jeg syr!

Anonymkode: 417ea...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt veldig glad for det. Men hvis jeg hadde fått noe jeg ikke føler passer meg stilmessig, hadde jeg sikkert gitt det bort i basargevinst el.l. 

Jeg gir ofte slike hjemmelagde gaver. Noen bruker det, andre gir det videre. Så lenge det ikke blir kastet. 😊

Anonymkode: 565b0...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig! Og dersom de ikke falt i smak (farger, mønstre, størrelse) ville jeg bare gitt dem videre.

Anonymkode: 41b08...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske bestemt på hvilke luer jeg bruker, og pannebånd liker jeg ikke å bruke (ser nå at det er til barn - supert!), men alt annet ville jeg blitt kjempeglad for å få! :)

Anonymkode: e9374...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sidan eg ikke har bakhovudser eg usedvanleg teit ut med pannebånd, det glir opp som ei krone på hovudet og tek med håret... Men det er jo berre meg😉

Anonymkode: 55f06...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DetYrer skrev:

Jeg hadde blitt glad! :) Hvis jeg tålte ull da! Men jeg synes det er en fin gave! 

 

Trenger ikke å bruke ull 😊 Jeg bruker fleece inni eller slik "teddyfòr" og jersey utenpå eller evt ull utenpå..

Anonymkode: 417ea...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...