Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til med helgen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så rart at slike tråder er så forskjellige. Hvor er alle de som ikke synes dugnad er stress, som mener det er småbarnsforeldres plikt å være med på dugnader og kjøre i bursdager hele helgene?

 

er det helst de med små barn som svarer på dugnadstråder, som ikke helt vet hvordan det er?

 

selv skal jeg på dugnad, kjøring på 2 bursdagsselskap og i tillegg gå natteravn.travel helg, som alltid.

Anonymkode: f3034...925

Jeg synes det er helt greit med dugnader, og bursdager gleder jeg meg over på barnas vegne. Men akkurat nå er det lite av begge deler her. Ingen bursdager i klassen mellom august og desember, og dugnadene er helst på våren.

Anonymkode: ecea7...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så rart at slike tråder er så forskjellige. Hvor er alle de som ikke synes dugnad er stress, som mener det er småbarnsforeldres plikt å være med på dugnader og kjøre i bursdager hele helgene?

 

er det helst de med små barn som svarer på dugnadstråder, som ikke helt vet hvordan det er?

 

selv skal jeg på dugnad, kjøring på 2 bursdagsselskap og i tillegg gå natteravn.travel helg, som alltid.

Anonymkode: f3034...925

Jeg synes de fleste dugmader er helt greie. Noen er til og med veldig hyggelige, men denne helgen er det ikke dugnad. Det er ikke så mange for tiden så da gleder jeg meg til andre ting.

Anonymkode: 0a08f...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Anonym bruker said:

Kosetråd på en fredagsmorgen! Straks helg, hva gleder du deg til? Jeg gleder meg til å få alle ungene hjem på fårikålmiddag på søndag. Blir fint med hele flokken samla.

Anonymkode: 2fc1f...7dc

fredag kos med kylling og ris og verdens beste mini ❤️

et vennpar kommer med sin datter ❤️

søndag: avslapping ❤️

Anonymkode: e71cd...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg både til helgens aktiviteter óg når helgen er over 😂 

Skal arrangere bursdag både lørdag (familie) og søndag (klassen). Første feiring på skolen og kjenner ikke barna noe særlig enda. Blir nok godt å være ferdig søndag ettermiddag. Men gleder meg mest til å glede sønnen min 😊

Anonymkode: f6e49...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt avslappa og kjente glede inni meg av å lese dette. Takk! 
Har en god følelse fra topp til tå. 
 

Jeg gleder meg til gode middager, godis og brus. 
Deilig å ikke stresse på morran. Kose meg med barna. :) 

Anonymkode: c188d...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så rart at slike tråder er så forskjellige. Hvor er alle de som ikke synes dugnad er stress, som mener det er småbarnsforeldres plikt å være med på dugnader og kjøre i bursdager hele helgene?

 

er det helst de med små barn som svarer på dugnadstråder, som ikke helt vet hvordan det er?

 

selv skal jeg på dugnad, kjøring på 2 bursdagsselskap og i tillegg gå natteravn.travel helg, som alltid.

Anonymkode: f3034...925

Jeg er 100% for at man skal delta på dugnader og mener det er en plikt. Men jeg blir likevel sliten av det. Litt som at jeg selv har valgt å få barn og jeg selv har valgt å bli alene med 3 barn. Det et min plikt å oppdra de, og jeg liker oppgaven, men det er slitsomt også.

Anonymkode: d7b07...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...