Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til med helgen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kosetråd på en fredagsmorgen! Straks helg, hva gleder du deg til? Jeg gleder meg til å få alle ungene hjem på fårikålmiddag på søndag. Blir fint med hele flokken samla.

Anonymkode: 2fc1f...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... før kunne jeg si sove lenge og kose oss med lang frokost og hjemmelaget pizza. Bå er barna i den alderen at det omtrent aldri er «fred å få». Lørdag er det dugnad 11-17, søndag er det håndballkamper 10-14 og fotballkamper 12-16, så det er vel det å se barna drive med det de liker som er gleden da.

Anonymkode: d7b07...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt bestemt hva vi skal gjøre i helgen, men skal kose meg sammen med sønnen min på en eller annen måte i alle fall. :) Og sove lenge. 😛 

Anonymkode: ecea7...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til vi skal på hytta igjen. Mange uker siden vi har hatt mulighet da alle helgene har vært fylt opp med et eller annet. Nå blir det godt med rolige dager og turer i fjellet, bare oss 3 og bikkja☺️

Anonymkode: 73de9...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slippe klokkeslettet man må forholde seg til ellers i uka. OG slippe å se de barnehageansatte :D

Anonymkode: 848b0...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal feire syvårsdag i tre dager til ende, de store ungene kommer hjem og i kveld skal vi se film, spise pizza og bare lade opp. 

 

Anonymkode: 25d69...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Gleder meg mest til å ikke ha på vekkerklokken👌🤗

Anonymkode: 79f7d...8af

Heldig du😀 min «vekkerklokke» gnåler kl 5.15 uansett hverdag og helg: «maaaaamma jeg er våken!»

Anonymkode: f3034...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heldig du😀 min «vekkerklokke» gnåler kl 5.15 uansett hverdag og helg: «maaaaamma jeg er våken!»

Anonymkode: f3034...925

Vi har endelig bikket punktet der datteren sover lengre enn oss, ikke for det, jeg våkner senest rundt kl 08🙈😂

Anonymkode: 79f7d...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å ha min første langhelg alene, uten barna (3 stk, 0-5 år), på over 2 år. Tur til en by i Europa sammen med gode venninner 🙂 Sove uten å bli vekket av ungene, stå opp når jeg vil, spise måltider i ro og fred, drikke vin og omgås og snakke med voksne! 

Anonymkode: f01bc...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til lange og rolige frokoster :) elsker fredagskveldene aller mest med nyvasket hus, god mat og avslapning. Gleder meg også til å gå en tur i skogen med barna  på lørdag.

Anonymkode: 000e7...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å ikke ha en eneste plan eller en klokke å følge. Ga beskjed til ungene at de kunne bare glemme å legge noen planer for helga, den tar vi som den kommer. Det var de veldig enige i, men vi måtte planlegge å ha nok ved i hus og mat, slik at vi slapp å måtte gå utenfor døra. De hadde også lyst på en helg uten en eneste plan. 

Nå har det kanskje kommet noen planer, men jeg kan gå i pysjen selv med de planene. Pappa mente jeg hadde for lite ved i garasjen, så da kommer han med ved om han gidder å gå utenfor døra. Den råtner ikke, jeg har nok ved egentlig tror jeg, så finner den ene eller den andre på noe så glemmer vi den. Fikk også høre en nabo hadde behov for å være litt sosial og snakke skit. Kona ligger akkurat nå under kniven for å fjerne brystkreft, så han hadde behov for å komme litt ut av huset i helga, snakke skit, ta en kaffe og bare få lufta hodet siden det ikke hadde vært topp stemning i huset i det siste. Det er helt greit for meg, han vet jeg er dårlig på å snakke om slikt, men snakke skit, drikke kaffe og gjøre noe ufornuftig/fornuftig kan jeg. Garasjen hans er en perfekt sted å få luftet hodet for den ene og den andre. Han hadde ett ønske om å få kløvd opp veden som lå der, det kan jeg gjøre selv i pysj og håret til alle kanter. 

Jeg vet vi kommer til å gjør mye denne helga, men vi kommer til å gjøre ting vi vil og føler for der og da. Helger uten planer er de beste og de som ender med at vi gjør mye forskjellig. 

Anonymkode: adffc...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnefri i helgen så skal på ett kjempe bra standup show med en herlig mann jeg dater :) Gleder meg til å se han igjen og blir deilig med en helg sammen :) Søndag skal vi på pub å se storkampen på storskjerm,liker at han innviterer meg med der også :)

Anonymkode: 8572b...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat denne helgen er det ikke så mye jeg gleder meg til. Vi må få unna en bursdagsfeiring på søndag, og jeg er sliten og synes derfor det er mer stress enn kos. Men kan sove lenge da, og lørdagskvelden med god mat, vin og litt snop er jo herlig.

Anonymkode: 1b406...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at slike tråder er så forskjellige. Hvor er alle de som ikke synes dugnad er stress, som mener det er småbarnsforeldres plikt å være med på dugnader og kjøre i bursdager hele helgene?

 

er det helst de med små barn som svarer på dugnadstråder, som ikke helt vet hvordan det er?

 

selv skal jeg på dugnad, kjøring på 2 bursdagsselskap og i tillegg gå natteravn.travel helg, som alltid.

Anonymkode: f3034...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så rart at slike tråder er så forskjellige. Hvor er alle de som ikke synes dugnad er stress, som mener det er småbarnsforeldres plikt å være med på dugnader og kjøre i bursdager hele helgene?

 

er det helst de med små barn som svarer på dugnadstråder, som ikke helt vet hvordan det er?

 

selv skal jeg på dugnad, kjøring på 2 bursdagsselskap og i tillegg gå natteravn.travel helg, som alltid.

Anonymkode: f3034...925

Mine barn har akkurat vokst i fra nesten all dugnadsarbeidet. Vi må stille én kveld hvert halvår i noen timer på kveldstid i forbindelse med juniorklubb for 10-åringen. Hun går på dans, svindyrt, men med null dugnad. Han på 12 år går også på en aktivitet uten dugnad. De to tenåringene trener på helsestudio, så ikke noe der heller. Og siden de er så store er det også slutt på å kjøre til bursdager i ett kjør. Nå er det en håndfull i året, de fleste på ettermiddagen (heldigvis). Men ja, jeg mener det er en foreldreplikt å stille på dugnader og kjøre barna i bursdager. På det travleste hadde vi alle barna på fotball, var fullt kjør hver ettermiddag og halvparten av alle helgene. 

Anonymkode: 1b406...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helga skal jeg tilbringe i sola med en god bok og noe godt og kaldt i glasset. Florida❤️❤️

Anonymkode: 7afd2...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dager hvor vi kan gjøre hva vi vil uten å prioritere lekser og møter inn. 

Tid til å lage mat uten å måtte starte med spørsmålet "kan dette gjøres på 20 min?"

 

Anonymkode: 57969...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Bursdagshelg for seksåringen. Jeg synes det er så hyggelig. Bake, pynte, lage mat. Besøk av familien og masse kos. Jeg er så gal at selv barnebursdag er veldig stas. 😊

Anonymkode: f123d...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...