Gå til innhold

Åh..jeg klarer ikke å gå opp i vekt..Hva gjorde du for å legge på deg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veldig mange mister appetitten på ritalinå det første året. Min mann gikk ned 20 kg  fra 90-70 på et relativt usunt kosthold. Etter et par år gikk han gradvis opp igjen. Ville hørt om alternativ ADHD medisin. Ritalin er første generasjons medisin og det finnes nyere og mer effektive medisiner på markedet som du burde kunne prøve.

Anonymkode: 397e8...3e2

Jeg bruker ikke ritalin..

Anonymkode: 07309...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drikker næringsdrikker fra apoteket. 4 stk hver dag. Liker best de som er beregnet for barn 😅 Jeg er undervektig og har en diagnose da, så jeg får næringsdrikker på blå resept. Ellers blir det fort dyrt! Ellers er det lurt å prøve å småspise noe hele tiden. 

Anonymkode: e43a7...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt nycoplus b-tonin? Det har hjulpet mine døtre som har plagdes med dårlig matlyst. Det gjør at du blir mer sulten

Anonymkode: 481a9...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du forsøkt nycoplus b-tonin? Det har hjulpet mine døtre som har plagdes med dårlig matlyst. Det gjør at du blir mer sulten

Anonymkode: 481a9...ca5

Det har jeg aldri hørt om før 🙂 Jeg googler men finner ingen ting som sier at det skal øke apetitten? Er det en lege som har fortalt det dette? Om det virkelig øker matlysten så skal jeg rett opp på apoteket i morgen for å kjøpe😃

Anonymkode: 07309...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...