Gå til innhold

Er det greit å levere ut innbydelse for sent?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså: Du vurderte å legge invitasjonen i postkassen til barnet dagen etter Halloween med den risiko at det ene barnet ikke skulle få komme, fordi du ikke liker moren? Er det riktig forstått?

Her bruker vi både ranselpost og facebook for å nå alle og du spekulerer altså i hvordan du skal nå alle, unntatt ett barn, mens jeg bruker enormt mye ressurser på å nå ALLE barna.

Fy faen, det er lenge siden jeg har lest noe slik.

Anonymkode: aed91...454

Det er snakk om noen få nabobarn, ikke heie avdelingen i barnehagen.

Anonymkode: 846f5...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg skrev dette trodde jeg det kun var snakk om voksne. Det du ønsker å gjøre er jo å utelukke ett barn fordi du ikke liker moren, det er ikke greit, Hi!

Du får heller passe på, ev. alliere deg med en annen forelder som kanskje også har registrert samme oppførsel av denne moren tidligere, så får dere passe på, trå inn og avverge om hun nærmer seg å bli urimelig mot barna.

Hvis det er så ille som det ene svaret ditt over gir inntrykk av, da må du også vurdere om du bør varsle dette videre, for da kan det være at denne moren trenger veiledning. Du kan f.eks. snakke med helsestasjonen eller forklare hva du reagerer på med adferden hennes og be barnevernet om råd.

Men du kan ikke være så stygg at du holder ett eneste barn utenfor!

Anonymkode: 4c298...ebb

Mange har observert det, de får omtrent aldri besøk. Jeg vet barnehagen har tatt tak, men det ser ikke ut som om det virker.

Anonymkode: 846f5...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mange har observert det, de får omtrent aldri besøk. Jeg vet barnehagen har tatt tak, men det ser ikke ut som om det virker.

Anonymkode: 846f5...514

Da bør dere alle som har observert dette over tid være voksne nok til å melde dette videre, for da er trenger denne 4-åringen at moren får hjelp nok til å bli en god mor, noe hun ikke er når hun oppfører seg på en måte som gjør at andre voksen ikke vil inkludere 4-åringen lenger.

Meld fra til barnevernet! Og gjør det flere sammen eller hver for dere. Jo mer konkret informasjon bv får av situasjonen, jo større sjanse er det for at de kan hjelpe denne moren og 4-åringen.

 

Anonymkode: 4c298...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ha selskap med 4 åringer? En 4 åring er vel fornøyd med å ringe på 2 dører samt dele ut litt godteri? Forstår virkelig ikke hvorfor du lager oppstyr angående en annen mor.

Anonymkode: aed91...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er alle innbydelsene delt ut og jeg gruer meg. Det er snakk om nabobarn i ulike aldre, vi bor i en bygd. Jeg gleder meg til den dagen ungene er så store at vi bare ber de vi ønsker å be.

Anonymkode: 846f5...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er alle innbydelsene delt ut og jeg gruer meg. Det er snakk om nabobarn i ulike aldre, vi bor i en bygd. Jeg gleder meg til den dagen ungene er så store at vi bare ber de vi ønsker å be.

Anonymkode: 846f5...514

Martyr.

Anonymkode: 1ee18...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...