Gå til innhold

Hvor lang tid må man regne med behandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg ser ingen grunn til å være glad for den jeg er. Dårlig kvalitet som trenger ekstra tid på å bli brA

Anonymkode: 2a306...9e0

Hvor mange tror du det er som er helt fornøyd med seg selv? "Alle" har noe, men det hjelper ikke å sutre og klage, da kommer man ingen vei, man må ta tak og gjøre det man kan for å få en endring. Enten det er kropp eller psyke. 

Til tider kan jeg nesten hate meg selv og kroppen min, jeg er syk, har angst, legger på meg pga div osv, men det hjelper jo ingenting om jeg skal sitte meg ned og bare klage på tingenes tilstand, det er ingen som på magisk vis kommer og fikser for meg, jeg må gjøre det selv. Jeg innser det og har bedt om hjelp, og sammen med behandlere, og medisin for min del, jobber jeg for at jeg skal bli frisk, iallefall bedre, slik at jeg igjen kan leve livet som jeg ønsker. Det er mitt liv og det er disse utfordringene jeg har fått, og det er jeg som må fikse.

Anonymkode: a8523...77c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh. My. Fuckings. God. 

Du må seriøst rulle inn og komme deg ut i livet. Du er det mest irriterende og plagsomme menneske jeg har vært borti. 

Anonymkode: a42ff...1b6

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg ser ingen grunn til å være glad for den jeg er. Dårlig kvalitet som trenger ekstra tid på å bli brA

Vi er mange som har kroniske diagnoser, du har asbergers, jeg har en hjertefeil. 

Jeg blir aldri frisk, men å sette seg ned og manisk messe om hvor synd det er på meg vil ikke gi meg noe særlig godt liv altså. 

Av og til må man bare akseptere at sånn er realiteten, også gjør vi det beste ut av det.

Du gjør på ingen måte det beste ut av situasjonen, du har gravd deg ned i drittten og blitt der... 

Anonymkode: 6dd9b...1c8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi er mange som har kroniske diagnoser, du har asbergers, jeg har en hjertefeil. 

Jeg blir aldri frisk, men å sette seg ned og manisk messe om hvor synd det er på meg vil ikke gi meg noe særlig godt liv altså. 

Av og til må man bare akseptere at sånn er realiteten, også gjør vi det beste ut av det.

Du gjør på ingen måte det beste ut av situasjonen, du har gravd deg ned i drittten og blitt der... 

Men jeg vil ikke la Asperger stå i veien til hver gang noe spennende dukker opp. Hva mener du er å gjøre det beste ut av det?? Å tvinge seg glad for det man har? Jeg føler alt er så stengt. Og hvorfor kaller familien min meg frisk? Er man frisk når man har Asperger da? Eller lå man ta til takke med et liv son kanskje er litt kjedelig? 

Det har jo bare gjort så jeg ikke fikk han mannen og er internasjonalt liv. 

Du har hjertefeil ja. HAr du smerter? Nå er ikke jeg ute etter å tråkke på, men irriterer det deg ikke at mennesker blir så forbanna misskaft? Hvor vanskelig det faktisk er å føde friske mennesker? Tror det kanskje er fordi vi er blitt for mange og naturen vil redusere arten. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg vil ikke la Asperger stå i veien til hver gang noe spennende dukker opp. Hva mener du er å gjøre det beste ut av det?? Å tvinge seg glad for det man har? Jeg føler alt er så stengt. Og hvorfor kaller familien min meg frisk? Er man frisk når man har Asperger da? Eller lå man ta til takke med et liv son kanskje er litt kjedelig? 

Det har jo bare gjort så jeg ikke fikk han mannen og er internasjonalt liv. 

Du har hjertefeil ja. HAr du smerter? Nå er ikke jeg ute etter å tråkke på, men irriterer det deg ikke at mennesker blir så forbanna misskaft? Hvor vanskelig det faktisk er å føde friske mennesker? Tror det kanskje er fordi vi er blitt for mange og naturen vil redusere arten. 

Skrevet

Hvorfor forer dere hi i tråd etter tråd. Hva er poenget, hun tar jo ikke til sef hva noen sier, bare messer i vei om hvor urettferdig verden er.

Anonymkode: 66251...7a8

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor forer dere hi i tråd etter tråd. Hva er poenget, hun tar jo ikke til sef hva noen sier, bare messer i vei om hvor urettferdig verden er.

Anonymkode: 66251...7a8

jeg får ikke tak i hva enkelte mener. Hva menes med å gjøre det beste av det? 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

jeg får ikke tak i hva enkelte mener. Hva menes med å gjøre det beste av det? 

Hvis du ikke har klart å forstå det etter alle som har prøvd å forklare det til deg, tror jeg bare at du må gi opp. 

Du kommer aldri til å få et bedre liv, fordi du ikke vil. Og det er bare ditt ansvar. 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikke har klart å forstå det etter alle som har prøvd å forklare det til deg, tror jeg bare at du må gi opp. 

Du kommer aldri til å få et bedre liv, fordi du ikke vil. Og det er bare ditt ansvar. 

Men hva er det dere gjør når dere gjør det beste? Bare godta at livet med Asperger kan være litt kjedelig? Jeg føler meg bare tvunget til å eksistere. Er alltid nederst på den sosiale rangstigen. Jwg blir da ikke spennende for noen når jeg er så dum at jeg bare jobber i butikk. Jeg faller dessverre for menn med noenlunde ambisjoner. Kunne ikke vært finansfrue liksom, eller er ute etter rike menn med masse status, men jeg blir ikke tiltrukket av noen som kjenner få, er stille og tenkende osv. Altså, jeg kom inn i miljøet jeg drømte om ved tilfeldigheter, men var da ikke glad. Men når jeg likte meg der passet jeg liksom ikke inn likevel. Og det er da jeg lurer på om jeg hører hjemme i asbergersland i stedet. Jeg kan jo ikke forelske meg i noen heller, for det bare straffer seg. Jeg kommer aldri til å få en mann jeg liker. Hvem er det som når opp til slike menn som han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...