Gå til innhold

Gjengangerne her inne er utrivelige


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Svar med nick, kanskje jeg tar deg på alvor. Er litt nysgjerrig på om teorien min holder vann.

Anonymkode: 4c9d3...890

Du virker jo helt utrolig sur selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Svar med nick, kanskje jeg tar deg på alvor. Er litt nysgjerrig på om teorien min holder vann.

Anonymkode: 4c9d3...890

Ikke meg du siterer, men du har jo bestemt deg så da er det jo ikke vits å diskutere med deg. 

Du fremstår jo ikke særlig oppriktig i ditt ønske om en vakrere verden her inne?

Og det kan jeg gjerne si med nick. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Beklager, visste ikke at det var politisk ukorrekt å snakke om det.

Det er mange det, inkludert noen anonyme brukere som er svært lett gjenkjennelige i skrivemåten.

Ja :) 

Så deilig, sarkastisk svar. Det er sånne som deg jeg snakker om!

Og deg. 

Det er akkurat sånn det er! Det er noen som synes det er utrolig underholdende å vri på ting hovedinnleggeren skriver og prøve å få vedkommende til å føle seg veldig dårlig...

Ja, det er bare din mening. Den er feil.

Jada, jeg fikk med meg at det er forbudt å snakke om det. Slapp helt av.

Anonymkode: 4c9d3...890

Du er jo ikke akkurat en bøtte med glede selv😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Svar med nick, kanskje jeg tar deg på alvor. Er litt nysgjerrig på om teorien min holder vann.

Anonymkode: 4c9d3...890

Alltid morsomt når anonym bruker krev svar med nick. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen går over streken når de svarer, men det er jammen meg endel håpløse trådstartere og. Folk som lager innlegg, og blir sure og frekke når de ikke får svarene de vil ha, folk som vil bestemme hvem som skal svare hva i tråden deres, folk som starter tråder og deltar ikke noe mer i tråden, folk som starter en tråd med et innlegg som ingen forstår og blir sur når folk spør om flere opplysninger. Anoyme brukere som nærmest krever at andre skal svare med nick.

Anonymkode: c9e79...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Beklager, visste ikke at det var politisk ukorrekt å snakke om det.

Det er mange det, inkludert noen anonyme brukere som er svært lett gjenkjennelige i skrivemåten.

Ja :) 

Så deilig, sarkastisk svar. Det er sånne som deg jeg snakker om!

Og deg. 

Det er akkurat sånn det er! Det er noen som synes det er utrolig underholdende å vri på ting hovedinnleggeren skriver og prøve å få vedkommende til å føle seg veldig dårlig...

Ja, det er bare din mening. Den er feil.

Jada, jeg fikk med meg at det er forbudt å snakke om det. Slapp helt av.

Anonymkode: 4c9d3...890

Det er vel litt å kaste stein i glasshus når du svarer på denne måten selv? 

Jeg er både enig og uenig med deg. Jeg sukker av og til oppgitt jeg også, når noen går over streken. Er dog enig med amandine, jeg tror det er lettere å legge merke til det når det er et nick som er meggete enn når det er en anonym. 

Selv har jeg vært her i mange år, og nesten utelukkende svart med nick. Jeg synes det i det store bildet er flere hyggelige og OK svar enn sure og ufordragelige. Når noen dundrer til med meggekanonen lurer jeg på hva de personlig får ut av det, men ser også at det skaper en dynamikk og et liv i forumet som nok trenges. Jeg tror ikke formatet inviterer til utelukkende oppbyggelige og saklige diskusjoner. For meg går det fint å ignorere folk de dagene de er som mest spydige og vemmelige, for det er fortsatt mest positivt her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, noen går over streken når de svarer, men det er jammen meg endel håpløse trådstartere og. Folk som lager innlegg, og blir sure og frekke når de ikke får svarene de vil ha, folk som vil bestemme hvem som skal svare hva i tråden deres, folk som starter tråder og deltar ikke noe mer i tråden, folk som starter en tråd med et innlegg som ingen forstår og blir sur når folk spør om flere opplysninger. Anoyme brukere som nærmest krever at andre skal svare med nick.

Anonymkode: c9e79...fc9

I et nøtteskall 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så lykkes du ikke med å få svar fra den brukeren du er sykelig opptatt av denne gangen heller. Det må jo svi?

Anonymkode: e20f7...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og så lykkes du ikke med å få svar fra den brukeren du er sykelig opptatt av denne gangen heller. Det må jo svi?

Anonymkode: e20f7...2ae

Den brukeren kan vel å trykke på anonymknappen? 

Anonymkode: 50e81...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke noe for det. Mannen min både drikker og har syfilis. Og jeg tror sønnen min er forelsket i hushjelpen, selv om jeg tror dem er halvsøsken 

Noen steder må jeg få ut gruff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykologien bak det å skrive anonymt er ikke utforsket mye. Samme som på twitter. Dersom 1000 leser noe, så svarer 3. Hvorfor? Ingen vet. Kanskje det er de med en dårlig dag. Det er mange negative svar. Folk er krasse. Mange kjente mennesker har uttalt seg om det. Om de driver med sport, filosofi eller hva, ser ikke ut til å spille noen rolle. Jeg er selv ikke kjent på noen måte, men kommer hit for å se forskjellige meninger om samfunnsproblem, men jeg må si jeg stort sett blir i dårlig humør av å være her. Noe er fruktbart, men mye er ikke det. Jeg må innrømme at jeg fremdeles veier litt frem og tilbake på om det er verdt det å komme hit. 

Anonymkode: 2a1fe...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Psykologien bak det å skrive anonymt er ikke utforsket mye. Samme som på twitter. Dersom 1000 leser noe, så svarer 3. Hvorfor? Ingen vet. Kanskje det er de med en dårlig dag. Det er mange negative svar. Folk er krasse. Mange kjente mennesker har uttalt seg om det. Om de driver med sport, filosofi eller hva, ser ikke ut til å spille noen rolle. Jeg er selv ikke kjent på noen måte, men kommer hit for å se forskjellige meninger om samfunnsproblem, men jeg må si jeg stort sett blir i dårlig humør av å være her. Noe er fruktbart, men mye er ikke det. Jeg må innrømme at jeg fremdeles veier litt frem og tilbake på om det er verdt det å komme hit. 

Anonymkode: 2a1fe...191

Hvis du ikke får noe positivt ut av å være her er det vel liten vits å titte innom? Man går liksom ikke glipp av noe vesentlig ved å henge her. 

Anonymkode: d8927...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 17.49, Anonym bruker skrev:

Det er i hvert fall ikke mer sinnsykt enn å ha 100 000 innlegg å skilte med. 

Anonymkode: a64f9...6d1

Jeg tror ikke på deg, jeg tror du sitter kontinuerlig og følger forumet, men jeg synes faktisk å følge loggen over enkeltbrukeres innlegg her inne - som du påstår er din måte å ha oversikt på - er mer betenkelig, da det lukter stalker og rare oppheng. Og 100 000 innlegg? Det er det jo ingen som har. Heller ikke 30 000, som du skriver lenger opp her. Hvorfor kaster du ut tall i hytt og pine?

Anonymkode: e20f7...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke på deg, jeg tror du sitter kontinuerlig og følger forumet, men jeg synes faktisk å følge loggen over enkeltbrukeres innlegg her inne - som du påstår er din måte å ha oversikt på - er mer betenkelig, da det lukter stalker og rare oppheng. Og 100 000 innlegg? Det er det jo ingen som har. Heller ikke 30 000, som du skriver lenger opp her. Hvorfor kaster du ut tall i hytt og pine?

Anonymkode: e20f7...2ae

Ikke meg du siterer, men enkelte brukere har faktisk tett på 30 000 innlegg

Anonymkode: c9e79...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du siterer, men enkelte brukere har faktisk tett på 30 000 innlegg

Anonymkode: c9e79...fc9

Tror ikke at det er så vanskelig å få det antallet hvis man har traktert dib siden 2000. Og det tror jeg noen har. Og det er helt greit. Det er ca 4 innlegg i døgnet. Gjennomsnittlig. 

Anonymkode: 50e81...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir kjempeprovosert av brukere med 30 000 innlegg.

Anonymkode: 2bcf9...843

Hvorfor det?

Anonymkode: c9e79...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir kjempeprovosert av brukere med 30 000 innlegg.

Anonymkode: 2bcf9...843

Hehe, hvorfor det? Plager det deg i hverdagen? 

Anonymkode: 50e81...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir kjempeprovosert av brukere med 30 000 innlegg.

Anonymkode: 2bcf9...843

Vis meg ÉN eneste bruker med 30.000 innlegg.

Anonymkode: e20f7...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjengangerne her er definitivt ikke utrivelige. Herregud så mye fine folk som finnes her i denne rare og interne forumverden. Leit for deg hvis du kun ser det negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kira skrev:

Gjengangerne her er definitivt ikke utrivelige. Herregud så mye fine folk som finnes her i denne rare og interne forumverden. Leit for deg hvis du kun ser det negative.

Enkelte av de er utrivelige jo

Anonymkode: c9e79...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enkelte av de er utrivelige jo

Anonymkode: c9e79...fc9

Men da er det nok du som har problem, og ikke majoriteten her. 

Anonymkode: d8927...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da er det nok du som har problem, og ikke majoriteten her. 

Anonymkode: d8927...84e

Tja, det vil jeg ikke si. Har sett mange klage på enkelte brukere opp i gjennom. Fordi enkelte brukere er utrivelig. Men selvfølgelig, noen forsvarer det. Blant annet du. 

Anonymkode: 50e81...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da er det nok du som har problem, og ikke majoriteten her. 

Anonymkode: d8927...84e

Nei, som du ser så er det flere enn meg som sier det samme her, og dette er ikke første gangen det har blitt kommentert ang enkelte brukere.

Anonymkode: c9e79...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...