Gå til innhold

Gjengangerne her inne er utrivelige


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva kan vi gjøre med det? Mange her inne er utrivelige mennesker. Jeg "vet" at noen kommer til å svare i denne tråden, og forsøke seg på humor. Noe som i grunnen er underholdende, men litt sånn "pute-lesning" samtidig.

Er det mulig å skjerpe seg ørlittegranne? Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får. 

Litt flåsete skrevet da ordet "venner" antakeligvis er ukjent? 

Anonymkode: 4c9d3...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du tilfører forumet....hva? 

Anonymkode: d8927...84e

Gode svar på spørsmål blant annet. Eller "støtte" hvis noen har det tungt.

Anonymkode: 4c9d3...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemmer underholdningsverdien.

Dette forumet hadde vært gørrkjedelig og tomt for folk om det bare var seriøse spørsmål og seriøse svar å lese her inne, da hadde hele underholdningsverdien forsvunnet.

Anonymkode: 42804...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva kan vi gjøre med det? Mange her inne er utrivelige mennesker. Jeg "vet" at noen kommer til å svare i denne tråden, og forsøke seg på humor. Noe som i grunnen er underholdende, men litt sånn "pute-lesning" samtidig.

Er det mulig å skjerpe seg ørlittegranne? Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får. 

Litt flåsete skrevet da ordet "venner" antakeligvis er ukjent? 

Anonymkode: 4c9d3...890

Og du tilfører selv fine og hyggelige vibber til alle med din kommentar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem mener du er gjengangere, da? Synes stort sett at det er de anonyme som ikke er hyggelige.

Anonymkode: be7a9...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du hevde det uten å være gjenganger selv, HI? Du må jo da overvåke siden kontinuerlig.

Anonymkode: e20f7...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan du hevde det uten å være gjenganger selv, HI? Du må jo da overvåke siden kontinuerlig.

Anonymkode: e20f7...2ae

Det må man ikke, holder å sjekke loggen til bruker.

Anonymkode: a64f9...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og lov for at dette er et forum med litt trøkk, humor og noen freske folk. Noen går av og til over streken, men jeg foretrekker det framfor et forum fullt at "fiiina ❤️❤️❤️ " og bare pus, kos og regnbuer. Blir det sånn her, så tror jeg halvparten forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️Helt enig, fiiiiine duuuu❤️ håååper du har en magisk🦄🦄🦄dag🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️ 

Alle måååå være 💑👩‍❤️‍👩👨‍❤️‍👨💏👩‍❤️‍💋‍👩👨‍❤️‍💋‍👨Og snille med hverandre 🧚🏻‍♀️🦄

Anonymkode: d8927...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det meste en prøver å ta opp her, vris og vrenges på. Har etter hvert forstått at dette bare er et forum for vas. Tidligere kunne en prate og diskutere diverse aktuelle tema, men nå er det blitt slik at noen kommer med et problem, så kaster 5-6 stykker seg på, og prøver og få deg til tro at det er du selv som er problemet. Sikkert morsomt og underholdene, men forumet har mistet sin funksjon for min del, så synest i grunn det er litt trist. 
Ofte jeg synes litt synd i disse som svarer frekt i alle postene. For de har sikkert problemer, og ikke noe særlig harmoniske liv utenfor DIB verden.

Heldigvis så er de fleste trivelige i det virkelige liv 🤗

Anonymkode: 47774...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler at det meste en prøver å ta opp her, vris og vrenges på. Har etter hvert forstått at dette bare er et forum for vas. Tidligere kunne en prate og diskutere diverse aktuelle tema, men nå er det blitt slik at noen kommer med et problem, så kaster 5-6 stykker seg på, og prøver og få deg til tro at det er du selv som er problemet. Sikkert morsomt og underholdene, men forumet har mistet sin funksjon for min del, så synest i grunn det er litt trist. 
Ofte jeg synes litt synd i disse som svarer frekt i alle postene. For de har sikkert problemer, og ikke noe særlig harmoniske liv utenfor DIB verden.

Heldigvis så er de fleste trivelige i det virkelige liv 🤗

Anonymkode: 47774...f42

Helt enig 👍🏼

Anonymkode: a64f9...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det må man ikke, holder å sjekke loggen til bruker.

Anonymkode: a64f9...6d1

Og DET synes du er tegn på en frisk og god holdning til verden? 😂😂😂😂🤣🤣😂

Anonymkode: e20f7...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og DET synes du er tegn på en frisk og god holdning til verden? 😂😂😂😂🤣🤣😂

Anonymkode: e20f7...2ae

Det er i hvert fall ikke mer sinnsykt enn å ha 100 000 innlegg å skilte med. 

Anonymkode: a64f9...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler at det meste en prøver å ta opp her, vris og vrenges på. Har etter hvert forstått at dette bare er et forum for vas. Tidligere kunne en prate og diskutere diverse aktuelle tema, men nå er det blitt slik at noen kommer med et problem, så kaster 5-6 stykker seg på, og prøver og få deg til tro at det er du selv som er problemet. Sikkert morsomt og underholdene, men forumet har mistet sin funksjon for min del, så synest i grunn det er litt trist. 
Ofte jeg synes litt synd i disse som svarer frekt i alle postene. For de har sikkert problemer, og ikke noe særlig harmoniske liv utenfor DIB verden.

Heldigvis så er de fleste trivelige i det virkelige liv 🤗

Anonymkode: 47774...f42

Det er jeg ikke enig i. Er innlegget skrevet slik at man skjønner problemstillingen så syns jeg at mange (inkludert meg selv) får mange gode svar her. 

Selvsagt er det noen ufine svar, men de kommer da som regel fra den store anonyme potten? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror - og merk at det bare er min mening- at de du legger merke til er de som signerer med nick.

Den store hopen av anonyme tenker du ikke på i det hele tatt. Og ja, det er mye vas her, av ulike årsaker, og noen spørsmål og svar blir misforstått. Sånn er det med skriftlig kommunikasjon i farta, ikke alle nyanser kommer frem. Ting som blir skrevet blir gjerne misoppfattet eller farget av leserens erfaringer.

Likefullt er det mange som har vært av og på på forumet i både 10 og 15 år og lenger, og det er jo en grunn til det. Man knytter faktisk bånd og får venner, og det er jo ikke fordi det er så utrivelig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Forresten. Sånne tråder som dette dukker også opp med jevne mellomrom. Det endelige svaret på dem må jo bare være at det er frivillig å være på forumet? Om du ikke liker det er det jo ingen tvang akkurat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Himmel og hav skrev:

Takk og lov for at dette er et forum med litt trøkk, humor og noen freske folk. Noen går av og til over streken, men jeg foretrekker det framfor et forum fullt at "fiiina ❤️❤️❤️ " og bare pus, kos og regnbuer. Blir det sånn her, så tror jeg halvparten forsvinner.

Nei, det finnes ingen mellomting. 

Anonymkode: 4c9d3...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du glemmer underholdningsverdien.

Dette forumet hadde vært gørrkjedelig og tomt for folk om det bare var seriøse spørsmål og seriøse svar å lese her inne, da hadde hele underholdningsverdien forsvunnet.

Anonymkode: 42804...ee7

Useriøsitet er ikke ensbetydende med drittsekkoppførsel :)

Anonymkode: 4c9d3...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, gale damen skrev:

Og du tilfører selv fine og hyggelige vibber til alle med din kommentar?

Beklager, visste ikke at det var politisk ukorrekt å snakke om det.

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem mener du er gjengangere, da? Synes stort sett at det er de anonyme som ikke er hyggelige.

Anonymkode: be7a9...0ff

Det er mange det, inkludert noen anonyme brukere som er svært lett gjenkjennelige i skrivemåten.

7 timer siden, Carmen00 skrev:

Støtter hi 100%

Tenk så mye kjekkere det hadde vært her inne hvis vi alle forsøkte å holde en fin tone.

 

Ja :) 

7 timer siden, KellyTaylor skrev:

Puffer noen rosa skyer med enhjørninger på din vei😒

Så deilig, sarkastisk svar. Det er sånne som deg jeg snakker om!

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

❤️Helt enig, fiiiiine duuuu❤️ håååper du har en magisk🦄🦄🦄dag🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️ 

Alle måååå være 💑👩‍❤️‍👩👨‍❤️‍👨💏👩‍❤️‍💋‍👩👨‍❤️‍💋‍👨Og snille med hverandre 🧚🏻‍♀️🦄

Anonymkode: d8927...84e

Og deg. 

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler at det meste en prøver å ta opp her, vris og vrenges på. Har etter hvert forstått at dette bare er et forum for vas. Tidligere kunne en prate og diskutere diverse aktuelle tema, men nå er det blitt slik at noen kommer med et problem, så kaster 5-6 stykker seg på, og prøver og få deg til tro at det er du selv som er problemet. Sikkert morsomt og underholdene, men forumet har mistet sin funksjon for min del, så synest i grunn det er litt trist. 
Ofte jeg synes litt synd i disse som svarer frekt i alle postene. For de har sikkert problemer, og ikke noe særlig harmoniske liv utenfor DIB verden.

Heldigvis så er de fleste trivelige i det virkelige liv 🤗

Anonymkode: 47774...f42

Det er akkurat sånn det er! Det er noen som synes det er utrolig underholdende å vri på ting hovedinnleggeren skriver og prøve å få vedkommende til å føle seg veldig dårlig...

6 minutter siden, amandine skrev:

Jeg tror - og merk at det bare er min mening- at de du legger merke til er de som signerer med nick.

Den store hopen av anonyme tenker du ikke på i det hele tatt. Og ja, det er mye vas her, av ulike årsaker, og noen spørsmål og svar blir misforstått. Sånn er det med skriftlig kommunikasjon i farta, ikke alle nyanser kommer frem. Ting som blir skrevet blir gjerne misoppfattet eller farget av leserens erfaringer.

Likefullt er det mange som har vært av og på på forumet i både 10 og 15 år og lenger, og det er jo en grunn til det. Man knytter faktisk bånd og får venner, og det er jo ikke fordi det er så utrivelig.

 

 

Ja, det er bare din mening. Den er feil.

4 minutter siden, amandine skrev:

(Forresten. Sånne tråder som dette dukker også opp med jevne mellomrom. Det endelige svaret på dem må jo bare være at det er frivillig å være på forumet? Om du ikke liker det er det jo ingen tvang akkurat)

Jada, jeg fikk med meg at det er forbudt å snakke om det. Slapp helt av.

Anonymkode: 4c9d3...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Beklager, visste ikke at det var politisk ukorrekt å snakke om det.

Det er mange det, inkludert noen anonyme brukere som er svært lett gjenkjennelige i skrivemåten.

Ja :) 

Så deilig, sarkastisk svar. Det er sånne som deg jeg snakker om!

Og deg. 

Det er akkurat sånn det er! Det er noen som synes det er utrolig underholdende å vri på ting hovedinnleggeren skriver og prøve å få vedkommende til å føle seg veldig dårlig...

Ja, det er bare din mening. Den er feil.

Jada, jeg fikk med meg at det er forbudt å snakke om det. Slapp helt av.

Anonymkode: 4c9d3...890

Du virker jo helt utrolig sur selv. 

Anonymkode: 758a4...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du virker jo helt utrolig sur selv. 

Anonymkode: 758a4...75d

Svar med nick, kanskje jeg tar deg på alvor. Er litt nysgjerrig på om teorien min holder vann.

Anonymkode: 4c9d3...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Svar med nick, kanskje jeg tar deg på alvor. Er litt nysgjerrig på om teorien min holder vann.

Anonymkode: 4c9d3...890

Skriv med nick selv da. 🤦‍♀️

Anonymkode: 93910...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...