Gå til innhold

Er dette sant? Fb-"venn" som deler


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

UFØRETRYGDEN OPP KR 231 000,-

"Gjelder kun innvandrere"

Du leste riktig. Innvandrer får i statsbudsjettet øket sin uføretrygd med kr 231 000,- (to-hundrede og trettien tusen).

OPPMUNTRES TIL TRYGD. 

Det er mye penger i å bli uføretrygdet hvis du ikke er etnisk Norsk. Det er rene gullgruven. Innvandreren  behøver ikke en gang å grave frem gullet, det plasseres rett på konto hver eneste måned, resten av livet.

Genialt å komme til Norge. Her kan de feriere, samtidig som de kan feriere i hjemlandet. Sommeren i Norge og vinteren der de kommer ifra. Alt betalt, betalt av deg og meg. 

I tillegg til en enorm trygd får de gratis tannlege og gratis sertifikat. Deres barn får gratis SFO og gratis aktiviteter (svømmehall, idrettslag, sportsenter, musikk, speiding osv). 

DEM OG OSS.

Vi gir og de får. Det er DEM og OSS. Det er ikke innvandreren jeg kritiserer. De har ikke truet eller ranet til seg de enorme summer. Det er det stortingflertallet som har gjort. Det er de som er bandittene som stjeler fra oss.

I spissen for regjeringen står V og KrF. De blir heiet på av de røde. Til mer vi ødsler til bedre er det. 

DOLKESTØT TIL HEIAROP: NORGE SIST ER MOTTOET.

Anonymkode: 5d38a...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og den som har delt har gått på Livets Harde Skole?

Et minstemål av tankevirksomhet gir at dette ikke er korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår du enten sletter eller blokkerer vedkommende. Nei, dette er ikke sant. 

Anonymkode: f20c8...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, gale damen skrev:

Og den som har delt har gått på Livets Harde Skole?

Et minstemål av tankevirksomhet gir at dette ikke er korrekt.

Du er så ekstremt dømmende, skam deg. 

Anonymkode: 364cc...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er så ekstremt dømmende, skam deg. 

Anonymkode: 364cc...318

Statistikken tilsier at uteksaminerte fra nevnte skole er de som helst deler slikt og tilsvarende vrøvl. Det er lite dømmende ved sannheten. 

Anonymkode: f20c8...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke sant.

Uføretrygden er den samme uansett hva slags etnisitet du har, innvandrere får ikke mer i uføretrygd enn en etnisk norsk.

Dette med gratis førerkort dras stadig frem, jeg vet ikke om noen som har fått det (og jeg kjenner da flere innvandrere/flykninger og barna deres). Sikkert noen som har fått det, men da er det gjerne en grunn til det, det er ikke sånn at alle som har opprinnelse fra et ikkevestlig land får førerkort altså.

Anonymkode: bde62...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke sant.

Uføretrygden er den samme uansett hva slags etnisitet du har, innvandrere får ikke mer i uføretrygd enn en etnisk norsk.

Dette med gratis førerkort dras stadig frem, jeg vet ikke om noen som har fått det (og jeg kjenner da flere innvandrere/flykninger og barna deres). Sikkert noen som har fått det, men da er det gjerne en grunn til det, det er ikke sånn at alle som har opprinnelse fra et ikkevestlig land får førerkort altså.

Anonymkode: bde62...a6e

Det er en sannhet med modifikasjoner. Det hele kommer også an på trygdetid. Årsaken til innvandringen kan gi en person full trygdetid, mens en etnisk norsk kan få redusert trygdetid pga f.eks. å ha vært bosatt i utlandet i x-antall år. 

Anonymkode: f20c8...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er så ekstremt dømmende, skam deg. 

Anonymkode: 364cc...318

Dømmende? Fordi jeg påpeker at vrøvl er og blir vrøvl og at det fleste med et minimum av tankevirksomhet forstår at det er nettopp det?

Skamme meg? For hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Statistikken tilsier at uteksaminerte fra nevnte skole er de som helst deler slikt og tilsvarende vrøvl. Det er lite dømmende ved sannheten. 

Anonymkode: f20c8...92a

Hvilken statistikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, gale damen skrev:

Dømmende? Fordi jeg påpeker at vrøvl er og blir vrøvl og at det fleste med et minimum av tankevirksomhet forstår at det er nettopp det?

Skamme meg? For hva da?

Du antar at de som har gått på "livets harde skole" (en bås du tydeligvis elsker å putte andre i) er dumme. Og rasister. 

Anonymkode: 364cc...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du antar at de som har gått på "livets harde skole" (en bås du tydeligvis elsker å putte andre i) er dumme. Og rasister. 

Anonymkode: 364cc...318

DET STÅR BOKSTAVELIG TALT: "DEM OG OSS"!!!

Det står ikke, "en del av oss får nå trygd, fordi noen av oss er så heldige å være født med en annen etnisitet". Det står, "innvandrerne".

Når folk kaller tomme busseter for, "snikislamisering", så er folk dumme, ja. Når de at på til bruker uttrykk som, "kakerlakker", om nordmenn med en annen etnisitet enn dem så er de rasister, jo. Når folk deles inn i, "dem og oss", så er det en kategorisering ut fra etnisitet, som er selve definisjonen på rasisme.

Anonymkode: cd35d...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du antar at de som har gått på "livets harde skole" (en bås du tydeligvis elsker å putte andre i) er dumme. Og rasister. 

Anonymkode: 364cc...318

Det er de jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du antar at de som har gått på "livets harde skole" (en bås du tydeligvis elsker å putte andre i) er dumme. Og rasister. 

Anonymkode: 364cc...318

Antar ikke. Vi vet! 

Alle som har «Livets harde skole» under utdannelse, forteller verden at de ikke har utdannelse og derfor er ganske kunnskapsløs og lett å påvirke. Stort sett de som deler slikt. 

Anonymkode: 0a955...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Antar ikke. Vi vet! 

Alle som har «Livets harde skole» under utdannelse, forteller verden at de ikke har utdannelse og derfor er ganske kunnskapsløs og lett å påvirke. Stort sett de som deler slikt. 

Anonymkode: 0a955...a84

Det finnes folk uten utdannelse med masse kunnskap - men de vil jo aldri heller påstå seg å ha gått Livets Harde Skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du antar at de som har gått på "livets harde skole" (en bås du tydeligvis elsker å putte andre i) er dumme. Og rasister. 

Anonymkode: 364cc...318

Ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg tenkte. Men har noen en eller annen link som kan motbevise posten hans, eller må jeg senke meg til hans nivå og begynne med drittslenging?

HI

Anonymkode: 5d38a...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo selv at det som står i dette innlegget ikke er sant? Hvis det var sant, hvorfor er det så mye barnefattigdom blant innvandrere?

Hvis noen har fått førerkort dekket, så er det antakeligvis fordi de jobbet som sjåfører i hjemlandet og derfor kan få jobb som det her, eller at det er en yrkesvei som virker lovende. Det viktigste er jo å få mennesker i jobb.

Rett til gratis SFO og fritidsaktiviteter er jo genialt: Det inkluderer barna i det norske samfunnet, og hjelper barna, som fortjener det.

Det er faktisk statistikk som viser at de som roper høyest om innvandring og skriver rasistiske ting, er de med aller lavest utdannelse. Jeg leste sist om dette i forbindelse med kommunevalget, der avisene hadde sammenstilt hvilke partier man stemmer på med utdanningsbakgrunn.

Og for å lire av seg noe slikt som i innlegget du viser til, da har man lite utdannelse/lav innsikt/lite forståelse. Carl I Hagen (for å ta et eksempel) ville aldri skrevet noe slik, for han vet at det er feil. Han ville skrevet andre ting, selvfølgelig.

Anonymkode: a6832...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det var det jeg tenkte. Men har noen en eller annen link som kan motbevise posten hans, eller må jeg senke meg til hans nivå og begynne med drittslenging?

HI

Anonymkode: 5d38a...939

Min erfaring er at det ikke nytter. Slett eller avfølg. 

Anonymkode: a6832...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var det jeg tenkte. Men har noen en eller annen link som kan motbevise posten hans, eller må jeg senke meg til hans nivå og begynne med drittslenging?

HI

Anonymkode: 5d38a...939

Du kommer ingen vei med drittslenging, det gir bare blod på tann for slike mennesker.

Du kan skrive noe enkelt som at dette må du bevise før jeg tror det, for meg er det vrøvl til det motsatte er bevist. 

Han påstår noe og må bevise det, men det kan han jo ikke. Så det er best å bare avfølge han.

Anonymkode: bde62...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var det jeg tenkte. Men har noen en eller annen link som kan motbevise posten hans, eller må jeg senke meg til hans nivå og begynne med drittslenging?

HI

Anonymkode: 5d38a...939

Du kan opplyse om at trygd innvilges etter lovbestemte kriterier som er uavhengig av etnisitet, men avhengig av bl.a. hva personen tjente før vedkommende ble trygdet.

Anonymkode: d9ba6...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder gratis førerkort gjelder dette noen få kommuner der det er dårlige bussforbindelser og lange avstander. Gratis førerkort er uansett noe ALLE kan søke på igjennom NAV. Er du sterkt plaget med allergi feks, og derfor ikke kan ta vanlig buss/tog pga parfyme ol,kan du få dekket førerkort igjennom NAV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig med kilder som motbeviste dette innlegget. For mange mange år siden så bodde jeg sammen med en fra midtøsten og vi hadde en stund en litt tøff periode så vi levde på støtte fra sosialen (en del av Nav). Da var det slik at de gangene jeg gikk å ba om støtte så fikk vi sjekken etter 2 uker og når han gikk så fikk han den på dagen. 

Anonymkode: 3403d...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

UFØRETRYGDEN OPP KR 231 000,-

"Gjelder kun innvandrere"

Du leste riktig. Innvandrer får i statsbudsjettet øket sin uføretrygd med kr 231 000,- (to-hundrede og trettien tusen).

OPPMUNTRES TIL TRYGD. 

Det er mye penger i å bli uføretrygdet hvis du ikke er etnisk Norsk. Det er rene gullgruven. Innvandreren  behøver ikke en gang å grave frem gullet, det plasseres rett på konto hver eneste måned, resten av livet.

Genialt å komme til Norge. Her kan de feriere, samtidig som de kan feriere i hjemlandet. Sommeren i Norge og vinteren der de kommer ifra. Alt betalt, betalt av deg og meg. 

I tillegg til en enorm trygd får de gratis tannlege og gratis sertifikat. Deres barn får gratis SFO og gratis aktiviteter (svømmehall, idrettslag, sportsenter, musikk, speiding osv). 

DEM OG OSS.

Vi gir og de får. Det er DEM og OSS. Det er ikke innvandreren jeg kritiserer. De har ikke truet eller ranet til seg de enorme summer. Det er det stortingflertallet som har gjort. Det er de som er bandittene som stjeler fra oss.

I spissen for regjeringen står V og KrF. De blir heiet på av de røde. Til mer vi ødsler til bedre er det. 

DOLKESTØT TIL HEIAROP: NORGE SIST ER MOTTOET.

Anonymkode: 5d38a...939

Dette stemmer ikke.

MEN flyktninger som kommer til Norge får fulle pensjonsrettigheter selv om de ikke har full opptjeningstid. Dette gjelder ikke nordmenn som har bodd noen år utenlands, de får trekk i pensjon.

 

 

 

 

Anonymkode: b6e13...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

UFØRETRYGDEN OPP KR 231 000,-

"Gjelder kun innvandrere"

Du leste riktig. Innvandrer får i statsbudsjettet øket sin uføretrygd med kr 231 000,- (to-hundrede og trettien tusen).

OPPMUNTRES TIL TRYGD. 

Det er mye penger i å bli uføretrygdet hvis du ikke er etnisk Norsk. Det er rene gullgruven. Innvandreren  behøver ikke en gang å grave frem gullet, det plasseres rett på konto hver eneste måned, resten av livet.

Genialt å komme til Norge. Her kan de feriere, samtidig som de kan feriere i hjemlandet. Sommeren i Norge og vinteren der de kommer ifra. Alt betalt, betalt av deg og meg. 

I tillegg til en enorm trygd får de gratis tannlege og gratis sertifikat. Deres barn får gratis SFO og gratis aktiviteter (svømmehall, idrettslag, sportsenter, musikk, speiding osv). 

DEM OG OSS.

Vi gir og de får. Det er DEM og OSS. Det er ikke innvandreren jeg kritiserer. De har ikke truet eller ranet til seg de enorme summer. Det er det stortingflertallet som har gjort. Det er de som er bandittene som stjeler fra oss.

I spissen for regjeringen står V og KrF. De blir heiet på av de røde. Til mer vi ødsler til bedre er det. 

DOLKESTØT TIL HEIAROP: NORGE SIST ER MOTTOET.

Anonymkode: 5d38a...939

Herregud, hva slags venner har du som tror på det sprøytet der?

Anonymkode: c6113...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...