Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #26 Skrevet 8. oktober 2019 Dere som har eldre telefoner, hvilken telefon har dere? Jeg har en Iphone 6S som er ca 4 år. Jeg byttet batteri for 7-8 mnd. Siden. Den fungerer fortsatt helt som den skal, og nå nylig fikk den helt ny programvare, så regner med den hvertfall klarer seg et år og to til. Husker flere mente jeg var gal som kjøpte så dyr mobil, men i og med Iphone varer så lenge, og at Apple er flinke med å oppdatere eldre modeller, så blir de ikke noe særlig dyrere enn flere av billigmodellene, som må skiftes etter et par år. Anonymkode: 8c3cd...cb4
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #27 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg har iPhone, så bytter max. hvert 3. år, men det har gått både 4 og 5 år Apple slipper nye oppdateringer til iPhone i mange år, i motsetning til Android-telefoner som bare får oppdateringer i et par år. Jeg har iPhone X nå, og byttet fra iPhone 6 til den kun fordi jeg fikk den i gave ellers hadde jeg sikkert hatt iPhone 6 et pr år til. Ga iPhone 6 til et familiemedlem, og den fungerer ypperlig fortsatt. Fikk iPhone X i 2017, og kommer sikkert til å ha den i et par år til i allefall. Kjøpte Apple sitt batterideksel, så jeg har kjempelang batteritid. Har Apple Watch fra 2015 (den aller første modellen) og den lever også i beste velgående fortsatt, så bytter ikke ut den bare for å bytte den ut Fungerer sømløst med mobilen, som jeg alltid har av lyden på. Kjekt med alt av varsler på klokka. Anonymkode: cda86...959
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #28 Skrevet 8. oktober 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere som har eldre telefoner, hvilken telefon har dere? Jeg har en Iphone 6S som er ca 4 år. Jeg byttet batteri for 7-8 mnd. Siden. Den fungerer fortsatt helt som den skal, og nå nylig fikk den helt ny programvare, så regner med den hvertfall klarer seg et år og to til. Husker flere mente jeg var gal som kjøpte så dyr mobil, men i og med Iphone varer så lenge, og at Apple er flinke med å oppdatere eldre modeller, så blir de ikke noe særlig dyrere enn flere av billigmodellene, som må skiftes etter et par år. Anonymkode: 8c3cd...cb4 Nettopp! Anonymkode: cda86...959
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #29 Skrevet 8. oktober 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere som har eldre telefoner, hvilken telefon har dere? Jeg har en Iphone 6S som er ca 4 år. Jeg byttet batteri for 7-8 mnd. Siden. Den fungerer fortsatt helt som den skal, og nå nylig fikk den helt ny programvare, så regner med den hvertfall klarer seg et år og to til. Husker flere mente jeg var gal som kjøpte så dyr mobil, men i og med Iphone varer så lenge, og at Apple er flinke med å oppdatere eldre modeller, så blir de ikke noe særlig dyrere enn flere av billigmodellene, som må skiftes etter et par år. Anonymkode: 8c3cd...cb4 Jeg har iphone 5s, den funker fint, har ikke byttet batteri heller. Må lade to ganger om dagen stort sett, men jeg er mye hjemme, så det går bra. Jeg snakker ikke mye i telefonen da. Både mannen og sønnen vår har også 5s og klarer seg med det, ingen av oss har planer om ny telefon i år i alle fall. Anonymkode: 96952...05d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #30 Skrevet 8. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Apple slipper nye oppdateringer til iPhone i mange år, i motsetning til Android-telefoner som bare får oppdateringer i et par år. Anonymkode: cda86...959 Dette stemmer jo ikke? Moren min har fortsatt Samsung 5, og får oppdateringer til den. Den er eldgammel. Jeg hadde Samsung 7 i over tre år, og fikk fortsatt alle oppdateringer. Jeg tror mange Apple-eiere har fordommer mot Samsung, som bunner ut i myter, og vice versa. Begge selskapene lager gode produkter, så må man selv veie opp hva man liker best. Anonymkode: 19298...5c0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #31 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg har alltid ventet med ny til min er heeeelt utgått. I fjor høst kollapset den tilslutt helt etter å ha slitt noen måneder. Kjøpte ny med swapavtale og tenker å benytte meg av å få ny etterhvert. Kanskje ikke etter et år, men halvannet kanskje. Får se. Anonymkode: 8b257...0e2
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #32 Skrevet 8. oktober 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har iPhone, så bytter max. hvert 3. år, men det har gått både 4 og 5 år Apple slipper nye oppdateringer til iPhone i mange år, i motsetning til Android-telefoner som bare får oppdateringer i et par år. Anonymkode: cda86...959 Det stemmer jo ikke. Jeg har android, og modellen er sju år gammel. Det er ikke lenge siden jeg oppdaterte den, og det er ingen problemer med å oppdatere apper heller. Men det som er problemet med iPhone, som vi ser av og til på min jobb, er at gamle iPhone-modeller ikke takler de nye oppdateringene i ulike apper. Det er kanskje ikke Apple sin skyld, og jeg vet ikke hvor gamle disse modellene er, men jeg tror ikke Apple er noe bedre på holdbarhet enn andre. IPhone er jo også kjent for å ikke tåle lave temperaturer så godt (går ut over batteriet). Anbefaler å gå tilbake til fabrikkinnstillingene hvis man har en gammel telefon som har blitt litt sær og treg. Da blir den ofte raskere og slutter å fuske. Anonymkode: ed55d...caa
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2019 #34 Skrevet 10. oktober 2019 On 10/7/2019 at 4:46 PM, Anonym bruker said: Den jeg har nå er 2 1/2 år gammel. De siste månedene har jeg merket at bateriet holder kortere og det føles som om kameraet ikke klarer å fokusere like godt som før. Jeg begynner med andre ord å ønske meg en ny, men samtidig fungerer jo det aller meste elt fint. Hvor ofte skifter dere mobil? Anonymkode: 4dba9...895 har den så lenge det holder men ca 2-4 år Anonymkode: 7429d...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå