Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #26 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg har vært i ett bryllup hvor noen har diskutert kjolen noen andre har hatt på. Den kjolen dekte knapt rompa til hun som hadde den på da hun sto og lignet mer på en fin topp enn en kjole. Ellers har jeg sett både svarte og røde og til og med hvite kjoler, som ikke ligner brudekjole, og ingen har reagert. Finn en kjole du er komfortabel med å bruke, så er det helt sikkert riktig. Anonymkode: fd43f...3e0
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #27 Skrevet 7. oktober 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Javel, hvilke bunader leveres i faste størrelser? Min er sydd til meg, uavhengig av størrelse. Anonymkode: 9b3ca...d5c Bunaden min er heller ikkje i fast størrelse, men den har likevel ein anna størrelse enn det eg har for tida. Tippar det var det ho meinte😉 Anonymkode: 47a25...3ba
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2019 #28 Skrevet 7. oktober 2019 En pyntet kjole som går til knærne blir omtrent alltid riktig. Jeg ville unngått lang kjole, siden invitasjonen ikke sier noe om dresskode. Du risikerer å bli den eneste med lang kjole. Jeg ville også unngått dyp utringning, skinnende metallfarger/knasj neon, nettingstrømper osv. Anonymkode: 87736...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå