Gå til innhold

overreagerer jeg når kona flørter på messenger og snap


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For en tid siden så sa kona at hune hadde en "kunde" via jobben hennes som begynte å sende messengers til henne og hun visste ikke om hun syntes dette var greit siden han var kunde (og jeg regnte da med at hun ville gi beskjed om at dette ikke var OK, og jeg la vekk hele saken). men har i ettertid funnet ut at hun har flørtet med ham i lengre tid både på Messenger og sannsynligvis SNAP også, da han er bestevennen hennes på SNAP. Har sett i Messengers at han spør henne om hva jeg synes om at di flørter, og hun svarte da at "han vet vi snakker sammen men ikke om hva". Detter er etter hva jeg ser en bekreftelse på at ja di flørter og har gjort det lenge. etter en stund på messenger så har meldingene dere avtatt på messenger men gått over på SNPA, noe som etter min mening er for å hemmeligholde innhold.

Det har og komt frem at hun kjente ham i ungdommen via skole og hun likte han da, noe hun og har fortalt ham tidlig i samtalene deres påmessenger.

 

Er jeg i min rett til å tro at der kan være mer her?

Anonymkode: 5c896...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger ikke være mer men jeg mener at alt som trengs å holdes hemmelig ikke er forenelig med total ærlighet i et forhold. 

Jeg hadde blitt lei meg om mannen min gjort sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trolletråd fra Blair Waldorf/Love85

Anonymkode: 9e064...6be

Er du en av de siden du vet at det er en trolletråd som en av de har lagd? Egentlig er det Blair Waldorf/Love85 som lager alle anonyme tråder her. Selvfølgelig. 

Anonymkode: c64d8...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn flørt er IKKE greit i mitt forhold i allefall. Kjæresten min og jeg har snakket om slike ting og jeg mener sånn flørt er utroskap. 

Anonymkode: fe3aa...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trolletråd fra Blair Waldorf/Love85

Anonymkode: 9e064...6be

Helt enig. Jeg begynner også å kjenne igjen stilen på disse nå.

Anonymkode: 1110b...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trolletråd fra Blair Waldorf/Love85

Anonymkode: 9e064...6be

Nei, jeg er nok ikke en av disse personene. Men takk for hjelpen i en tung stund

Anonymkode: 5c896...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun holder tydeligvis noe skjult for deg som kan være et problem for forholdet.

Jeg ville bedt om alle kortene på bordet. Ikke forbered henne, da kan hun slette samtalene først. Be om å få se all kommunikasjon.

Uansett har dere nå et tillitsproblem i forholdet, og jeg tenker at det kan være greit at dere tar en runde og rydder opp i forholdet. Foreslå at dere går til familievernkontoret. Ring nå og bestill time der.

 

Anonymkode: 28ca9...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun holder tydeligvis noe skjult for deg som kan være et problem for forholdet.

Jeg ville bedt om alle kortene på bordet. Ikke forbered henne, da kan hun slette samtalene først. Be om å få se all kommunikasjon.

Uansett har dere nå et tillitsproblem i forholdet, og jeg tenker at det kan være greit at dere tar en runde og rydder opp i forholdet. Foreslå at dere går til familievernkontoret. Ring nå og bestill time der.

 

Anonymkode: 28ca9...47e

Takk for svar, Jeg har tok det opp med henne,(da jeg ikke klarte holde det inne, det gnagde for mye) og hun bare bagatelliserte det. Dagen etter så gikk hun med tlf i hånda hele dagen og slapp den ikke ut av syne før langt utpå kvelden og da var ALT av samtaler med ham slettet. Takk for rådet om Familievernkontoret det kom jeg ikke på.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mann over 40 skrev:

Takk for svar, Jeg har tok det opp med henne,(da jeg ikke klarte holde det inne, det gnagde for mye) og hun bare bagatelliserte det. Dagen etter så gikk hun med tlf i hånda hele dagen og slapp den ikke ut av syne før langt utpå kvelden og da var ALT av samtaler med ham slettet. Takk for rådet om Familievernkontoret det kom jeg ikke på.  

Huff, da tenker jeg at hennes adferd egentlig bekrefter at uansett hva som har foregått så er det noe som hun vet ikke er forenelig med det forholdet du og hun har. Hvor langt hun har gått, det er umulig å si. Men når hun er så hektet da tviler jeg dessverre på at det bare er meldinger. Videre, når hun vokter telefonen sin slik så viser hun deg veldig tydelig at hun fortsatt har kontakt med den andre mannen og at kommunikasjonen er av en slik art at du ikke kan se den.

Brutt tillit kan repareres, men da må begge være villige til å gjøre det som skal til. Hun viser at hun vil holde på kontakten med denne mannen...

Ring familievernkontoret her og nå og bestill time, og så sier du til kona at hvis hun vil reparere forholdet, da blir hun med *dag og tidspunkt*, for slik hun oppfører seg om dagen så ødelegger det tilliten og forholdet deres. Så ser du hva hun sier/gjør.

Anonymkode: 28ca9...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

For en tid siden så sa kona at hune hadde en "kunde" via jobben hennes som begynte å sende messengers til henne og hun visste ikke om hun syntes dette var greit siden han var kunde (og jeg regnte da med at hun ville gi beskjed om at dette ikke var OK, og jeg la vekk hele saken). men har i ettertid funnet ut at hun har flørtet med ham i lengre tid både på Messenger og sannsynligvis SNAP også, da han er bestevennen hennes på SNAP. Har sett i Messengers at han spør henne om hva jeg synes om at di flørter, og hun svarte da at "han vet vi snakker sammen men ikke om hva". Detter er etter hva jeg ser en bekreftelse på at ja di flørter og har gjort det lenge. etter en stund på messenger så har meldingene dere avtatt på messenger men gått over på SNPA, noe som etter min mening er for å hemmeligholde innhold.

Det har og komt frem at hun kjente ham i ungdommen via skole og hun likte han da, noe hun og har fortalt ham tidlig i samtalene deres påmessenger.

 

Er jeg i min rett til å tro at der kan være mer her?

Anonymkode: 5c896...8e6

Om du overregerer? Det er spørs hvor grensa deres går. Er ingen fasit svar på hva som er greit og ikke i et forhold, men en fornuftig regel er at hvis man føler man må skjule det man gjør fra partneren sin - ja da er det utroskap og ikke greit.

Hvis du reagerer på denne flørtingen, så er jo det din grense for hva som tåles og er greit i forholdet og da skal kona di respektere det! Så dette må dere snakke om og du må kreve at hun er ærlig. Finn ut hvorfor hun gjør dette? Finn en løsning på det -sammen- og blir dere ikke enige eller du ikke føler deg hørt, da hadde jeg revurdert hele ekteskapet.

Jeg kan kun snakke for meg selv og jeg hadde god kontakt med en gift ‘’kollega’’ av meg på messenger før. Ingen flørting, bare hyggelig prat. Men så spurte han meg om min snap og etter dette avtok praten på messenger fordi vi begynte å flørte og sexte på snap. Så jeg vil absolutt påstå at kona de driver med ulumskheter, så fremst ikke dere tidligere har gitt hverandre grønt lys på at flørting over meldinger er uskyldig. 

Anonymkode: fe595...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du overregerer? Det er spørs hvor grensa deres går. Er ingen fasit svar på hva som er greit og ikke i et forhold, men en fornuftig regel er at hvis man føler man må skjule det man gjør fra partneren sin - ja da er det utroskap og ikke greit.

Hvis du reagerer på denne flørtingen, så er jo det din grense for hva som tåles og er greit i forholdet og da skal kona di respektere det! Så dette må dere snakke om og du må kreve at hun er ærlig. Finn ut hvorfor hun gjør dette? Finn en løsning på det -sammen- og blir dere ikke enige eller du ikke føler deg hørt, da hadde jeg revurdert hele ekteskapet.

Jeg kan kun snakke for meg selv og jeg hadde god kontakt med en gift ‘’kollega’’ av meg på messenger før. Ingen flørting, bare hyggelig prat. Men så spurte han meg om min snap og etter dette avtok praten på messenger fordi vi begynte å flørte og sexte på snap. Så jeg vil absolutt påstå at kona de driver med ulumskheter, så fremst ikke dere tidligere har gitt hverandre grønt lys på at flørting over meldinger er uskyldig. 

Anonymkode: fe595...2ba

Takk for svar. og nei vi har ingen Enighet/grønst lys om flørting.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om flørtinga er innafor er umulig å si, uten å se meldingene. En flørtete tone betyr ikke nødvendigvis noe som helst. 

Det som derimot er fullstendig uakseptabelt er å snoke på andres mobil. Du hadde ikke vært mannen min i mer enn 30 sekunder etter at du ble ferska i snoking. 

Anonymkode: c692c...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du en av de siden du vet at det er en trolletråd som en av de har lagd? Egentlig er det Blair Waldorf/Love85 som lager alle anonyme tråder her. Selvfølgelig. 

Anonymkode: c64d8...63a

Nei. Det er samme person. Hun lager nye trolletråder hver uke. Det er lett å kjenne igjen skrivestilen. 

Anonymkode: 9e064...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om flørtinga er innafor er umulig å si, uten å se meldingene. En flørtete tone betyr ikke nødvendigvis noe som helst. 

Det som derimot er fullstendig uakseptabelt er å snoke på andres mobil. Du hadde ikke vært mannen min i mer enn 30 sekunder etter at du ble ferska i snoking. 

Anonymkode: c692c...70a

Det sier jo seg selv at flørtinga ikke er innenfor når han sier at kona gikk med tlf på seg dagen etterpå og at hun ikke fremla noe bevis for han for å vise at hun ikke gjor noe gale. 

Min man kan fint gå på min tlf, da jeg har ingenting å skjule! Det er meldinger og alt der, med mindre du har noe å skjule så

Anonymkode: 4462b...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha tatt opp dette med henne og sakt at du ikke helt stolte på henne. Så får hun bevise for deg om det er eller ikke er et vanlig vennskap. 

Anonymkode: 4462b...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det sier jo seg selv at flørtinga ikke er innenfor når han sier at kona gikk med tlf på seg dagen etterpå og at hun ikke fremla noe bevis for han for å vise at hun ikke gjor noe gale. 

Min man kan fint gå på min tlf, da jeg har ingenting å skjule! Det er meldinger og alt der, med mindre du har noe å skjule så

Anonymkode: 4462b...2ce

Selvfølgelig passer hun på mobilen når mannen beviser at han ikke er til å stole på!

Trenger ikke å være egne hemmeligheter hun vokter, kan like godt være andres. Om jeg ikke kunne stole på fortrolighet i mine samtaler hadde jeg klikka. Det jeg skriver til søstra mi er ikke noe svogeren min har noe med, det jeg deler med far er ikke automatisk noe jeg ville delt med mor og min venninnes mann har ingen ting med det jeg forteller henne.

Anonymkode: c692c...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om flørtinga er innafor er umulig å si, uten å se meldingene. En flørtete tone betyr ikke nødvendigvis noe som helst. 

Det som derimot er fullstendig uakseptabelt er å snoke på andres mobil. Du hadde ikke vært mannen min i mer enn 30 sekunder etter at du ble ferska i snoking. 

Anonymkode: c692c...70a

Om flørtinga betyr noe som helst er ikke opp til DEG eller meg å bedømme. VI bestemmer ikke hvor grensa for utroskap går i andres forhold og hva som er greit. Hvis han føler at flørtinga ikke er greit, da skal det faen meg respekteres! Og hvis det faktisk var en grunn til å snoke (at han avdekka flørting og forhold på si) så gjorde han rett i det. Tåpelig du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Juicies skrev:

Om flørtinga betyr noe som helst er ikke opp til DEG eller meg å bedømme. VI bestemmer ikke hvor grensa for utroskap går i andres forhold og hva som er greit. Hvis han føler at flørtinga ikke er greit, da skal det faen meg respekteres! Og hvis det faktisk var en grunn til å snoke (at han avdekka flørting og forhold på si) så gjorde han rett i det. Tåpelig du er.

Nå er det du som er tåpelig, jeg har på ingen måte tatt stilling til flørtingen.

Og han gjorde absolutt ikke rett! Er ikke fortrolighet viktig lenger om partneren har mistanker, berettiget eller ikke? Er alt jeg ev. forteller deg tilgjengelig for din partner om hen skulle få for seg at han har mistanker til deg?

Anonymkode: c692c...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det du som er tåpelig, jeg har på ingen måte tatt stilling til flørtingen.

Og han gjorde absolutt ikke rett! Er ikke fortrolighet viktig lenger om partneren har mistanker, berettiget eller ikke? Er alt jeg ev. forteller deg tilgjengelig for din partner om hen skulle få for seg at han har mistanker til deg?

Anonymkode: c692c...70a

Ser du kommentere veldig at du ikke liker at en går på din telefon.. og du setter fokuset på noe mindre viktigere enn at hun kan vêr utro! Hvis en har mistanker så skal man bare gå å gnage på det istedenfor  å sjekke mage følelsen? For du ikke liker at andre går på din tlf?  

Anonymkode: 4462b...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser du kommentere veldig at du ikke liker at en går på din telefon.. og du setter fokuset på noe mindre viktigere enn at hun kan vêr utro! Hvis en har mistanker så skal man bare gå å gnage på det istedenfor  å sjekke mage følelsen? For du ikke liker at andre går på din tlf?  

Anonymkode: 4462b...2ce

Si meg, kan du lese? 

Ikke fordi jeg ikke liker at partner går på mobilen min, men fordi alle samtaler jeg har der involverer to mennesker og min partner har ingen ting med hva den andre i samtalen forteller meg i fortrolighet. 

Å holde fortrolige samtaler privat er MYE viktigere enn å la en furten partner få utøve kommunikasjonskontroll. 

Anonymkode: c692c...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Si meg, kan du lese? 

Ikke fordi jeg ikke liker at partner går på mobilen min, men fordi alle samtaler jeg har der involverer to mennesker og min partner har ingen ting med hva den andre i samtalen forteller meg i fortrolighet. 

Å holde fortrolige samtaler privat er MYE viktigere enn å la en furten partner få utøve kommunikasjonskontroll. 

Anonymkode: c692c...70a

Jo jeg kan lese. Og du bryr deg mer om at han kunne ha lest slike ting enn å ha funnet ut at den personen faktisk er utro

Anonymkode: 4462b...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...