Gå til innhold

Ikke glad, samme pokker


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært på jobbintervju. Jeg ble ringt dagen etter sendte søknad. Jeg ser heller ikke frem til å besøke venninna mi i utlandet. Virker så skummelt 😕 aldri vært i byen før. Hvorfor kan jeg ikke bare være litt glad? :((( 

Jeg er ikke glad og gira nesten samme hva som skjer i livet mitt. Men detimot likegyldig.... 😕 og engstelig. Det er så kjedelig å ha det sånn.

Anonymkode: e700f...96c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får finne deg en tyrker, så skal du se det blir liv i leiren. 

Anonymkode: 2a911...b9f

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du får finne deg en tyrker, så skal du se det blir liv i leiren. 

Anonymkode: 2a911...b9f

Hvorfor fortsetter du å mase om han hvis du er så lei? Dette handler ikke om tyrker. 

Jeg tror neppe han er noe interessert i meg. Jeg har ikke gitt han noen tegn til at jeg vil noe med han, og vi bor ikke i nærheten eller har samme livssyn. Tror du virkelig han vil bli int? Tiden får rynker og...men jeg har ikke truffet noen som gir meg samme følelse. Men nå handler det om fler ting enn han. Det handler om generelt. Jeg føler alle er bedre enn meg og har større grunn til å eksistere. Venninna mi i utlandet feks, studerer....jeg har vanlig jobb i Norge. Er liksom ikke noe noen gang :( 

Anonymkode: e700f...96c

Skrevet

Er en som stadig tar kontakt nå, som jeg ikke kjenner. Men han er ingentibg i forhold til han i utlandet 😕 dette er så typisk. Selv om det ikke er dette som ødelegger dagen min

Anonymkode: e700f...96c

Skrevet

Herregud, der var du jammen meg igjen

Anonymkode: caaf1...407

Skrevet

Hvordan klarer dere å falle for menn? Tar man egentlig bare til takke med de som kommer til slutt? 

Anonymkode: e700f...96c

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan klarer dere å falle for menn? Tar man egentlig bare til takke med de som kommer til slutt? 

Anonymkode: e700f...96c

Slutt å spam ned forumet

Anonymkode: caaf1...407

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan klarer dere å falle for menn? Tar man egentlig bare til takke med de som kommer til slutt? 

Anonymkode: e700f...96c

Hvis du tror at livet ditt kun får mening og glede om du får deg en mann, tror jeg at du blir skuffet. 

Lev livet slik du vil, så skal du se at kjærligheten kommer når du minst venter det. 

Men det er du ikke interessert i. Du vil bare sutre, gnåle, klage og mase slik at ingen orker å være i nærheten av deg. 

Lykke til med et miserabelt liv. Ditt valg. 

Anonymkode: 2a911...b9f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du tror at livet ditt kun får mening og glede om du får deg en mann, tror jeg at du blir skuffet. 

Lev livet slik du vil, så skal du se at kjærligheten kommer når du minst venter det. 

Men det er du ikke interessert i. Du vil bare sutre, gnåle, klage og mase slik at ingen orker å være i nærheten av deg. 

Lykke til med et miserabelt liv. Ditt valg. 

Anonymkode: 2a911...b9f

Jeg klager ikke til andre. Men aah. Det er så mye jeg innser at jeg ikke tør. Finner for mange grunner til å ikje gjøre ting, selv om det frister...,

Anonymkode: e700f...96c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg klager ikke til andre. Men aah. Det er så mye jeg innser at jeg ikke tør. Finner for mange grunner til å ikje gjøre ting, selv om det frister...,

Anonymkode: e700f...96c

Det eneste du gjør er inne er å gnåle, sutre. og klage. Nekter å tro at du er helt motsatt ute i den virkelige verden.

Anonymkode: caaf1...407

Skrevet

Du vil få det mye lettere hvis du innser at følelser veldig ofte er ambivalente.

En ny jobb kan vekke glede, men like ofte kan det føles litt skummelt fordi det er ukjent.

100% glede er veldig sjeldent. Selv det å få et nyfødt barn på brystet akkompagneres ofte med litt frykt, klarer jeg dettw?

En forelskelse og forhold har som regel alltid litt tvil. Man kan aldri med 100% sikkerhet vite om han er den riktige, at du er den riktige for han etc .

Aksepter at livet er komplisert og at vi ofte føler motstridende følelser samtidig...så er det lettere.

Anonymkode: fef59...6b7

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det eneste du gjør er inne er å gnåle, sutre. og klage. Nekter å tro at du er helt motsatt ute i den virkelige verden.

Anonymkode: caaf1...407

Men hva er det å være så lykkelig for? Alle dager er jo like omtrent :( 

Anonymkode: e700f...96c

Skrevet

Vil du få det bra igjen så må du begynne med å være 100 % ærlig med behandlerne dine...

Det er ikke diagnosen din som ødelegger alt for deg, slik du stadig påstår. Du er deprimert og du er manisk i tankegangen slik du holder på å psyke deg ned hele tiden og forsterker det ved å stadig skrive manisk på nettet. Dette kan du få hjelp for, men da MÅ behandlerne få vite alt om hvordan du har det og hvor manisk du er på disse områdene.

Du må akseptere at det tar tid å bli bedre. Jo mer du nekter å akseptere det, jo lenger tid vil det ta for deg, jo mer graver du deg selv ned i gjørma.

Du vet hva du må gjøre, spørsmålet er hvorfor du ikke vil være 100 % ærlig med behandlernde dine?

Anonymkode: 459b3...fea

Skrevet

Herrefred. Du er jo verre enn In-house Incel med alt tøvet ditt.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil du få det bra igjen så må du begynne med å være 100 % ærlig med behandlerne dine...

Det er ikke diagnosen din som ødelegger alt for deg, slik du stadig påstår. Du er deprimert og du er manisk i tankegangen slik du holder på å psyke deg ned hele tiden og forsterker det ved å stadig skrive manisk på nettet. Dette kan du få hjelp for, men da MÅ behandlerne få vite alt om hvordan du har det og hvor manisk du er på disse områdene.

Du må akseptere at det tar tid å bli bedre. Jo mer du nekter å akseptere det, jo lenger tid vil det ta for deg, jo mer graver du deg selv ned i gjørma.

Du vet hva du må gjøre, spørsmålet er hvorfor du ikke vil være 100 % ærlig med behandlernde dine?

Anonymkode: 459b3...fea

Tar tid??? Selvfølgelig vet jeg det tar tid!! Det tar held livet!!!! Jeg ble deprimert allerede i videregåendealder. Ble da ikke fulgt opp av bup. Men har vært i behandlinger etter det, og alle sier jo «det tar tid å....» men nå er jeg 27 og er ikke helt annerledes enn den jeg var før. Det kommer lett tilbake. Livet startet slik jeg hadde sett det for meg, men da tok jeg faen meg 10 skritt tilbake og!!! Handikappede menneske altså. 

Anonymkode: e700f...96c

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tar tid??? Selvfølgelig vet jeg det tar tid!! Det tar held livet!!!! Jeg ble deprimert allerede i videregåendealder. Ble da ikke fulgt opp av bup. Men har vært i behandlinger etter det, og alle sier jo «det tar tid å....» men nå er jeg 27 og er ikke helt annerledes enn den jeg var før. Det kommer lett tilbake. Livet startet slik jeg hadde sett det for meg, men da tok jeg faen meg 10 skritt tilbake og!!! Handikappede menneske altså. 

Anonymkode: e700f...96c

Ja, du vet kanskje at det tar tid, men du aksepterer det på ingen måte! Tvert om så motarbeider du dine egne muligheter til å bli frisk fordi du velger å ikke være 100 % ærlig med dine terapeuter!

Anonymkode: 459b3...fea

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tar tid??? Selvfølgelig vet jeg det tar tid!! Det tar held livet!!!! Jeg ble deprimert allerede i videregåendealder. Ble da ikke fulgt opp av bup. Men har vært i behandlinger etter det, og alle sier jo «det tar tid å....» men nå er jeg 27 og er ikke helt annerledes enn den jeg var før. Det kommer lett tilbake. Livet startet slik jeg hadde sett det for meg, men da tok jeg faen meg 10 skritt tilbake og!!! Handikappede menneske altså. 

Anonymkode: e700f...96c

Herrejesus. Ta ansvar for eget liv og slutt med den forbaska sutringen din.

Anonymkode: caaf1...407

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, du vet kanskje at det tar tid, men du aksepterer det på ingen måte! Tvert om så motarbeider du dine egne muligheter til å bli frisk fordi du velger å ikke være 100 % ærlig med dine terapeuter!

Anonymkode: 459b3...fea

Men hvordan aksepterer man det??? Lar være å søke jobber? Ikke reise? Isolere seg og tenke «jeg skal ut blandt folk igjen når er frisk». 

Hjernen er treig! Kroppen er treig!! Talentløs. Jævla handikappede møkkakropp. Hvirfor er det slik at når man når høyere tar man flere skritt tilbake. Babyskritt kropp;) ser liksom bare et handikappet menneske når jeg tenker på meg selv...som ikke klarer å gå fort oppover, men heller bare triller ned igjen. Hvis man har vært i ulykke er det ikke noe å mobbe for, men når man er født frisk...så bør man klare bedre enn å ikke komme seg til topps med gang

Anonymkode: e700f...96c

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan aksepterer man det??? Lar være å søke jobber? Ikke reise? Isolere seg og tenke «jeg skal ut blandt folk igjen når er frisk». 

Anonymkode: e700f...96c

Du aksepterer det ved å innse at du må gjøre litt av gangen, og gjøre litt av gangen, og finne deg i et det er kjedelig. Hvis du vil begynne med å reise, så gjør du det.

Og hvorfor spør du, egentlig? Du vil jo ikke ha svar her inne? Det har du demonstrert gang på gang.

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man har vært i ulykke er det ikke noe å mobbe for, men når man er født frisk...så bør man klare bedre enn å ikke komme seg til topps med gang

Anonymkode: e700f...96c

Det er da vel ingen som forventer at noen skal komme seg til topps med en gang? Det er DU som driver og sammenligner deg med de som gikk i klassen din på skolen, eller venninne dine som reiser, ingen andre her gjør det.

Anonymkode: cebab...dbd

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan aksepterer man det??? Lar være å søke jobber? Ikke reise? Isolere seg og tenke «jeg skal ut blandt folk igjen når er frisk». 

Hjernen er treig! Kroppen er treig!! Talentløs. Jævla handikappede møkkakropp. Hvirfor er det slik at når man når høyere tar man flere skritt tilbake. Babyskritt kropp;) ser liksom bare et handikappet menneske når jeg tenker på meg selv...som ikke klarer å gå fort oppover, men heller bare triller ned igjen. Hvis man har vært i ulykke er det ikke noe å mobbe for, men når man er født frisk...så bør man klare bedre enn å ikke komme seg til topps med gang

Anonymkode: e700f...96c

Du aksepterer det ved å være 100 % ærlig med dine behandlere!!!

Og du aksepterer det ved å akseptere at livet ditt er vanskelig nå og sikkert blir det en god stund videre også, så lenge det tar til du har fått nok behandling (som igjen er helt avhengig av at du er 100 % ærlig med behandlerne dine!).

Og så begynner du å gjøre det beste ut av livet ditt her og nå! Du kommer deg ut i frisk luft og går turer eller trener, får dagslys hver dag, fordi du vet at trening virker like godt eller bedre på depresjon som det anti-depressive medikamenter gjør. Så drar du hodet ut av din egen navle og begynner å gjøre noe for andre, f.eks. tilbyr deg å handle for eldre, hjelpe dem med å klargjøre hagen for vinteren, tilbyr det lokale sykehjemmet å trille noen i rullestol på en tur ute en finværsdag. Hva som helst, bare du gjør noe for andre, eller omgås andre. Fordi det vil få deg til å se at du langt fra er den eneste med problemer, og ikke minst at du kan gjøre en positiv endring i andres liv. Det får deg også til å føle deg bedre, som også er med på å redusere depressjonen. Så må du slutte å skrive alle disse maniske innleggene på alle mulige forum, for det eneste du oppnår med det er å forsterke dine egne problemer og å rakke ned på deg selv. SLUTT å snakke så stygt om deg selv som du gjør, for det gjør at du tror på at du er håpløs og ingenting fungerer - det er ikke sant. Du har mye godt i deg og ved deg. Så slutt å snakke stygt om deg selv, om ikke for noen annen grunn, fordi det gjør deg verre. Fortell behandleren hvor mye stygt du skriver om deg selv på nett og hvor mye du tenker det om deg selv ellers i døgnet. Alt dette MÅ du være ærlig om hvis du skal få riktig hjelp. Og du kan like gjerne begynne å være 100 % ærlig med terapeuten din nå, for det å ikke være det har ikke hjulpet deg...

Anonymkode: 459b3...fea

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du aksepterer det ved å være 100 % ærlig med dine behandlere!!!

Og du aksepterer det ved å akseptere at livet ditt er vanskelig nå og sikkert blir det en god stund videre også, så lenge det tar til du har fått nok behandling (som igjen er helt avhengig av at du er 100 % ærlig med behandlerne dine!).

Og så begynner du å gjøre det beste ut av livet ditt her og nå! Du kommer deg ut i frisk luft og går turer eller trener, får dagslys hver dag, fordi du vet at trening virker like godt eller bedre på depresjon som det anti-depressive medikamenter gjør. Så drar du hodet ut av din egen navle og begynner å gjøre noe for andre, f.eks. tilbyr deg å handle for eldre, hjelpe dem med å klargjøre hagen for vinteren, tilbyr det lokale sykehjemmet å trille noen i rullestol på en tur ute en finværsdag. Hva som helst, bare du gjør noe for andre, eller omgås andre. Fordi det vil få deg til å se at du langt fra er den eneste med problemer, og ikke minst at du kan gjøre en positiv endring i andres liv. Det får deg også til å føle deg bedre, som også er med på å redusere depressjonen. Så må du slutte å skrive alle disse maniske innleggene på alle mulige forum, for det eneste du oppnår med det er å forsterke dine egne problemer og å rakke ned på deg selv. SLUTT å snakke så stygt om deg selv som du gjør, for det gjør at du tror på at du er håpløs og ingenting fungerer - det er ikke sant. Du har mye godt i deg og ved deg. Så slutt å snakke stygt om deg selv, om ikke for noen annen grunn, fordi det gjør deg verre. Fortell behandleren hvor mye stygt du skriver om deg selv på nett og hvor mye du tenker det om deg selv ellers i døgnet. Alt dette MÅ du være ærlig om hvis du skal få riktig hjelp. Og du kan like gjerne begynne å være 100 % ærlig med terapeuten din nå, for det å ikke være det har ikke hjulpet deg...

Anonymkode: 459b3...fea

Men det du foreslår er bare kjedelig. Ikke utelukket, men nå snakker jeg om gleder i livet. Keg kan fint hjelpe andre. Men andre reiser, har sex, forelsker seg.... jeg får liksom aldri foreslått å dra til utlandet. Det er bare kjedelige ting som kommer. Han mannen har en jobb og familien(søsken,niese) osv og alle vennene han vokste med....i byen. Jeg fikk kjedelig bygd. Føler meg så underlegen han. Er masse vakre vellykkede bukhinnen, så kommer heg? Budeie fra bygda. Slutt å skryt av hvor bra det er på bygda. Det er så typisk norsk! «Fjellturer er livet💚❤️« men jeg er dritt lei av at folk kommer med de samme forslagene hele tiden.

Hva er det med de helvetes fjellturene? «Kommer så i kontakt med meg selv på fjellet» , hva er det ned meg da dom bare hater drt? Hvirfor er det ingen som vil overbevise om at Oslo er stedet? Eller USA eller en storby? Det kommer bare «skogen» eller «fjellturer». 

Anonymkode: e700f...96c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men det du foreslår er bare kjedelig. Ikke utelukket, men nå snakker jeg om gleder i livet. Keg kan fint hjelpe andre. Men andre reiser, har sex, forelsker seg.... jeg får liksom aldri foreslått å dra til utlandet. Det er bare kjedelige ting som kommer. Han mannen har en jobb og familien(søsken,niese) osv og alle vennene han vokste med....i byen. Jeg fikk kjedelig bygd. Føler meg så underlegen han. Er masse vakre vellykkede bukhinnen, så kommer heg? Budeie fra bygda. Slutt å skryt av hvor bra det er på bygda. Det er så typisk norsk! «Fjellturer er livet💚❤️« men jeg er dritt lei av at folk kommer med de samme forslagene hele tiden.

Hva er det med de helvetes fjellturene? «Kommer så i kontakt med meg selv på fjellet» , hva er det ned meg da dom bare hater drt? Hvirfor er det ingen som vil overbevise om at Oslo er stedet? Eller USA eller en storby? Det kommer bare «skogen» eller «fjellturer». 

Anonymkode: e700f...96c

Javel, det føles kanskje kjedelig. Men det DU ikke forstår, det er at ALLE, absolutt ALLE, må gjøre masse kjedelige ting i livet for å kunne gjøre og oppleve mer spennende ting, ting som gir mer glede.

Du må akseptere at du har den bakgrunnen du har, og så gjøre noe med det. Alle får utdelt ulike kort i livet. Hvordan man får det i livet er mest avhengig av hvordan man tar det man får, hvordan man gjør det beste ut av det man har. Og ved å gjøre "kjedelige" ting, så bygger man livet sitt, skaper positive ringvirkninger som vil bringe en videre. Men du vil jo ikke det, for du vil ingenting, du vil bare at en eller annen fantasifigur av en utenlandsk mann skal komme og redde deg fra deg selv, gjøre livet ditt kjempespennende og helt uten noen som helst forpliktelser. Det fungerer ikke slik. DU må jobbe for å gjøre noe positivt med livet ditt.

Men vet du, jeg gidder ikke skrive mer til deg, for du har gitt opp deg selv, du gidder ikke noe som helst, du vil ikke være ærlig med dine terapeuter, du vil ikke gjøre det som forskning har vist kan gi deg et bedre liv - men husk at da sier du også at du ikke vil ha det bedre enn du har det nå, at du liker å velte deg i din egen gjørme, at du ikke er villig til å gjøre en innsats for å komme deg videre i livet. Og når du selv ikke er villig til å gjøre noe som helst for å få det bedre, da får du for f... slutte å beskylde alle andre for å være kjedelige og håpløse, og heller vurdere om du skal begynne å ta voksne og modne valg og ta ansvar for egen helse og eget liv. Og du begynner der jeg skrev over her.

 

Anonymkode: 459b3...fea

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Javel, det føles kanskje kjedelig. Men det DU ikke forstår, det er at ALLE, absolutt ALLE, må gjøre masse kjedelige ting i livet for å kunne gjøre og oppleve mer spennende ting, ting som gir mer glede.

Du må akseptere at du har den bakgrunnen du har, og så gjøre noe med det. Alle får utdelt ulike kort i livet. Hvordan man får det i livet er mest avhengig av hvordan man tar det man får, hvordan man gjør det beste ut av det man har. Og ved å gjøre "kjedelige" ting, så bygger man livet sitt, skaper positive ringvirkninger som vil bringe en videre. Men du vil jo ikke det, for du vil ingenting, du vil bare at en eller annen fantasifigur av en utenlandsk mann skal komme og redde deg fra deg selv, gjøre livet ditt kjempespennende og helt uten noen som helst forpliktelser. Det fungerer ikke slik. DU må jobbe for å gjøre noe positivt med livet ditt.

Men vet du, jeg gidder ikke skrive mer til deg, for du har gitt opp deg selv, du gidder ikke noe som helst, du vil ikke være ærlig med dine terapeuter, du vil ikke gjøre det som forskning har vist kan gi deg et bedre liv - men husk at da sier du også at du ikke vil ha det bedre enn du har det nå, at du liker å velte deg i din egen gjørme, at du ikke er villig til å gjøre en innsats for å komme deg videre i livet. Og når du selv ikke er villig til å gjøre noe som helst for å få det bedre, da får du for f... slutte å beskylde alle andre for å være kjedelige og håpløse, og heller vurdere om du skal begynne å ta voksne og modne valg og ta ansvar for egen helse og eget liv. Og du begynner der jeg skrev over her.

 

Anonymkode: 459b3...fea

Men jeg kaster kortene mine. Jeg vet jo at alle må gjøre kjedelige ting. Problemet er bare at det virker som det er det det er mest av. Man skal ikke gå for mennene man liker, man skal visst gå for de som er nærmest ig mest realistiske og det er jo alltid de jeg finner mest uattraktive! 

Hvorgor er d ingen som foreslår Los Angeles tur feks? I stedet skal folk på fjellet. Er det helvetes fjellet mirakelkuren? Jeg kan aldri huske å ha blitt lykkelig av det! Nå vil ikke jeg til Los Angeles altså. Men d er et eksempel. 

Kan dere forklare de hersens fjellturene på folk? Eller skogturene? 

Anonymkode: e700f...96c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men det du foreslår er bare kjedelig. Ikke utelukket, men nå snakker jeg om gleder i livet. Keg kan fint hjelpe andre. Men andre reiser, har sex, forelsker seg.... jeg får liksom aldri foreslått å dra til utlandet. Det er bare kjedelige ting som kommer. Han mannen har en jobb og familien(søsken,niese) osv og alle vennene han vokste med....i byen. Jeg fikk kjedelig bygd. Føler meg så underlegen han. Er masse vakre vellykkede bukhinnen, så kommer heg? Budeie fra bygda. Slutt å skryt av hvor bra det er på bygda. Det er så typisk norsk! «Fjellturer er livet💚❤️« men jeg er dritt lei av at folk kommer med de samme forslagene hele tiden.

Hva er det med de helvetes fjellturene? «Kommer så i kontakt med meg selv på fjellet» , hva er det ned meg da dom bare hater drt? Hvirfor er det ingen som vil overbevise om at Oslo er stedet? Eller USA eller en storby? Det kommer bare «skogen» eller «fjellturer». 

Anonymkode: e700f...96c

Vet du hva. 

Du kommer til å råtne i din miserable skjebne og det er deg vel unt!

Makan til energitappende og irriterende kvinnemenneske. 

 

Anonymkode: 2a911...b9f

Skrevet

Hjelpe meg. Du må være verdens største sutrekopp. Hvis du er like «morsom» IRL er det ikke rart du er alene uten jobb og uten venner som vil reise på ferie med deg.

Anonymkode: f23c7...f97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...