Gå til innhold

Dere som jobber i bhg, drikke

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så fint for deg, da!

Anonymkode: 24417...193

Det burde være overkommelig for alle foreldre

Anonymkode: 228ba...74b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der jeg jobber har barna med seg egne flasker som står i barnehagen og vi vasker de hver dag. 

Anonymkode: bd2e6...bde

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så fint for deg, da!

Anonymkode: 24417...193

Ja ...? Jeg har egentlig ikke tenkt over at jeg burde være takknemlig for at det å hente sønnen min i barnehagen er en overkommelig oppgave, men det burde jeg tydeligvis satt pris på. :) Poenget mitt er at dette blir en vane, selv om du synes det er slitsomt å skulle gå i én boks og hente drikkeflasken og et annet sted for å finne jakken osv. (som du eller en annen skrev over her i tråden). Ev. hvis barnehagen virkelig er veldig uorganisert, ville jeg foreslått at de ansatte innfører et system, slik at foreldre lettere kan finne igjen det de trenger å få med seg hjem.

Anonymkode: 0e44c...1b5

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja ...? Jeg har egentlig ikke tenkt over at jeg burde være takknemlig for at det å hente sønnen min i barnehagen er en overkommelig oppgave, men det burde jeg tydeligvis satt pris på. :) Poenget mitt er at dette blir en vane, selv om du synes det er slitsomt å skulle gå i én boks og hente drikkeflasken og et annet sted for å finne jakken osv. (som du eller en annen skrev over her i tråden). Ev. hvis barnehagen virkelig er veldig uorganisert, ville jeg foreslått at de ansatte innfører et system, slik at foreldre lettere kan finne igjen det de trenger å få med seg hjem.

Har du ett barn? Jeg har tre, én i barnehage og to på ulike sfo-baser. Hvis du ganger det opplegget der med tre tar det faktisk en del tid. Jeg setter stor pris på at barnehagen tørker vått regntøy i tørkerommet, at de serverer mat og har kopper som vaskes i barnehagen. 

Anonymkode: 782f2...bc3

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du ett barn? Jeg har tre, én i barnehage og to på ulike sfo-baser. Hvis du ganger det opplegget der med tre tar det faktisk en del tid. Jeg setter stor pris på at barnehagen tørker vått regntøy i tørkerommet, at de serverer mat og har kopper som vaskes i barnehagen. 

Anonymkode: 782f2...bc3

Jepp, har bare ett barn. :) Men er gravid med andremann, så det blir nok en overgang å skulle hente i barnehagen og på SFO hver dag. 😮 Men likevel så tenker jeg at noen må jo ta disse jobbene (vaske drikkeflaskene, tørke regntøy osv.) og jeg vil heller gjøre det selv, dersom det frigjør tid hos de ansatte i barnehagen til å se og passe på barna. Den voksne som ellers står og fyller regntøy inn i et tørkeskap eller tømmer oppvaskmaskinen, kan heller leke med barna.

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jepp, har bare ett barn. :) Men er gravid med andremann, så det blir nok en overgang å skulle hente i barnehagen og på SFO hver dag. 😮 Men likevel så tenker jeg at noen må jo ta disse jobbene (vaske drikkeflaskene, tørke regntøy osv.) og jeg vil heller gjøre det selv, dersom det frigjør tid hos de ansatte i barnehagen til å se og passe på barna. Den voksne som ellers står og fyller regntøy inn i et tørkeskap eller tømmer oppvaskmaskinen, kan heller leke med barna.

👏

Anonymkode: d1f9e...0db

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi skriver det i hvert eneste månedsbrev, vi minner ofte om det under henting. Jeg mener at foreldrene må kunne ta det ansvaret selv, men mange  er utrolig sløve, og noen tror ikke at en flaske som det er bare vann på blir skitten

Anonymkode: 228ba...74b

Åh hjelp ! Den drikkeflaske er jeg så glad for at jeg får vaske hver enste dag. Den blir bok full av urenheter i løpet av en dag.

Noen dager finner vi ikke flaska i bhg. De flytter så mye rundt på de flaskene. Inne og ute. Men som oftest står den i hylla og da tar vi den med hjem. 

Anonymkode: 1bd6b...eb9

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

I barnehagen til sønnen vår tar vi med drikkeflaske hver morgen og tar den med hjem om ettermiddagen. Det blir jo en vane etter noen dager, forstår ikke at det skal være så vanskelig. Når jeg henter sønnen min i barnehagen må jeg huske å ta med jakken hans som henger på gjerdet, matboksen som står i én plastboks, drikkeflasken som står i en annen (alt dette er ute), så må jeg inn og sjekke skiftetøyet, ta med hjem det vi trenger eller som er vått/skittent, sjekke om det ligger noen ark eller pinner e.l. som tydeligvis skal med hjem, og så finne ungen. Dette går jo på autopilot, jeg trenger ikke "huskeliste" hver dag. :) 

Du har bare 1 barn skjønner jeg.

Anonymkode: f234e...2e3

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Jeg har flere barn og det å huske vannflaske blir jo det samme som å huske matboks? Vasking like så.

Når det er sagt, er jeg veldig glad for at vår nye barnehage har kopper til barna. Å vaske camelbak var styrete synes jeg. Fordi de blir faktisk ikke renne innvendig i sugerøret av oppvaskmaskinen. Vi brukte mest wowcup utanom turdager

Anonymkode: d95e0...937

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg har 2 barn og gjør akkurat likedan. Det blir en rutine. 

Anonymkode: d1f9e...0db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...