Gå til innhold

Forespørsel på Finn

Anbefalte innlegg

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det blir vel opp til hi og hver enkelt bruker hva man velger å spørre om her eller?

Anonymkode: f51c2...25c

Ja, og det er òg opp til kvar enkelt brukar kva ein vel å svare. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er fremdeles helt uenig med deg. Jeg skjønner heller ikke hvorfor du leker forumpoliti

Anonymkode: f1ed5...e8f

Svarte på spørsmålet eg. Så skreiv hi at eg var ei hyggeleg berte og ein godklump. Og det kan jo ikkje stå uimotsagt. 

Skrevet
On 10/3/2019 at 5:36 PM, Anonym bruker said:

billigere for dem at du sender da

Anonymkode: 81f8c...182

helt enig, men folk i samme by vil ha det tilkjørt hjem, og betaler gjerne 200 extra i bensin penger

Anonymkode: 25280...05b

Skrevet

Nei, det er ikke frekt. Man framstår kanskje som litt dum om man spør om noe som klart og tydelig står at ikke blir gjort. Men det er ikke frekt å spørre. 

Anonymkode: a38c0...185

Skrevet

Jeg syns det er greit å spørre når man selger ting, men hvis noe gis bort gratis DA syns jeg det er sykt frekt å be om å få det levert i tillegg. 

Skrevet

Hva som var spesielt rart med at det ble lagt ut en tråd om det her?🤔 Det er jo et helt normalt tema innpå her.

Jeg syns forøvrig at det er litt frekt å be om det kan bli levert, spesielt siden det står at det må hentes.

Anonymkode: 241b5...c7d

Skrevet

Folk på Finn må oppdras. Det er en fryd.

"Nei, du får ikke kjøpe det likevel, for du ga ikke lyd fra deg på 24 timer etter du sa du ønsket å kjøpe. Nå er det for sent, jeg har solgt til nestemann."

"Nei, jeg kan ikke møte deg i sentrum på dagtid, og det er ikke bare fordi jeg faktisk har en jobb, det er fordi det er ditt prosjekt å skaffe deg dette, ikke mitt."

"Nei, jeg kan ikke levere, det burde du tenkt på før."

"Nei, jeg sender ikke. Det står tydelig i annonsen."

"Nei, det er ikke mitt problem at du ikke vil betale den prisen jeg har satt. Jeg behøver ikke å selge."

Anonymkode: 13dce...a9c

Skrevet
På 5.10.2019 den 3.02, Anonym bruker skrev:

Hva som var spesielt rart med at det ble lagt ut en tråd om det her?🤔 Det er jo et helt normalt tema innpå her.

Jeg syns forøvrig at det er litt frekt å be om det kan bli levert, spesielt siden det står at det må hentes.

Anonymkode: 241b5...c7d

Enig. Det er direkte uhøflig å spørre.

Anonymkode: 13dce...a9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...