Gå til innhold

Baby på 9 mnd som ikke ønsker trøst eller kroppskontakt.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er 3 barnet så er ikke helt fersk i gamet, men så føler jeg meg det allikevel 😔

Har en baby på 9 måneder som aldri har respondert bra på kroppskontakt eller trøst. 

Hun kom til verden på under 30 min og hadde kolikk de første 2 mnd. Da min første for 8 år siden hadde KISS og skrek mye, tok jeg ingen sjanse og sjekket ut nakke etter kun 2 uker på denne frøkna. Ingenting påvist.

Videre har hun litt kort tungebånd og grunnet kolikken ble det raskt slutt på amming.

siden har vi sliti med søvn/skriking og trøst. INGENting funker.

Hun vil ikke ha nærkontakt, samsove, sove på fang, vogn, bysses, rugges, nynnes, strykes på, koses, smokk, koseklut, soveslange, hevet hodeende, ect., tar vi på henne blir hun mer sint.. har også forsøkt Paracet noen ganger bare for å forvisse meg om at det ikke er øret eller tenner som gjør vondt.. Ingen effekt der heller.

Det har til tider bare vært 15-20 min med vræl før soving og andre ganger 2 timer. Noen ganger sovner hun med en gang når hun legges for kvelden, for så å våkne etter et par timer etter og da skrike i 1-2 timer.. illsint og utrøstelig . Kan gå inn også gråter hun ikke litt mindre en gang. Hun skriker til hun brått slutter og sovner., Da er hun hes.Sånn har hun vært siden fødsel.

Hun har vært ujevn på soving hele veien. Kan sove alt i fra 20 min en hel dag til 2 ganger 2 timer på dagen .. hent umulig å vite..

Vet jo at barn har forskjellig lynne osv... Har jo 2 fra før. Men det gjør vondt at ingen av oss kan trøste henne littegranne..😔 Er det noen andre som har babyer som blir sint av kos/kroppskontakt ? Som ikke vil ha trøst? Føler oss rådvill... 

 

Anonymkode: 468a6...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...