Gå til innhold

Sangtekster du har sunget feil ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Første setningen blir noe annet ja😂

Er jo tydelig at det er mangel på både engelsk og høreforståelse her, man vil jo høre at det ikke passer sammen med resten av teksten? Eller hører dere ikke på teksten?

Anonymkode: 82f1e...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er jo tydelig at det er mangel på både engelsk og høreforståelse her, man vil jo høre at det ikke passer sammen med resten av teksten? Eller hører dere ikke på teksten?

Anonymkode: 82f1e...995

Haha!! Forstår engelsk rimelig godt altså så tror ikke det er det som er greia😊

Skrevet

«Freestyler»

Freestyler - rock the microphone

I mitt hode:

Freestyler - rakkamakkafo

 

Skrevet
5 minutter siden, Tussiline skrev:

«Freestyler»

Freestyler - rock the microphone

I mitt hode:

Freestyler - rakkamakkafo

 

What? Synger han ikke rakkamakkafo? 😱 🤣 

Anonymkode: 92a8b...f62

Skrevet

Mannen trodde Bjørn Eidsvåg sang... " i gode Vennesla. ." 😂😂 

Anonymkode: f8cbd...05b

Skrevet

Last christmas I gave you my heart, but the very next day you give it away - it’s easyer to save me from tears... sang jeg, istede for this year...

Anonymkode: 6f71e...df9

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trodde: Yeah, I'm gonna take my ho’s to the hotel room

Men ble korrigert av mannen min her om dagen som fikk seg en god latter. Slik er sangen:Yeah, I'm gonna take my horse to the old town road

Anonymkode: 247a8...a62

Og jeg har sunget mellomtingen - I'm gonna take my horse to the hotel room :D

Hi

Anonymkode: 360b2...ef2

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er jo tydelig at det er mangel på både engelsk og høreforståelse her, man vil jo høre at det ikke passer sammen med resten av teksten? Eller hører dere ikke på teksten?

Anonymkode: 82f1e...995

Ingenting galt med min engels, har bodd i USA og både snakket og skrev som en innfødt (folk nektet å tro at jeg ikke var amerikansk, inkl. professorer på universitet).

Har perfekt hørsel når det kommer til enkeltlyder (blitt testet), men sliter når det blir flere lyder rundt. Er veldig glad i musikk, men mulig pga. dette problemet med å skille slike lyder, så har jeg ikke all verdens tålmodighet med å høre hele teksten. Når jeg gjør oppriktige forsøk på det så glemmer jeg meg halvveis inn i sangen, og så er jeg like langt ;) Men har blitt litt flinkere i det siste til å lytte til hele tekster, og da oppdages jo noen slike. Det er jo heller ikke slik at all musikk som gis ut har spesielt godt språk, så jeg har rett og slett ikke giddet å sjekke mer, men heller sunget med etter beste evne. Skal sies at jeg synger bare når jeg er alene, så jeg sparer andre for mine alternative tolkninger ;)

Anonymkode: 360b2...ef2

Skrevet

Takk for alle svar, forresten. Har fått meg mang en god latter, damer :)

Kom gjerne med flere eksempler :)

Anonymkode: 360b2...ef2

Skrevet

Min bestevenninne sang «Sweet home and the grandma». 😂

 

Sweet home Alabama 

Skrevet
1 minutt siden, LME1001 skrev:

Min bestevenninne sang «Sweet home and the grandma». 😂

 

Sweet home Alabama 

Nå lo jeg høyt, hvordan er det mulig å høre så feil 🤣

Anonymkode: f524a...315

Skrevet

Husker på slutten av 90 tallet ble sangen jumping jumping av destiny Child mye spilt. Både jeg og venninnen, som har fra Pakistan reagerte på at de sang pakkis i sangen. De de egentlig synger er pockets 

 

Anonymkode: 3b834...5cf

Skrevet

Veninna mi fortalte at ho som fjortis sang "I wanna kiss you but my sædcells tells my to stop" (Scorpions, poison) sædcells er jo morsomt på norsk, men Scorpions heldt seg nok til senses. 😂😂

Anonymkode: 2060d...5e5

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veninna mi fortalte at ho som fjortis sang "I wanna kiss you but my sædcells tells my to stop" (Scorpions, poison) sædcells er jo morsomt på norsk, men Scorpions heldt seg nok til senses. 😂😂

Anonymkode: 2060d...5e5

Poison er vel Alice Cooper? 😊

Anonymkode: 230bf...67c

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Last christmas I gave you my heart, but the very next day you give it away - it’s easyer to save me from tears... sang jeg, istede for this year...

Anonymkode: 6f71e...df9

Hva?? Er du sikker?? Haha jeg synger også this year.....det passer jo perfekt!!

Anonymkode: 64e78...131

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva?? Er du sikker?? Haha jeg synger også this year.....det passer jo perfekt!!

Anonymkode: 64e78...131

Øh... leste nå hva du skrev, da har jeg sunget riktig...puh 

Anonymkode: 64e78...131

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...