Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #26 Skrevet 29. september 2019 20 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Første setningen blir noe annet ja😂 Er jo tydelig at det er mangel på både engelsk og høreforståelse her, man vil jo høre at det ikke passer sammen med resten av teksten? Eller hører dere ikke på teksten? Anonymkode: 82f1e...995
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. september 2019 #27 Skrevet 29. september 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er jo tydelig at det er mangel på både engelsk og høreforståelse her, man vil jo høre at det ikke passer sammen med resten av teksten? Eller hører dere ikke på teksten? Anonymkode: 82f1e...995 Haha!! Forstår engelsk rimelig godt altså så tror ikke det er det som er greia😊
Tussiline Skrevet 29. september 2019 #28 Skrevet 29. september 2019 «Freestyler» Freestyler - rock the microphone I mitt hode: Freestyler - rakkamakkafo
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #29 Skrevet 29. september 2019 5 minutter siden, Tussiline skrev: «Freestyler» Freestyler - rock the microphone I mitt hode: Freestyler - rakkamakkafo What? Synger han ikke rakkamakkafo? 😱 🤣 Anonymkode: 92a8b...f62
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #30 Skrevet 29. september 2019 Mannen trodde Bjørn Eidsvåg sang... " i gode Vennesla. ." 😂😂 Anonymkode: f8cbd...05b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #31 Skrevet 29. september 2019 Last christmas I gave you my heart, but the very next day you give it away - it’s easyer to save me from tears... sang jeg, istede for this year... Anonymkode: 6f71e...df9
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #32 Skrevet 29. september 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg trodde: Yeah, I'm gonna take my ho’s to the hotel room Men ble korrigert av mannen min her om dagen som fikk seg en god latter. Slik er sangen:Yeah, I'm gonna take my horse to the old town road Anonymkode: 247a8...a62 Og jeg har sunget mellomtingen - I'm gonna take my horse to the hotel room Hi Anonymkode: 360b2...ef2
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #33 Skrevet 29. september 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Er jo tydelig at det er mangel på både engelsk og høreforståelse her, man vil jo høre at det ikke passer sammen med resten av teksten? Eller hører dere ikke på teksten? Anonymkode: 82f1e...995 Ingenting galt med min engels, har bodd i USA og både snakket og skrev som en innfødt (folk nektet å tro at jeg ikke var amerikansk, inkl. professorer på universitet). Har perfekt hørsel når det kommer til enkeltlyder (blitt testet), men sliter når det blir flere lyder rundt. Er veldig glad i musikk, men mulig pga. dette problemet med å skille slike lyder, så har jeg ikke all verdens tålmodighet med å høre hele teksten. Når jeg gjør oppriktige forsøk på det så glemmer jeg meg halvveis inn i sangen, og så er jeg like langt Men har blitt litt flinkere i det siste til å lytte til hele tekster, og da oppdages jo noen slike. Det er jo heller ikke slik at all musikk som gis ut har spesielt godt språk, så jeg har rett og slett ikke giddet å sjekke mer, men heller sunget med etter beste evne. Skal sies at jeg synger bare når jeg er alene, så jeg sparer andre for mine alternative tolkninger Anonymkode: 360b2...ef2
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #34 Skrevet 29. september 2019 Takk for alle svar, forresten. Har fått meg mang en god latter, damer Kom gjerne med flere eksempler Anonymkode: 360b2...ef2
LME1001 Skrevet 29. september 2019 #35 Skrevet 29. september 2019 Min bestevenninne sang «Sweet home and the grandma». 😂 Sweet home Alabama
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #36 Skrevet 29. september 2019 1 minutt siden, LME1001 skrev: Min bestevenninne sang «Sweet home and the grandma». 😂 Sweet home Alabama Nå lo jeg høyt, hvordan er det mulig å høre så feil 🤣 Anonymkode: f524a...315
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #37 Skrevet 29. september 2019 Husker på slutten av 90 tallet ble sangen jumping jumping av destiny Child mye spilt. Både jeg og venninnen, som har fra Pakistan reagerte på at de sang pakkis i sangen. De de egentlig synger er pockets Anonymkode: 3b834...5cf
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #38 Skrevet 29. september 2019 Veninna mi fortalte at ho som fjortis sang "I wanna kiss you but my sædcells tells my to stop" (Scorpions, poison) sædcells er jo morsomt på norsk, men Scorpions heldt seg nok til senses. 😂😂 Anonymkode: 2060d...5e5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #39 Skrevet 30. september 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Veninna mi fortalte at ho som fjortis sang "I wanna kiss you but my sædcells tells my to stop" (Scorpions, poison) sædcells er jo morsomt på norsk, men Scorpions heldt seg nok til senses. 😂😂 Anonymkode: 2060d...5e5 Poison er vel Alice Cooper? 😊 Anonymkode: 230bf...67c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #40 Skrevet 30. september 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Last christmas I gave you my heart, but the very next day you give it away - it’s easyer to save me from tears... sang jeg, istede for this year... Anonymkode: 6f71e...df9 Hva?? Er du sikker?? Haha jeg synger også this year.....det passer jo perfekt!! Anonymkode: 64e78...131
Anonym bruker Skrevet 30. september 2019 #41 Skrevet 30. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva?? Er du sikker?? Haha jeg synger også this year.....det passer jo perfekt!! Anonymkode: 64e78...131 Øh... leste nå hva du skrev, da har jeg sunget riktig...puh Anonymkode: 64e78...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå