Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #1 Skrevet 28. september 2019 Hører sangen (som jeg nå har lært heter) "Hør nu sang ho", av Trond Trudvang, på radioen. Jeg trodde lenge han sang "hør no sambo", men fant ikke helt logikken i det Åge Aleksandersen har en sang hvor jeg trodde han sang "...med levermerka på" - det var visst et glass vin med leppemerka på Og det lærte jeg for få måneder siden... bare 14 år etter den ble utgitt... For mange år siden bodde jeg en stund i USA, spilte da en sang på nytt og på nytt mens jeg sang. Min vertsmor kom da og lurte på hva i all verden jeg sang. Jeg hadde sunget noe helt annet enn det som faktisk ble sunget. Men etter det greide min vertsmor ikke å synge riktig lenger, for da hørte hun det samme som meg, at det hørtes mer ut som det jeg hadde trodd. Flere som hører feil? Anonymkode: 360b2...ef2
Lille krøll Skrevet 28. september 2019 #2 Skrevet 28. september 2019 Min mann. Han sang I’ve got 99 dollars and you’ve got none. Teksten er I’ve got 99 problems but a bitch ain’t none
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #3 Skrevet 28. september 2019 11 minutter siden, Lille krøll skrev: Min mann. Han sang I’ve got 99 dollars and you’ve got none. Teksten er I’ve got 99 problems but a bitch ain’t none Ha-ha! Hørtes ut som noe jeg også kunne ha sunget Anonymkode: 360b2...ef2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #4 Skrevet 28. september 2019 Fra Fame: ....people will see me an die.... Jeg vet det er feil, men jeg klarer ikke synge rett... Anonymkode: 69eeb...d51
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #5 Skrevet 28. september 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fra Fame: ....people will see me an die.... Jeg vet det er feil, men jeg klarer ikke synge rett... Anonymkode: 69eeb...d51 Huff og huff, jeg tror jammen jeg har sunget det samme Måtte google nå, det er visst "...see me and cry" Anonymkode: 360b2...ef2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. september 2019 #6 Skrevet 28. september 2019 Summer of 69... trodde lenge det var « i got my first real sex dream» ☺️
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #7 Skrevet 28. september 2019 Det heter mondegreens på engelsk. ☺️ Anonymkode: 6f7c6...1c9
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #8 Skrevet 28. september 2019 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Summer of 69... trodde lenge det var « i got my first real sex dream» ☺️ Jeg også 😆 Anonymkode: a71ab...a11
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #9 Skrevet 28. september 2019 Trodde i mange år som barn at låten "Life is life" var "Leif is Leif" 😂 Anonymkode: 56beb...95a
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #10 Skrevet 28. september 2019 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Summer of 69... trodde lenge det var « i got my first real sex dream» ☺️ Blir så glad det er flere av oss! Jeg mener jeg har sunget sex thing, uten at det gir noen mening. Anonymkode: 360b2...ef2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #11 Skrevet 28. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det heter mondegreens på engelsk. ☺️ Anonymkode: 6f7c6...1c9 Takk! Har aldri hørt det, men nå lærte jeg meg et nytt uttrykk, måtte google det Anonymkode: 360b2...ef2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #12 Skrevet 28. september 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trodde i mange år som barn at låten "Life is life" var "Leif is Leif" 😂 Anonymkode: 56beb...95a Ha-ha, det var jo søtt, da Anonymkode: 360b2...ef2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #13 Skrevet 28. september 2019 Younger, remix med Kygo. Der sang eg (og foretrekker fortsatt) mjana. Så utrulig mye deiligere å uttale mjana, mjana, mjana istedenfor younger, younger, younger. Anonymkode: 27f82...a61
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #14 Skrevet 28. september 2019 Mannen min hadde en morsom en. På Despacito sang han: ....My sore ass on the darkest day istedet for ....My sunrise on the darkest day 😄🤭😅 Anonymkode: 6bcd5...7d4
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #15 Skrevet 28. september 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mannen min hadde en morsom en. På Despacito sang han: ....My sore ass on the darkest day istedet for ....My sunrise on the darkest day 😄🤭😅 Anonymkode: 6bcd5...7d4 Ha-ha-ha, den var god Anonymkode: 360b2...ef2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #16 Skrevet 28. september 2019 Robbie Willians' She's the one. Jeg trodde: I was hurt, she was mean........... If there's somebody calling me odd. She's the one Egentig:I was her, she was me..... If there's somebody calling me on... Liker egentlig min versjon bedre 😂 Anonymkode: 49a20...c7b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #17 Skrevet 28. september 2019 «I’m blue, if I was green I would die.......» Anonymkode: 9b1f3...991
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #18 Skrevet 28. september 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Robbie Willians' She's the one. Jeg trodde: I was hurt, she was mean........... If there's somebody calling me odd. She's the one Egentig:I was her, she was me..... If there's somebody calling me on... Liker egentlig min versjon bedre 😂 Anonymkode: 49a20...c7b Seriøst? 😄 Jeg trodde også det var I was hurt, she was mean. Måtte finne teksten og sjekke selv nå 😅😄😄 da lærte jeg noe nytt faktisk 😅 Anonymkode: 6bcd5...7d4
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #19 Skrevet 29. september 2019 En Heavy-låt som går: You shook me all night long Jeg hørte: Yeah! Should we all die young? Anonymkode: c2269...135
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #20 Skrevet 29. september 2019 Hva jeg trodde: Her ser du meg i all min prakt, bølle i støvet hva de synger: Her ser du meg i all min prakt, bøy deg i støvet Anonymkode: 3b834...5cf
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #21 Skrevet 29. september 2019 14 timer siden, Lille krøll skrev: Min mann. Han sang I’ve got 99 dollars and you’ve got none. Teksten er I’ve got 99 problems but a bitch ain’t none Hehe. Har alltid sunget denne feil selv. Jeg synger :" I've got 99 problems, and you bitch is none of them . 😅men da vet jeg hvordan teksten egentlig er. Takk! Anonymkode: dfcc0...35a
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #22 Skrevet 29. september 2019 Jeg trodde: Yeah, I'm gonna take my ho’s to the hotel room Men ble korrigert av mannen min her om dagen som fikk seg en god latter. Slik er sangen:Yeah, I'm gonna take my horse to the old town road Anonymkode: 247a8...a62
Anonym bruker Skrevet 29. september 2019 #23 Skrevet 29. september 2019 14 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Summer of 69... trodde lenge det var « i got my first real sex dream» ☺️ Nå kommer jeg aldri til å høre noe annet! Anonymkode: be941...c2c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. september 2019 #24 Skrevet 29. september 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå kommer jeg aldri til å høre noe annet! Anonymkode: be941...c2c Hehe!! Sorry😂
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. september 2019 #25 Skrevet 29. september 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Blir så glad det er flere av oss! Jeg mener jeg har sunget sex thing, uten at det gir noen mening. Anonymkode: 360b2...ef2 Første setningen blir noe annet ja😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå