Gå til innhold

Sangtekster du har sunget feil ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører sangen (som jeg nå har lært heter) "Hør nu sang ho", av Trond Trudvang, på radioen. Jeg trodde lenge han sang "hør no sambo", men fant ikke helt logikken i det ;)

Åge Aleksandersen har en sang hvor jeg trodde han sang "...med levermerka på" - det var visst et glass vin med leppemerka på ;) Og det lærte jeg for få måneder siden... bare 14 år etter den ble utgitt...

For mange år siden bodde jeg en stund i USA, spilte da en sang på nytt og på nytt mens jeg sang. Min vertsmor kom da og lurte på hva i all verden jeg sang. Jeg hadde sunget noe helt annet enn det som faktisk ble sunget. Men etter det greide min vertsmor ikke å synge riktig lenger, for da hørte hun det samme som meg, at det hørtes mer ut som det jeg hadde trodd.

Flere som hører feil? :D

 

 

Anonymkode: 360b2...ef2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann. Han sang I’ve got 99 dollars and you’ve got none. 

Teksten er I’ve got 99 problems but a bitch ain’t none

Skrevet
11 minutter siden, Lille krøll skrev:

Min mann. Han sang I’ve got 99 dollars and you’ve got none. 

Teksten er I’ve got 99 problems but a bitch ain’t none

Ha-ha! Hørtes ut som noe jeg også kunne ha sunget :D

Anonymkode: 360b2...ef2

Skrevet

Fra Fame:

....people will see me an die....

Jeg vet det er feil, men jeg klarer ikke synge rett...

Anonymkode: 69eeb...d51

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fra Fame:

....people will see me an die....

Jeg vet det er feil, men jeg klarer ikke synge rett...

Anonymkode: 69eeb...d51

Huff og huff, jeg tror jammen jeg har sunget det samme :D

Måtte google nå, det er visst "...see me and cry" ;)

Anonymkode: 360b2...ef2

Skrevet

Summer of 69... trodde lenge det var « i got my first real sex dream» ☺️

Skrevet

Det heter mondegreens på engelsk. ☺️

Anonymkode: 6f7c6...1c9

Skrevet
1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Summer of 69... trodde lenge det var « i got my first real sex dream» ☺️

Jeg også 😆

Anonymkode: a71ab...a11

Skrevet

Trodde i mange år som barn at låten "Life is life" var "Leif is Leif" 😂 

Anonymkode: 56beb...95a

Skrevet
1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Summer of 69... trodde lenge det var « i got my first real sex dream» ☺️

Blir så glad det er flere av oss! Jeg mener jeg har sunget sex thing, uten at det gir noen mening.

Anonymkode: 360b2...ef2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det heter mondegreens på engelsk. ☺️

Anonymkode: 6f7c6...1c9

Takk! Har aldri hørt det, men nå lærte jeg meg et nytt uttrykk, måtte google det ;)

Anonymkode: 360b2...ef2

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trodde i mange år som barn at låten "Life is life" var "Leif is Leif" 😂 

Anonymkode: 56beb...95a

Ha-ha, det var jo søtt, da :D

Anonymkode: 360b2...ef2

Skrevet

Younger, remix med Kygo. Der sang eg (og foretrekker fortsatt) mjana.

Så utrulig mye deiligere å uttale mjana, mjana, mjana istedenfor younger, younger, younger. 

Anonymkode: 27f82...a61

Skrevet

Mannen min hadde en morsom en. På Despacito sang han: ....My sore ass on the darkest day istedet for ....My sunrise on the darkest day

😄🤭😅

Anonymkode: 6bcd5...7d4

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen min hadde en morsom en. På Despacito sang han: ....My sore ass on the darkest day istedet for ....My sunrise on the darkest day

😄🤭😅

Anonymkode: 6bcd5...7d4

Ha-ha-ha, den var god :D

Anonymkode: 360b2...ef2

Skrevet

Robbie Willians' She's the one.

Jeg trodde: I was hurt, she was mean........... If there's somebody calling me odd. She's the one

Egentig:I was her, she was me..... If there's somebody calling me on... 

Liker egentlig min versjon bedre 😂 

Anonymkode: 49a20...c7b

Skrevet

«I’m blue, if I was green I would die.......»

Anonymkode: 9b1f3...991

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Robbie Willians' She's the one.

Jeg trodde: I was hurt, she was mean........... If there's somebody calling me odd. She's the one

Egentig:I was her, she was me..... If there's somebody calling me on... 

Liker egentlig min versjon bedre 😂 

Anonymkode: 49a20...c7b

Seriøst? 😄 Jeg trodde også det var I was hurt, she was mean.  Måtte finne teksten og sjekke selv nå 😅😄😄 da lærte jeg noe nytt faktisk 😅

Anonymkode: 6bcd5...7d4

Skrevet

En Heavy-låt som går: You shook me all night long

Jeg hørte: Yeah! Should we all die young?

Anonymkode: c2269...135

Skrevet

Hva jeg trodde: Her ser du meg i all min prakt, bølle i støvet

hva de synger: Her ser du meg i all min prakt, bøy deg i støvet

Anonymkode: 3b834...5cf

Skrevet
14 timer siden, Lille krøll skrev:

Min mann. Han sang I’ve got 99 dollars and you’ve got none. 

Teksten er I’ve got 99 problems but a bitch ain’t none

Hehe. 

Har alltid sunget denne feil selv. 

Jeg synger :" I've got 99 problems, and you bitch is none of them . 😅men da vet jeg hvordan teksten egentlig er. Takk!

Anonymkode: dfcc0...35a

Skrevet

Jeg trodde: Yeah, I'm gonna take my ho’s to the hotel room

Men ble korrigert av mannen min her om dagen som fikk seg en god latter. Slik er sangen:Yeah, I'm gonna take my horse to the old town road

Anonymkode: 247a8...a62

Skrevet
14 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Summer of 69... trodde lenge det var « i got my first real sex dream» ☺️

Nå kommer jeg aldri til å høre noe annet!

Anonymkode: be941...c2c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå kommer jeg aldri til å høre noe annet!

Anonymkode: be941...c2c

Hehe!! Sorry😂

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir så glad det er flere av oss! Jeg mener jeg har sunget sex thing, uten at det gir noen mening.

Anonymkode: 360b2...ef2

Første setningen blir noe annet ja😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...