Gå til innhold

Hva gjør vi ang vogn..?

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke i mine tanker at du er en dårlig mor, og jeg beklager om det ble oppfattet sånn! Min feil, litt trøtt og sliten i dag. 

Det var kun meningen å dele erfaring. Jeg har også tre tette, og har både jobbet hardt for å selvstendiggjøre den eldste, og vært avhengig av å ha yngstemann i bæretøy for å ha hendene fri til alt annet. 
Det høres ut som om du har et barn som trenger MYE MER øvelse enn mange andre barn. Det krever mer av oss som foreldre, sånn er det bare, dessverre. 

Anonymkode: f5949...bed

Neida, følte ikke at det var din feil. Jeg vet at jeg sikkert burde vært flinkere. Og ja, noen krever mer. 

Men tusen takk for innspill ❤

Anonymkode: 5f1a2...1c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at jeg ville prøvd å klare meg med tvillingvogn, tvillingvogn er stort og dyrt og han som snart er 3 har ikke så lenge igjen av vognperioden. Ville prøvd å få det til å funke med en kombinasjon av oppmuntring til å gå mer, de to eldste kan bytte litt på å sitte i vogna og motivere han til å bruke ståbrettet. Og dessuten hatt en egen vogn til den yngste som dere kan bruke når dere er to voksne til trille eller når dere er hjemme med bare babyen hvis de to andre går i barnehage.

Anonymkode: 12097...0ef

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenker at jeg ville prøvd å klare meg med tvillingvogn, tvillingvogn er stort og dyrt og han som snart er 3 har ikke så lenge igjen av vognperioden. Ville prøvd å få det til å funke med en kombinasjon av oppmuntring til å gå mer, de to eldste kan bytte litt på å sitte i vogna og motivere han til å bruke ståbrettet. Og dessuten hatt en egen vogn til den yngste som dere kan bruke når dere er to voksne til trille eller når dere er hjemme med bare babyen hvis de to andre går i barnehage.

Anonymkode: 12097...0ef

Han som er yngst nå kan ikke gå så vi bruker vogna mye. Men vi kan bruke enkelt vogn og øve mer med han eldste. Han yngste går ikke i bhg nå 😊

Skrevet
På 28.9.2019 den 0.31, Anonym bruker skrev:

Han sykler desverre ikke. Og han klarer ikke en gang å sykle på trehjulsykkel. Han er ikke blitt 3 enda 

Balansesykkel kan nok på mange vis være lettere for ham enn trehjulssykkel, fordi han slipper å trå. Bare pass på at den ikke er for stor. Hvis du er heldig, synes han det er kjempegøy å bruke sykkel, og ser på det som et privilegium å få sitte på den i stedet for i vogna. Ellers finnes det små sparkesykler med tre hjul, som kan være moro. Verdt et forsøk, tenker jeg. Det kommer jo uansett småsøsken som kan få glede av disse tingene, om de ikke slår an hos eldste.

Skrevet
4 timer siden, Mostly Harmless skrev:

Balansesykkel kan nok på mange vis være lettere for ham enn trehjulssykkel, fordi han slipper å trå. Bare pass på at den ikke er for stor. Hvis du er heldig, synes han det er kjempegøy å bruke sykkel, og ser på det som et privilegium å få sitte på den i stedet for i vogna. Ellers finnes det små sparkesykler med tre hjul, som kan være moro. Verdt et forsøk, tenker jeg. Det kommer jo uansett småsøsken som kan få glede av disse tingene, om de ikke slår an hos eldste.

Takk for tips.

Vi er faktisk ute på tur i dag. 2 åringen går i dag. Vi har med enkelvogn 👏👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...