Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #26 Skrevet 23. september 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Så du sender skolebarna i vanlige klær hele året? Er det vanlig? Anonymkode: bc4f7...dba Ja, det er vanlig. De har en boblebukse i sekken de kan dra utenpå når de er lenge ute om vinteren. Anonymkode: da184...866
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #27 Skrevet 23. september 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Så du sender skolebarna i vanlige klær hele året? Er det vanlig? Anonymkode: bc4f7...dba Det er helt vanlig. Mine har knapt brukt ull i det hele tatt. Anonymkode: b3452...545
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #28 Skrevet 24. september 2019 Barnehagebarnet har gått i ull noen dager allerede. Hun elsker å ha det på. Mykt, og hindrer ikke bevegelse. Skolebarna bruker ull bare på turer. Men du; jeg ville satt pris på beskjed om noen rundt oss ble syke av noe vi har på oss, spiste eller på annen måte dro rundt. Det blir vanskeligere og vanskeligere å vise hensyn til alle, men så godt det lar seg gjøre vil jeg gjerne prøve. Liker absolutt ikke tanken på at vi forårsaker problemer for andre. Når det er sagt liker jeg å bruke naturstoffer som forurenser minst mulig og ikke slipper ut mikroplast, så det blir en avveining (bruker selvfølgelig ull fra dyr som ikke er utsatt for mulesing). Vanskelig å gjøre alt riktig for alle. Anonymkode: 9696b...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå