Gå til innhold

En uke til termin og samboer må på hytta. Svigers..


Honningblomst

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig du ikke kan nekte, men han burde ha visst bedre og det skal være unødvendig å nekte i en slik situasjon for prioriteringen burde være klar. Han kunne i det minste tatt med hunden så du slapp lufteturer. En annen ting er at mange menn får ikke fars følelsen før babyen er født, så får håpe han får til å prioritere riktig når babyen er kommet.

 

Anonymkode: 97de2...162

Ts her. Han innser at han ikke kan dra allikevel, så takk for at han tok til fornuften. Jeg klarte ikke å legge meg igår med en god følelse, og jeg må si at jeg ble noe skuffet over han men veldig glad når han endelig forsto. Som jeg sa, om jeg må føde så er han fanget på en øy og jeg må komme meg til sykehuset alene. Bare det er veldig synd.

Synes det er fantastisk at svigers ønsker han på hytta en uke før termin. Det er bare ikke enn underholdende og merkelig😂 Ser de virkelig ikke selv at dette er feil? 

Eller kanskje de prøver å ødelegge?  

Hans familie er superegoister og de tenker på seg selv hele tiden. Stakkars samboer som har slavet rundt for de i alle disse år, å penger eller noe i gjengjeld er det aldri å få. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså, han skal være borte et døgn..?? La han nå dra, det er jo mye bedre at han gjør det nå før baby kommer. 

Anonymkode: e4ad5...67f

Det er uke 39.... 

Alt kan skje om vis du leser tråden igjen ser du at mannen er avhengig av ferje fram og tilbake, og ferja går ikke ofte! 

Det er ikke bare å komme på sykehuset å tro at alt går fint i ettertid. Tenk deg styret med å ta taxi alene og alt sol fører med, mener du at dette kan være en fin start på en god og trygg fødsel? 

 

Anonymkode: 6b626...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...