Gå til innhold

Kjenner jeg blir litt oppgitt altså...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mor har mer eller mindre ingen familie så hun klamrer seg til hans familie. Hun har allerde invitert hans familie. 

Anonymkode: e8a96...01a

Sært. 

Anonymkode: 35f51...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Må jo det når det er to selskaper. eller skal de komme "tomhendt" i én av bursdagene? Jeg aner ikke hva hun moren forventer, jeg

Anonymkode: ece21...1a6

Det kan da umulig være noe problem, ungen vet jo at hun har fått gaver av de allerede

Anonymkode: 4286f...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familen til kjæresten min har verken lyst eller mulighet til å komme to helger på rad. 
Hun var jo rask til å invitere, så kjæresten min rakk aldri å invitere de før hun allerde hadde gjort det. 
Så det blir til at vi må droppe å reise bort den helgen pga han må i bursdag hos barnets mor. Jeg blir så oppgitt av slike mødre. Hun påstår hardnakket at hun er over han, men skjønner ikke hvorfor hun gjør dette. Skjønner ikke hvorfor hun bevisst gjør ting vanskelig. 

Anonymkode: e8a96...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Familen til kjæresten min har verken lyst eller mulighet til å komme to helger på rad. 
Hun var jo rask til å invitere, så kjæresten min rakk aldri å invitere de før hun allerde hadde gjort det. 
Så det blir til at vi må droppe å reise bort den helgen pga han må i bursdag hos barnets mor. Jeg blir så oppgitt av slike mødre. Hun påstår hardnakket at hun er over han, men skjønner ikke hvorfor hun gjør dette. Skjønner ikke hvorfor hun bevisst gjør ting vanskelig. 

Anonymkode: e8a96...01a

Hvor lenge har dere vært sammen da??

Anonymkode: 4286f...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Familen til kjæresten min har verken lyst eller mulighet til å komme to helger på rad. 
Hun var jo rask til å invitere, så kjæresten min rakk aldri å invitere de før hun allerde hadde gjort det. 
Så det blir til at vi må droppe å reise bort den helgen pga han må i bursdag hos barnets mor. Jeg blir så oppgitt av slike mødre. Hun påstår hardnakket at hun er over han, men skjønner ikke hvorfor hun gjør dette. Skjønner ikke hvorfor hun bevisst gjør ting vanskelig. 

Anonymkode: e8a96...01a

Men... familien til kjæresten din er bra rare hvis de sier ja til å komme til henne uten å snakke med dere først ! Kjemperart.  

Anonymkode: 35f51...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han bør gjerne få barnets mor med til fvk igjen...

Ellers tenker jeg at dere kan invitere som dere pleier til helgen før, så får mor heller ha enda et selskap helgen etter om hun ønsker det.

Anonymkode: a8aca...95a

Dette. Et nytt selskap helgen etter er jo ikke deres problem.

Anonymkode: 50bb7...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du tror at familien hans gidder å gå på to bursdagsfester og gi ungen dobbelt opp med gaver?

Anonymkode: ece21...1a6

Er det ditt problem, egentlig? De sier vel ja eller nei til de selskapene de vil gå i selv.

Anonymkode: 50bb7...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff hørtes ikke greit ut.

Glad det aldri har vert sånne problemer her, her er alle venner.

Masse lykke til ❤️ Men tenker kanskje far bør sette foten ned her, hvis hun planlegger selskapet kun for og ødelegge for turen deres

Anonymkode: b488e...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2019 den 13.24, Anonym bruker skrev:

uff hørtes ikke greit ut.

Glad det aldri har vert sånne problemer her, her er alle venner.

Masse lykke til ❤️ Men tenker kanskje far bør sette foten ned her, hvis hun planlegger selskapet kun for og ødelegge for turen deres

Anonymkode: b488e...c1f

Han kan sette ned foten, men da vil hun sette barne opp mot han og det er ikke bra. 
Men, hun gjør selvfølgelig dette for å ødelegge, ingen tvil om det. 

Anonymkode: e8a96...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han kan sette ned foten, men da vil hun sette barne opp mot han og det er ikke bra. 
Men, hun gjør selvfølgelig dette for å ødelegge, ingen tvil om det. 

Anonymkode: e8a96...01a

Sikker på at du ikke gjør deg vanskeligere enn du trenger å være?

Anonymkode: 9406a...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han kan sette ned foten, men da vil hun sette barne opp mot han og det er ikke bra. 
Men, hun gjør selvfølgelig dette for å ødelegge, ingen tvil om det. 

Anonymkode: e8a96...01a

Så får far få med mor tilbake til fvk, som jeg skrev tidligere. Der får de lage en ny avtale som inkluderer det at den som har barnet på samvær når barnet har bursdag også skal være ansvarlig for bursdagsfeiringen det året.

Dessuten, far burde informere sin familie om hva denne moren driver med, og så kjøre en bursdagsfeiring for barnet sitt den helgen barnet har bursdag.

Mor gjør jo som hun gjør fordi både han og familien hans dilter etter hennes vilje. Det kan da umulig ha vært vanskelig for familien å holde styr på at det i år var hans tur til å lage bursdagsfeiring for barnet? Kanskje burde far også vært tidligere ute siden han vet hvordan mor er.

Men tilbake til fvk og spesifiser avtaler!

Anonymkode: a8aca...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...