Gå til innhold

Kjenner jeg blir litt oppgitt altså...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har planlagt familieselskap til sitt barns bursdag iom at hun er hos han da.  Dette var greit for barnet siden de har brukt å gjøre det slik at den barnet er hos, den arragerer bursdag. Både barnets mor og jeg er invitert. Men, nå har plutselig barnets mor funnet ut at hun skal ha bursdagen hos seg helgen etter for da slipper hun å invitere meg. Hun vet også at vi hadde tenkt å reise bort den helgen, så da har hun lagt det til lørdagen istedefor søndag som de alltid pleier. Dette gjør hun bare på pur f... og jeg kjenner jeg blir ganske frustrert. Skjønner ikke hvorfor det ikke går ann å være litt ok. 

Anonymkode: e8a96...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kjæresten min har planlagt familieselskap til sitt barns bursdag iom at hun er hos han da.  Dette var greit for barnet siden de har brukt å gjøre det slik at den barnet er hos, den arragerer bursdag. Både barnets mor og jeg er invitert. Men, nå har plutselig barnets mor funnet ut at hun skal ha bursdagen hos seg helgen etter for da slipper hun å invitere meg. Hun vet også at vi hadde tenkt å reise bort den helgen, så da har hun lagt det til lørdagen istedefor søndag som de alltid pleier. Dette gjør hun bare på pur f... og jeg kjenner jeg blir ganske frustrert. Skjønner ikke hvorfor det ikke går ann å være litt ok. 

Anonymkode: e8a96...01a

Da må han jo sette ned foten, det er jo han sin helg hun kan jo ikke bare kuppe den som det passer henne.

Anonymkode: 4286f...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bør gjerne få barnets mor med til fvk igjen...

Ellers tenker jeg at dere kan invitere som dere pleier til helgen før, så får mor heller ha enda et selskap helgen etter om hun ønsker det.

Anonymkode: a8aca...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hvorfor kan ikke hun feire barnet med sin familie også? Hvorfor er dette et problem? Er vel hennes helg også, så da kan hun jo gjøre hva hun vil

Anonymkode: 9406a...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig, hun snakket barnet rundt og lovet at hun skulle lage en veldig flott kake. Så nå vil jo barnet ha bursdsgen hos moren. Kjæresten min er dessverre litt «redd» eks kona, så han sier ikke noe til henne. Han er også redd for hva mor kan si til barnet, hun har tidligere snakket nedsettende om far til barnet. Han har prøvd å få henne med til fvk, men hun mener det ikke trengs. 

Anonymkode: e8a96...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det var mest vanlig å splitte det jeg? 🤷‍♀️

... Husker selv at det var jo det kuleste (av få positive ting ved situasjonen) med å være skilsmisse barn, to bursdager, to julaftner, to påskeegg osv 😉

"Kampen" med barnets mor er nok uansett best å overlate til barnets far, forøvrig. Lurest av deg å bare ligge lavt og være deg selv, og gjøre det beste ut av det. La de få ordne opp i sitt rot seg imellom, så slipper du mer stress en du må. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Åja, men vi er ikke hjemme neste helg vet du, så da får vi ha to selskaper denne gangen. Jeg inviterer farmor og familien fra min side denne helgen som vi har planlagt også får du ha selskap med mamma og hennes side av familien neste helg, det går fint" 

Anonymkode: f6e84...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sug lut skrev:

Det er da bare å ha to selskap? Hva er problemet?

Mor har mer eller mindre ingen familie så hun klamrer seg til hans familie. Hun har allerde invitert hans familie. 

Anonymkode: e8a96...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, litekreativtbrukernavn skrev:

Trodde det var mest vanlig å splitte det jeg? 🤷‍♀️

... Husker selv at det var jo det kuleste (av få positive ting ved situasjonen) med å være skilsmisse barn, to bursdager, to julaftner, to påskeegg osv 😉

"Kampen" med barnets mor er nok uansett best å overlate til barnets far, forøvrig. Lurest av deg å bare ligge lavt og være deg selv, og gjøre det beste ut av det. La de få ordne opp i sitt rot seg imellom, så slipper du mer stress en du må. 

Jeg legger meg ikke oppi noe som helst, ligger veldig lavt i terrenget 😱

Anonymkode: e8a96...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

"Åja, men vi er ikke hjemme neste helg vet du, så da får vi ha to selskaper denne gangen. Jeg inviterer farmor og familien fra min side denne helgen som vi har planlagt også får du ha selskap med mamma og hennes side av familien neste helg, det går fint" 

Anonymkode: f6e84...1c5

Skulle virkelig ønske det var så lett. 

Anonymkode: e8a96...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mor har mer eller mindre ingen familie så hun klamrer seg til hans familie. Hun har allerde invitert hans familie. 

Anonymkode: e8a96...01a

Men da må jo de si at vi allerede er invitert til..., så det kan vi ikke.

Anonymkode: 4286f...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mor har mer eller mindre ingen familie så hun klamrer seg til hans familie. Hun har allerde invitert hans familie. 

Anonymkode: e8a96...01a

Så? To fester, null stress. Mer moro.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Så? To fester, null stress. Mer moro.

 

Du tror at familien hans gidder å gå på to bursdagsfester og gi ungen dobbelt opp med gaver?

Anonymkode: ece21...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjæresten min har planlagt familieselskap til sitt barns bursdag iom at hun er hos han da.  Dette var greit for barnet siden de har brukt å gjøre det slik at den barnet er hos, den arragerer bursdag. Både barnets mor og jeg er invitert. Men, nå har plutselig barnets mor funnet ut at hun skal ha bursdagen hos seg helgen etter for da slipper hun å invitere meg. Hun vet også at vi hadde tenkt å reise bort den helgen, så da har hun lagt det til lørdagen istedefor søndag som de alltid pleier. Dette gjør hun bare på pur f... og jeg kjenner jeg blir ganske frustrert. Skjønner ikke hvorfor det ikke går ann å være litt ok. 

Anonymkode: e8a96...01a

Er det nytt at hun ikke vil at du skal være der, eller er det et veldig nytt forhold?

Anonymkode: 4286f...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tror at familien hans gidder å gå på to bursdagsfester og gi ungen dobbelt opp med gaver?

Anonymkode: ece21...1a6

Jeg vil anta at hans familie da er fornuftige nok til å komme til den bursdagen han lager for datteren og at de tar med gaver til henne da. Og orker de en gang til så går de i festen mor også steller i stand, men trenger da ikke ta med flere gaver, for gaver har hun allerede fått helgen før. Eller så får de velge seg en av helgene og si fra om det. Det naturlige ville være om hans familie kom når han arrangerte fest for datteren.

Anonymkode: a8aca...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tror at familien hans gidder å gå på to bursdagsfester og gi ungen dobbelt opp med gaver?

Anonymkode: ece21...1a6

Tja, normale familier går i selskaper til barna fordi det er hyggelig. Og hvem sa noe om dobbelt med gaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, sug lut skrev:

Tja, normale familier går i selskaper til barna fordi det er hyggelig. Og hvem sa noe om dobbelt med gaver?

Må jo det når det er to selskaper. eller skal de komme "tomhendt" i én av bursdagene? Jeg aner ikke hva hun moren forventer, jeg

Anonymkode: ece21...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil anta at hans familie da er fornuftige nok til å komme til den bursdagen han lager for datteren og at de tar med gaver til henne da. Og orker de en gang til så går de i festen mor også steller i stand, men trenger da ikke ta med flere gaver, for gaver har hun allerede fått helgen før. Eller så får de velge seg en av helgene og si fra om det. Det naturlige ville være om hans familie kom når han arrangerte fest for datteren.

Anonymkode: a8aca...95a

Inviterte ikke hun først? 

Anonymkode: ece21...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Inviterte ikke hun først? 

Anonymkode: ece21...1a6

Hun inviterte så fort hun hørte at han planla familieselskap 

Anonymkode: e8a96...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er gifte med bare felles barn. Vi har så stor familie at vi må ta mannens familie ene helga og min familie dagen eller helga etter. 

Jeg ser ikke problemet HI? 

Det er vel bare å ha to selskap. ? 

Anonymkode: 35f51...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Inviterte ikke hun først? 

Anonymkode: ece21...1a6

Spiller ingen rolle. De har tidligere hatt en ordning med at den som har datteren på hennes bursdag feirer henne også. Ergo kan far be inn som de bruker å gjøre. Datterens bursdag og hans fest for henne krasjer ikke med morens fest med datteren. Ergo kan familien hans komme til ham slik de pleier, så kan de ha med gaver da, siden det er det som faktisk er barnets bursdag, så kan de komme og være med å feire henne sammen med mor helgen etter, men da trenger de ikke ta med flere gaver, for de er jo allerede gitt.

Blir mor sur om noen i hans familie da ikke kommer også til henne, da er det hennes problem. Det er hun som ikke følger avtalen.

Anonymkode: a8aca...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...