Gå til innhold

Andre som er lei hverdagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da er vi to. 

Jeg har null overskudd om dagen. Ønsker bare å sove bort alle timene i døgnet. Ikke helt bra. 

Skulle så gjerne hatt en meningsfull jobb. 

Anonymkode: 2efa0...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!! Savner spenningen fra når jeg hadde en knullevenn. Nesten så jeg tar han tilbake selv om jeg egentlig er sur på han :P Er så dritt lei av at dagene omtrent er like å ingen spenning. 

Anonymkode: 9774d...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hverdagen, men liker ferie og fri mer. Mer tid med barna uten å mase dem avgårde i bhg og på skolen. Vi kan ta en lang og rolig morgen, leke, dra på utflukter når det passer, følge vår egen rytme og alle er mer friske og opplagte. 

Anonymkode: 394cf...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2019 den 20.29, Anonym bruker skrev:

Stå opp om morgenen.
Få ungene og mannen opp.
Spise frokost, lage matpakker.
Passe på at ungene tar på klær som passer været.
Dra på jobb.
Dra alt for tidlig hjem.
Varme middag.
Kjøre ungene på hvilken av dem som skal på en eller annen aktivitet.
Sitte å jobbe inn tiden mens de er på aktivitet.
Hente.
Hjelpe til med lekser.
Servere kveldsmat.
Lage middag til dagen etter slik at den bare kan varmes opp og det går fort.

Og før noen spør om hva mannen gjør så rydder, vasker, støvsuger, vasker klær, bretter klær, steller og legger minste +++ han.

Flere som syns ting bare går i ett fra morgen til kveld?

 

Anonymkode: 80b2c...c9c

Ja. Veldig lei 🙈 Det er en evig jobb som aldri tar slutt. Har det temmelig likt som du beskriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 9.05, Anonym bruker skrev:

Barn som ivrig forteller hva de har lært på førskolen, enkel brødskive middag, ny serie på Netflix .. Ja egentlig ganske mye fint i hverdagen og😊

Førskolen? Hvilken skole er det?

Anonymkode: d48e6...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke gå så langt som å si at hverdager er de beste dagene, men de er en absolutt forutsetning for å kunne sette pris på helgen. Det er den viktigste lærdommen jeg har tatt med meg fra permisjonene. Fri hver dag blir ikke helg hver dag, tvert imot blir alle dagene til hverdager. 

Det er hverdager det er flest av, og man må inrette seg slik at man liker dem. Hvis ikke har man et slitsomt liv framfor seg. 

Anonymkode: 33e2d...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg elsker hverdagen. Elsker familien min, og setter så utrolig pris på alt jeg har. MEN jeg er drittlei av å ha så liten tid med familien. Er lei av at så mye tid går til jobb.. ! Drømmer om å jobbe 80% så jeg kan ha én time mer hjemme, og ha sjans til å vedlikeholde hjemmet. Føler at det bare blir rot når vi har så liten tid hjemme. 

I dag måtte vi innom butikken, og da ble det 1745 før vi var hjemme. 1830 ferdig med lekser. 1840 middag. 15 minutter sammen før legging og leselekser starter kl 1930. Synes det er trist. 

 

Anonymkode: 74adf...b23

Men altså... ser du ikke på det å gå i butikken, det å lage hverdagsmiddag, det å gjøre lekser osv som samvær? Må det være «kvalitetstid» hvert eneste minutt? 

Anonymkode: d48e6...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 9.24, Anonym bruker skrev:

Jeg har ingenting i mot hverdager generelt. Men når det går mye i at barna mine sliter med angst og utestenging og har det vondt, da kjenner jeg at jeg hater hverdagen som medfører skole. Sommerferien er som regel gull. Da slipper barna skole og alt drittet det fører med seg. 

Det å skulle håndtere og ta inn over meg alle problemene deres sliter meg ut mentalt. Det er så forferdelig vondt når barna mine har det vondt og vanskelig. Den biten var jeg ikke forberedt på skulle bli en så stor og vanskelig del av det å være mamma.

Gi meg gjerne 10.000 hverdager på rad så lenge barna mine har det bra.

Anonymkode: 3bb60...d12

Jeg har det i periodevis likedan selv. Klem til deg ❤️❤️

Anonymkode: f7c6b...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...