Gå til innhold

Bremser bil sviktet

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI

Det er faktisk 25 år siden jeg tok lappen, det eneste jeg gjør selv er å fylle på spylervæske og bensin 🤪 ærlig talt husker jeg ikke så mye fra den gang 😇 

Poenget her er vel at slik skal vel ikke skje når et autorisert verksted skifter bremsene...., og man betaler MASSE penger for jobben...! 

Anonymkode: 25165...d12

Omtrent like lenge siden jeg tok lappen, og jeg har ALDRI hørt om lufting av bremser før!! Men jeg kan LITT mer enn deg da, jeg peiler og fyller olje selv også. Fylte girolje en gang til og med, man kan faktisk finne ut litt hvis man leser i instruksjonsboka (heter det det??) til bilen. Men jeg har ALDRI skiftet dekk for eksempel....

Synes absolutt du skal klage til verkstedet!

Anonymkode: 0020e...7a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 14.9.2019 den 14.49, Anonym bruker skrev:

HI

Til deg som svarte sist : Du er gjerne bilmekaniker....? Dette er slett ikke noe alle vet, eller gjør hver tredje mnd...hvem her visste det!!?

Dette skal verkstedet gjøre før man får bilen ut. Hva om jeg hadde smelt i bilen foran...? 

Helt klart en reklamasjonssak, mener jeg.

Anonymkode: 25165...d12

Dette er en test du kan få på oppkjøringen. Jeg fikk denne, og det var helt vanlig å ha som et av spørsmålene/oppgavene før oppkjøringen startet da jeg fikk lappen i 20@1

Anonymkode: 8f6f0...8fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...