Gå til innhold

Deres dusjvaner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når og hvor ofte dusjer dere?🙂

Endret av Elizabeth89
.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjer stort sett hver dag, men det varierer om det blir morgen eller kveld. 

I går kveld orket jeg ikke, så når jeg dusjer på morgenen nå blir det 1.5 døgn siden sist. Hender av og til det skjer. 

Anonymkode: d68c1...e17

Skrevet

Stort sett hver kveld. Ikke på 2 dager nå pga depresjon og pga jeg er utslitt.

Anonymkode: b1d51...5aa

Skrevet

Annenhver morgen. Dusjer også etter trening og om det ellers skulle være behov, så kan da dusje to dager på rad, evt to ganger på samme dag om jeg allerede har dusjet om morgenen. 

Anonymkode: ff00c...244

Skrevet

Hver morgen

Mest for å våkne 😉

Anonymkode: d6d83...abb

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hver morgen

Mest for å våkne 😉

Er det ikke lettere med en kopp kaffe?

Skrevet

Dere som dusjer om morgenen, hvordan rekker dere å tørke håret? Det tar ca 20+ minutter å tørke håret mitt med hårføner. Samtidig blir jeg svett fordi den blåser så varmt (setter jeg på kald blås kan du vel legge til ytterligere 15-20 minutter på tiden det tar å blåse det tørt), og når jeg er svett kunne jeg like gjerne latt være å dusje. 

Skrevet
1 minute ago, Tøystykke said:

Dere som dusjer om morgenen, hvordan rekker dere å tørke håret? Det tar ca 20+ minutter å tørke håret mitt med hårføner. Samtidig blir jeg svett fordi den blåser så varmt (setter jeg på kald blås kan du vel legge til ytterligere 15-20 minutter på tiden det tar å blåse det tørt), og når jeg er svett kunne jeg like gjerne latt være å dusje. 

Du trenger jo ikke å vaske håret hver gang du dusjer? 

Jeg dusjer hver morgen og hver kveld. Noen ganger blir det en tredje gang dersom jeg ikke trener tidlig morgen eller relativt sen kveld. 

Anonymkode: dfb50...0bf

Skrevet
4 minutter siden, Tøystykke skrev:

Hvor langt og tykt hår har du egentlig? 

Anonymkode: 6c922...96c

Skrevet
5 minutter siden, Tøystykke skrev:

Jeg tørker aldri håret, håndkletørker, har litt skum i og grer gjennom med en grovtagget kam. Ferdig. 

Håret lufttørker.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tørker aldri håret, håndkletørker, har litt skum i og grer gjennom med en grovtagget kam. Ferdig. 

Håret lufttørker.

Om vinteren fryser det til is.

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor langt og tykt hår har du egentlig? 

Anonymkode: 6c922...96c

Mer enn gjennomsnittet? ikke så langt.. men tørker sakte. Legger jeg meg med vått hår kvelden er det vått når jeg våkner.

Endret av Tøystykke
Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du trenger jo ikke å vaske håret hver gang du dusjer? 

Jeg dusjer hver morgen og hver kveld. Noen ganger blir det en tredje gang dersom jeg ikke trener tidlig morgen eller relativt sen kveld. 

Anonymkode: dfb50...0bf

Neida. Men vet noen gjør det. 

Skrevet
Akkurat nå, Tøystykke skrev:

Om vinteren fryser det til is.

Jeg er ikke ute lenge nok til at det skjer når jeg har vått hår. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke ute lenge nok til at det skjer når jeg har vått hår. 

Det er jeg. Men jeg ser aldri noen gå rundt med vått hår på toget osv.

Skrevet

Jeg dusjer hver kveld, vasker håret annenhver kveld. Har jeg mensen dusjer jeg om morgenen også. 

Skrevet

Dusjer hver morgen, men vasker håret annen hver dag.

Lar håret lufttørke. Kjører bil til jobb så håret fryser ikke tilbod.

Anonymkode: 9ced2...6cb

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dusjer hver morgen, men vasker håret annen hver dag.

Lar håret lufttørke. Kjører bil til jobb så håret fryser ikke tilbod.

Anonymkode: 9ced2...6cb

Tørker det i bilen?😂 Har du 5 timer å kjøre?

Skrevet
21 minutter siden, Tøystykke skrev:

Er det ikke lettere med en kopp kaffe?

20 minutter siden, Tøystykke skrev:

Kaffe kommer i tillegg 😉

Har selv veldig tykt hår, selv om det er skulderlangt så tar det fort 30min å tørke helt med føner. Hvis jeg lar det være vått så tar det over en dag å tørke. Så hårvask er oftest på kvelden, så føner jeg det 85% tørt og fletter feks som jeg sover med. 

Blir ikke svett av å føne det jeg da, så noen morgener når jeg har god tid hender det jeg bare vasker og tørker før jobb 🤷‍♀️🙂 

Skrevet
10 minutter siden, Tøystykke skrev:

Det er jeg. Men jeg ser aldri noen gå rundt med vått hår på toget osv.

Da har du ikke sett meg😄

Jeg dusjer hver morgen, men vasker håret bare ca annenhver dag. Bruker aldri hårføner, bare tørker det med håndkle og lar det lufttørke. Det er fortsatt tørt når jeg går hjemmefra etter ca 1 time, men er bare fuktig innerst når jeg kommer på jobb. Og jeg har mye, tykt hår. 

De dagene jeg trener dusjer jeg en ekstra gang etter det. 

Anonymkode: 3638b...1e1

Skrevet

Jeg dusjer to ganger i uka. Andre dager vasker jeg meg med klut, noe jeg vet provoserer veldig her inne. Dusjer jeg oftere får jeg problemer med kløe og tørr hud.

Anonymkode: 44c62...f13

Skrevet

Dusjer som regel hver morgen og vasker håret annenhver dag. 

Har ganske tykt hår, men lar der som regel lufttørke og det bruker ikke dagevis på det, altså. 

Og så skjønner jeg ikke helt argumentet mot å dusje hver dag for at det tar så lang tid å tørke håret? Det tar jo like lang tid uansett hvor ofte man vasker det...

Anonymkode: de453...e66

Skrevet

Dusjer hver dag om morgenen og håret annenhver dag.. De dager jeg trener så blir det kveldsdusj i tillegg.

Skrevet

Dusjer og vasker håret hver morgen 😊 Helt nødvendig for å våkne og føle meg såpass fresh at jeg kommer meg på jobb. 

Anonymkode: 5dd5d...566

Skrevet
55 minutter siden, Tøystykke skrev:

Da er du treg! Bruker maks 10 minutter på å dusje + 5 minutt med hårføner.

Anonymkode: b8e5a...c01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...