Gå til innhold

Hjelp meg så jeg slipper abort

Anbefalte innlegg

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂

C98F7023-F576-4390-A4D4-F5417125842C.jpeg

Anonymkode: a074a...46f

Eller psykisk syk? Kan noen melde dette bildet. Ser ikke humoren i dette. Syke menneske. 

Anonymkode: d490a...353

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eller psykisk syk? Kan noen melde dette bildet. Ser ikke humoren i dette. Syke menneske. 

Dette er jo det dere abortmotstandere mener :) 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og du synes at dette var rette tråden å poste bildet i, idiot

Anonymkode: 084a1...d65

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og du synes at dette var rette tråden å poste bildet i, idiot

Absolutt :) For dere er så forbanna ekstreme og hyler ut drap så fort det er snakk om abort. 

Denne situasjonen er SVÆRT vanskelig for mange og det hjelper meget lite at ufølsomme drittkjerringer som dere sitter her og hyler ut at hun dreper barnet sitt! Hva med litt mer normal folkeskikk? Dere ser ikke sykehus personell hyler ut til pasienter som kommer for å ta abort at ‘’Ja, nå setter vi igang og drepe det du bærer på. Versegod, her er piller’’ nettopp fordi det ikke er normalt å behandle folk i den situasjonen slik!

Håper dere abortmotstandere viser bedre forståelse, empati og holdninger hvis Gud forby, barna deres kommer til dere å sier de har blitt gravide/at de har gjort noen gravide! For det å tvinge barna sine til å få barn, det er verre enn å ta ansvar og ta abort. Viser du føler det støtt så er det bra! Da håper jeg du tenker bedre neste gang.

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Absolutt :) For dere er så forbanna ekstreme og hyler ut drap så fort det er snakk om abort. 

Denne situasjonen er SVÆRT vanskelig for mange og det hjelper meget lite at ufølsomme drittkjerringer som dere sitter her og hyler ut at hun dreper barnet sitt! Hva med litt mer normal folkeskikk? Dere ser ikke sykehus personell hyler ut til pasienter som kommer for å ta abort at ‘’Ja, nå setter vi igang og drepe det du bærer på. Versegod, her er piller’’ nettopp fordi det ikke er normalt å behandle folk i den situasjonen slik!

Håper dere abortmotstandere viser bedre forståelse, empati og holdninger hvis Gud forby, barna deres kommer til dere å sier de har blitt gravide/at de har gjort noen gravide! For det å tvinge barna sine til å få barn, det er verre enn å ta ansvar og ta abort. Viser du føler det støtt så er det bra! Da håper jeg du tenker bedre neste gang.

Dere? Jeg er ikke abortmotstander og har ikke påstått noe av dette,og trenger overhodet ikke å tenke bedre

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener at du er psykisk syk, også mener jeg at et menneske skal bestemme over sitt eget liv. Vil hun ta abort, helt ok, vil hun beholde også helt ok. Men dette bildet er bare trist, og alt for grafisk. 

Skrevet (endret)
På 14.9.2019 den 0.32, Anonym bruker skrev:

Prevensjon sviktet. Jeg fødte i desember. Nå er jeg gravid igjen bare noen få uker men alikevel er det vanskelig. Problemet er økonomi. Fordi jeg har nettopp fått innvilget 9 måneders ubetalt foreldreperm (Når far er ferdig med sin perm ) fra desember til august. Og da får jeg jo ikke tjent opp foreldrepenger. Når terminen er i juni. Har bare jobber 4 uker etter forrige perm! Det er ikke noe alternativ og trekke permen fordi noen andre har allerede fått vikariatet mitt. Er det noen løsning som jeg ikke har lest/ kommet over økonomisk så jeg kan beholde?

83000 i engangsstønad

(gir 8300 i måneden)

Kontantstøtte for elste 7500

Barnetrygd for to barn 2000

Da har du lønn i 10 måneder og så kan far ta permisjon etter det.

Endret av Toneelise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...