Gå til innhold

vennegrupper, allergi

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke fan av vennegrupper og er glad vi er ferdig med det, men dette du opplever kan umulig være normalt. 

Anonymkode: e273c...f36

Det er jo selvsagt ikke det. Det som den personen gjør selv er også unormalt, de fleste er jo med glede med på noe som styrker det sosiale livet og miljøet til barna sine. Man har jo uansett disse barna på besøk innimellom etterhvert eller tillater dere ikke barna å ha venner dere ikke liker/velger ut selv?

Anonymkode: 0c871...93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
38 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Det er da ganske innlysende at HI har såpass store helsemessige utfordringer, at en slik ordning hjemme hos seg vil bli vanskelig! Trenger jo ikke være lynende skarp for å skjønne det....

HI, jeg ville tatt det opp med skolen og sagt at dette er vanskelig å gjennomføre for deg. Både lærere og foreldre flest er nok såpass oppegående, at det ikke vil bli noe problem om du ikke har det. 

Det var sug lut jeg svarte om/til. Har jeg sagt noe om HIs situasjon som tilsier det du påstår jeg mener? Det er jo ikke verre enn å ha det ute eller be om fritak. Men skjønner heller ikke hvordan hi kan leve et liv om vennegruppe er umulig? Da kan de jo ikke dra bort eller ha venner heller som ikke er nøye utvalgt på forhånd? 

Anonymkode: 0c871...93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...