Gå til innhold

Fikk melding fra sfo om at barna mine kom for tidlig til skolen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor hisse seg opp sånn. Kanskje har SFO driti på draget, kanskje er det noe guttene ikke forteller.  Hva med å ganske enkelt ta en telefon til SFO for å spørre?

Anonymkode: af6c9...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis de har gått inn og deltatt i leken på sfo, så tenker jeg at de bør gi beskjed om dette slik at du kan si fra til barna senere at de ikke kan gå inn. 

Her låser de dørene inn til skolen 08.15 og frem til det ringer inn. Da kan de kun bruke hovedinngangen om de må på do. Resten av skolen skal være tom for barn.

Anonymkode: 86c99...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er alltid ute i siste liten, men i dag slapp jeg dem av kl 08.16. Skolen begynner 08.30. Begge barna hadde melding med hjem hvor det sto at hvis de skulle komme så tidlig, så må vi betale for morgenplass på sfo. Vi betaler kun for ettermiddag. Det må da være lov å komme et kvarter før det ringer og leke utenfor uten å ha plass på sfo? De går i 2. klasse. 

Anonymkode: cb93a...80a

Rareste jeg har hørt. I skolegården kan de da komme når de vil. Og ett kvarter før er ikke nok til å regnes inn i SFO-plassen. Hos oss starter også skolen 0830, og de som kommer mellom 0730 og 0800 kan velge mellom å enten bestille SFO-plass som også gjelder på morgenen, eller at barna bare leker ute. Da åpnes klasserommet for alle tidligst 0815.

Anonymkode: 50116...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...