Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #26 Skrevet 10. september 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme hva det skulle være av dette, er han en forbanna dritt dersom han har hatt sex med hi siden smitten kan ha skjedd! Anonymkode: 362d7...c81 Med tanke på hva annet som er testet, tyder det heller på en generell test, enn at det er gjort for å utelukke mulig smitte. Anonymkode: 1b8e9...315
Nullstress;) Skrevet 10. september 2019 #27 Skrevet 10. september 2019 Datteren min stakk seg på en sprøutespiss da vi var 7 år gammel, og ble testet for hepatitt, hiv og en ting til. Husker ikke helt hva det var. Hepatittvaksinene fikk hun med en gang (fire vaksiner fordelt over ett år. Fikk den første på sykehuset).
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #28 Skrevet 10. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Samme hva det skulle være av dette, er han en forbanna dritt dersom han har hatt sex med hi siden smitten kan ha skjedd! Anonymkode: 362d7...c81 Nei, det kan være del av en standard utredning. Jeg har svart over, kom på at dette også ble sjekket da jeg skulle bli blodgiver, dvs. jeg har fått det testet to ganger helt uten mistanke, men kun for å utelukke i en annen utredning, og en annen gang hvor det egentlig ikke var mistanke om noe som helst heller, men de ville nå ta det da også pga. teoretisk risiko. Og den siste gangen var det virkelig også bare teoretisk, fordi den hvis nålespiss jeg hadde stukket meg på hadde sjekket seg et par år før for hiv etter et samlivsbrudd med en som var utro, og etter det hadde hun ikke hatt sex med noen. Men så er det de rutinene de følger da. Anonymkode: a1fe0...68c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #29 Skrevet 10. september 2019 2 timer siden, Juicies skrev: Er nok ikke pga utroskap. Da vil jeg tro han hadde enten oppgitt en annen adresse resultatene kom til eller passa på som en hauk på posten hver dag. I tillegg hadde det nok bare stått en liste med kjønnsykdommer, altså kun det som smittes seksuelt. Tror nok du kan slappe av Ja, jeg kan det. Vi har snakket om det og han sa at han måtte ta en del tester fordi han/vi skal flytte til USA en stund, og da måtte alt av slike tester være klarert før han fikk oppdraget 🙂 Har noe med jobben og forsikringer å gjøre. Anonymkode: f7f6b...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå