Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Åpnet et brev i dag som var adressert til mannen. Ja, vi har enighet om å åpne alt av brev uansett hvem det er adressert til (så lenge det ikke er private brev og det var det ikke) Trodde det hadde noe med skatten å gjøre, for vi venter på noe der. Men brevet er fra en lege ved Oslo Universitetssykehus. (vi bor i Bergen) I brevet står det (under prøveanalysene) hiv 1 + hiv 2 er ikke påvist. Hiv-test blir vanligvis positiv 3-6 uker etter smitte, av og til først etter 3 måneder. Brevet er fra avdeling for immunologi og transfusjonsmedisin(lege er en spesialist i arbeidsmedisin). Jeg skjønner ingenting. Er dette standard prøver arbeidstakere må ta? (jobber som ingeniør i et stort firma). Over dette står det en liste med prøver som er tatt. Kan nevne at han er diabetiker (1) Hemoglobin Kreatinin eGFR ALAT Gamma GT HbAlc Kolesterol Hiv Ag/As Hva betyr dette? Noen som vet? Har han sjekket seg for HIV smitte? Har han gjort det må han jo ha vært med noen som kan ha smittet han, ikke sant? altså utro? Eller er dette noe standard prøver? Ja, jeg skal snakke med han, men hadde vært greit å vite noe på forhånd så ikke jege r helt blank hva dette dreier seg om. Hvis noen vet hva dette dreier seg om så er jeg veldig takknemlig for svar. Anonymkode: f7f6b...9ef
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 Kan han ha stukket seg på noe kanskje? Anonymkode: 92d48...16a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan han ha stukket seg på noe kanskje? Anonymkode: 92d48...16a Kanskje, men han har aldri sagt noe om det. Men takk for svar. Uff, blir så urolig og rastløs av sånt. Anonymkode: f7f6b...9ef