Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #26 Skrevet 9. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Lan Marie Berg. Anonymkode: c9247...866 Hun må være den sterkeste og mest motstandsdyktige politikeren i dette landet. Så jævlig mange drittpakker som hun får, og hun står likevel stødig som en påle. Med et smil. Fantastisk dame. Anonymkode: ee542...b14
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #27 Skrevet 9. september 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hørte på Politisk kvarter at MDG vil øke bensinprisen med 5 kr per liter. De vil ha høyere avgift på kjøtt, bom og det som går på miljø. Jeg har ikke har råd til å kjøpe meg ny/brukt Elbil. I tillegg rekker jeg ikke bringe/hente barn i bhg uten bruk av bil. Så dette vil få drastiske konsekvenser for økonomien vår. Jeg er for fokus på miljø, men ikke metodene MDG ønsker å bruke, som rammer de svakeste i samfunnet. Anonymkode: fbec3...bdb Enig. Jeg synes de har noen gode poenger, men de er bare så altfor altfor ekstreme for meg. De ser ikke at fattigere vil bli enda fattigere, at det vil bli enda vanskeligere for de å delta og få hverdagen til å gå opp, at syke og gamle vil bli mer isolert. De vil og innføre borgerlønn og ønsker å teste det ut i 2 bydeler i Oslo, det må da straffe endel økonomisk å bli tvungent over på borgerlønn Anonymkode: cd57b...8b9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #28 Skrevet 9. september 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun må være den sterkeste og mest motstandsdyktige politikeren i dette landet. Så jævlig mange drittpakker som hun får, og hun står likevel stødig som en påle. Med et smil. Fantastisk dame. Anonymkode: ee542...b14 Enig. Anonymkode: 74ed3...5fe
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #29 Skrevet 9. september 2019 Jeg har ikke stemt på dem selv, men denne tråden er bare merkelig. Du kan ikke ha særlig tro på egen partioverbevisning, HI, eller følge særlig med på politikk når du må opprette en egen tråd for å ikke stemme et bestemt parti. Anonymkode: 26beb...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå