Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #1 Skrevet 9. september 2019 Har du et godt argument for å droppe dette partiet? Anonymkode: f22e9...661
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #2 Skrevet 9. september 2019 Jeg stemmer mdg, men har flere (egoistiske) argumenter for å la være. Dersom de får bredt gjennomslag for politikken sin vil vi merke det godt i hverdagen. Vi ble presset ut av byen av høye boligpriser. Jobbene våre er fortsatt i byen, og vi må pendle med bil. Kan ikke stole på kollektivtrafikken her, når vi er avhengige av levering og henting i bhg og på SFO. Bilpendling blir dyrt, og parkering på jobb dyrt og vanskelig, og vi får ikke nytt godt av reduserte kollektivpriser (i alle fall ikke på mange år). Allikevel velger jeg å gi min stemme til barna og fremtiden, for jeg kan ikke tenke meg noen sak som er viktigere💚 Endringer gjør vondt, og vi kan ikke forvente at denne typen endring skal komme gratis, men vi kan absolutt ikke ture frem som før. Her er det bare å brette opp ermene. Anonymkode: 0bf42...f2e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 At de faktisk jobbet mer for renere hav. Vi produserer veldig lite CO2 i forhold til resten av verden at det hadde vært bedre med tiltak som tok tak i forsøpling og spesielt plast. Anonymkode: a5540...134
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg stemmer mdg, men har flere (egoistiske) argumenter for å la være. Dersom de får bredt gjennomslag for politikken sin vil vi merke det godt i hverdagen. Vi ble presset ut av byen av høye boligpriser. Jobbene våre er fortsatt i byen, og vi må pendle med bil. Kan ikke stole på kollektivtrafikken her, når vi er avhengige av levering og henting i bhg og på SFO. Bilpendling blir dyrt, og parkering på jobb dyrt og vanskelig, og vi får ikke nytt godt av reduserte kollektivpriser (i alle fall ikke på mange år). Allikevel velger jeg å gi min stemme til barna og fremtiden, for jeg kan ikke tenke meg noen sak som er viktigere💚 Endringer gjør vondt, og vi kan ikke forvente at denne typen endring skal komme gratis, men vi kan absolutt ikke ture frem som før. Her er det bare å brette opp ermene. Anonymkode: 0bf42...f2e For ordens skyld; vi har kun én bil (elbil), er vegetarianere, arver/bytter det meste av tøy, og flyr så godt som aldri (før jeg blir halshugget). Kan helt klart gjøre mer, og vi tilpasser oss stadig. Anonymkode: 0bf42...f2e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 Fordi en stemme til mdg er det samme som en stemme til Ap. Anonymkode: 09f0c...c8b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 Egofokus maskert som miljø. Samfunn for de friske og oppegående. Ingen tanke for de mange som ikke lenger kan benytte byen fordi det er umulig uten å være sprek til beins. Mangel på helhetstenkning og masse visjoner uten bakkekontakt. Forøvrig er Rasmus Hansson, Hanna Marcussen og Lan i seg selv gode grunner til å ikke stemme MDG. Noen gode mil mellom liv og lære og de milene tar vi gjerne i taxi eller SUV Anonymkode: 95640...989
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Egofokus maskert som miljø. Samfunn for de friske og oppegående. Ingen tanke for de mange som ikke lenger kan benytte byen fordi det er umulig uten å være sprek til beins. Mangel på helhetstenkning og masse visjoner uten bakkekontakt. Forøvrig er Rasmus Hansson, Hanna Marcussen og Lan i seg selv gode grunner til å ikke stemme MDG. Noen gode mil mellom liv og lære og de milene tar vi gjerne i taxi eller SUV Anonymkode: 95640...989 Hvem av disse kjører SUV? Anonymkode: 41b2c...963
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem av disse kjører SUV? Anonymkode: 41b2c...963 Rasmus. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zn5BO/miljoe-rasmus-mente-det-hadde-vaert-flaut-aa-kjoere-suv-saa-kjoepte-han-en Anonymkode: 95640...989
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #9 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Rasmus. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zn5BO/miljoe-rasmus-mente-det-hadde-vaert-flaut-aa-kjoere-suv-saa-kjoepte-han-en Anonymkode: 95640...989 https://www.dagbladet.no/nyheter/lan-tok-diesel-taxi-til-nrk-for-a-advare-mot-diesel-forurensing/67380523 Anonymkode: 95640...989
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #10 Skrevet 9. september 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Rasmus. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zn5BO/miljoe-rasmus-mente-det-hadde-vaert-flaut-aa-kjoere-suv-saa-kjoepte-han-en Anonymkode: 95640...989 Og hva så, hvis du leser artikkelen? Du vil at han sal være et dobbeltmoralsk svin, og da er det det du klarer å få ut av dette. Anonymkode: 41b2c...963
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #11 Skrevet 9. september 2019 De øker bompengene i håp om å senke biltrafikken uten: Å bry seg om at det rammer de barnefamiliene som jobber i byen, men ikke har råd til å bo der, men er avhengig av bil til henting av barne i barnehage/SFO. Å spøre de som faktisk kjører bil hvorfor de gjør de istedenfor å ta kollektivt. Er ikke bestandig det er pengene det går på, noen ganger har man rett og slett ikke noe valg for å få hverdagen til å gå opp. Så lenge kollektivrutene er slik at man ikke har annen mulighet så må man ta bilen Anonymkode: f23ef...c68
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #12 Skrevet 9. september 2019 https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/--oslo-byradet-stenger-funksjonshemmede-ute/3423497621.html Anonymkode: 95640...989
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #13 Skrevet 9. september 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Egofokus maskert som miljø. Samfunn for de friske og oppegående. Ingen tanke for de mange som ikke lenger kan benytte byen fordi det er umulig uten å være sprek til beins. Mangel på helhetstenkning og masse visjoner uten bakkekontakt. Forøvrig er Rasmus Hansson, Hanna Marcussen og Lan i seg selv gode grunner til å ikke stemme MDG. Noen gode mil mellom liv og lære og de milene tar vi gjerne i taxi eller SUV Anonymkode: 95640...989 Alt dette Anonymkode: cd57b...8b9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #14 Skrevet 9. september 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og hva så, hvis du leser artikkelen? Du vil at han sal være et dobbeltmoralsk svin, og da er det det du klarer å få ut av dette. Anonymkode: 41b2c...963 Er han ikke det da? Anonymkode: cd57b...8b9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #15 Skrevet 9. september 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er han ikke det da? Anonymkode: cd57b...8b9 Nei. Anonymkode: 41b2c...963
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #16 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei. Anonymkode: 41b2c...963 Så de burde ikke leve som de prater altså Anonymkode: cd57b...8b9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #17 Skrevet 9. september 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så de burde ikke leve som de prater altså Anonymkode: cd57b...8b9 Gidder ikke å gi deg underholdning ved å argumentere med deg. Les artikkelen igjen, og utfordre din egen leseforståelse. Anonymkode: 41b2c...963
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. september 2019 #18 Skrevet 9. september 2019 De har ikke liste her😇 Det vil de aldri få heller, for politikken deres er helt urealistisk om man ikke bor i en forholdsvis stor by. Vi har to biler, en er riktignok hybrid, men bruker likevel mer bensin PR mil enn dieselbilen. Alternativet er å bli trygda, fordi vi må både kjøre til jobb og i jobb.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #19 Skrevet 9. september 2019 Jeg antar en del av de som svarer her aldri har vurdert MDG, så deres argumenter er nok ikkecså relevante for Hi. Mitt argument er at de er et parti som har vokst veldig fort, og dermed kan de ha fått med seg en del folk som er "personlig uegnete" som ville blitt luket ut i andre partier. Anonymkode: 1461e...75c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #20 Skrevet 9. september 2019 Jeg stemmer ikke mdg på grunn av personene på lista. Kommunevalg her dessverre stemming på person og ikke partipolitikk,derfor stemmer jeg på det partiet som er best for kommunen uavhengig av parti. Anonymkode: fe721...105
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #21 Skrevet 9. september 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Egofokus maskert som miljø. Samfunn for de friske og oppegående. Ingen tanke for de mange som ikke lenger kan benytte byen fordi det er umulig uten å være sprek til beins. Mangel på helhetstenkning og masse visjoner uten bakkekontakt. Forøvrig er Rasmus Hansson, Hanna Marcussen og Lan i seg selv gode grunner til å ikke stemme MDG. Noen gode mil mellom liv og lære og de milene tar vi gjerne i taxi eller SUV Anonymkode: 95640...989 Tenker du det samme om politikere som tilhører partiene som er mot sykepenger, men som lar seg sykmelde straks de blir tatt for noe ulovlig/uetisk? Eller som mottar andre former for stønader partiprogrammet deres er imot? Anonymkode: 0bf42...f2e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #22 Skrevet 9. september 2019 Jeg stemmer mdg men er helt uenig i abortpolitikken (de vil utvide grensen for selvbestemt abort). Til kommunevalget spiller akkurat det liten rolle. Anonymkode: 5f66b...522
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #23 Skrevet 9. september 2019 Lan Marie Berg. Anonymkode: c9247...866
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #24 Skrevet 9. september 2019 De gjør det vanskelig for folk på bygda å komme seg til og fra jobb om de skal hindre folk i å bruke bil. Anonymkode: 3e006...915
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #25 Skrevet 9. september 2019 Hørte på Politisk kvarter at MDG vil øke bensinprisen med 5 kr per liter. De vil ha høyere avgift på kjøtt, bom og det som går på miljø. Jeg har ikke har råd til å kjøpe meg ny/brukt Elbil. I tillegg rekker jeg ikke bringe/hente barn i bhg uten bruk av bil. Så dette vil få drastiske konsekvenser for økonomien vår. Jeg er for fokus på miljø, men ikke metodene MDG ønsker å bruke, som rammer de svakeste i samfunnet. Anonymkode: fbec3...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå