Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #26 Skrevet 8. september 2019 Min kroniske sykdom som nå gjør meg sengeliggende 70% av hverdagen. At moren min er skrøpelig og burde hatt hjelp av sine eneste datter, meg. At sønnen min har lærevansker og er mye lei seg. Foruten om dette har jeg en flott og snill mann, to gode barn, god økonomi og en jobb jeg stortrives i (når jeg er på beina), og gode kollegaer og nære venner. Men akkurat nå, etter å ha ligget med sterke smerter og 39 i feber tredje helgen på rad, klarer jeg ikke helt å glede meg over dette. Anonymkode: 7f789...242
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #27 Skrevet 8. september 2019 At vi har det trangt økonomisk At jeg måtte hente 17 åringen på politistasjon for noen dager siden. Han var tatt i å røyke hasj. Han sier at det var 2 gang han prøvde det. De andre sprang når politi kom, men han stod igjen. Men føler at jeg kan ikke klage mye. Han gjør det ganske bra på skolen og er en aktiv gutt som spiller fotball. Men jeg kommer til å følge mere på hva han gjør no fremover Anonymkode: 1ed15...a17
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #28 Skrevet 8. september 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Om du har såpass god helse; hvorfor ikke jobbe? Anonymkode: 09edc...e9b For det føler du at du har noe med? Anonymkode: 298ef...d2c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #29 Skrevet 8. september 2019 At forholdet med mannen er veldig avmålt, at pappa’n min er dement og at jeg er tjukk. Heldigvis veier de positive tingene godt opp! Barna er glade og friske, jeg er frisk, har en god jobb og gode venner. Anonymkode: 298ef...d2c
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #30 Skrevet 8. september 2019 Sliter med ettervirkninger etter en fødsel hvor jeg nesten døde og savner fysisk kontakt med mannen min desperat. Anonymkode: ff109...2fe
Optatium Skrevet 8. september 2019 #31 Skrevet 8. september 2019 Jeg skulle gjerne hatt en partner i livet mitt og det hadde ikke gjort noe om økonomien var hakket bedre. Men, dagene er ganske bra og sorgen over pappa som gikk bort begynner å bli levelig. Prøver å se det fine i hver dag, de er tross alt livet❤️
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #32 Skrevet 8. september 2019 Har en sjelden alvorlig sykdom som gjør at jeg muligens blir ufør.Gjør det beste for å følge opp barna. Barna trives og har det godt. Anonymkode: a51d9...df9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #33 Skrevet 8. september 2019 Sånn akkurat nå er det migrenen som kom den 14.august og enda ikke har sluppet taket, 26 dager senere. Heller ingenting som tyder på at den skal slippe med det første 🙈 Slike lange anfall gjør at jeg ikke har lyst til å leve lenger. Når antallene går over har jeg fortsatt hodepine, men ikke like kraftig. Slik har det vært i 6 år nå 😩 Anonymkode: e6b1b...494
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #34 Skrevet 8. september 2019 At jeg mitt voksne barn ikke har snakket til meg på mange måneder. Anonymkode: 0a4b2...fdd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #35 Skrevet 8. september 2019 Jeg savner mamma som døde for 4 mnd siden💔 Anonymkode: 2a49a...fef
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #36 Skrevet 8. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: At jeg mitt voksne barn ikke har snakket til meg på mange måneder. Anonymkode: 0a4b2...fdd Men hva gjorde du siden barnet ikke vil ha kontakt? For slikt skjer vel ikke bare uten videre.. Anonymkode: a6627...909
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #37 Skrevet 8. september 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: At mine besteforeldre er for frisk til omsorgsbolig, men for syk til å bo hjemme. De blir stadig mer syk og dement. De kunne leve et godt liv enda mange år i omsorgsbolig, men pga kommuneøkonomi spiser de av leveårene deres. DET er trasig i "velferds" Norge. Trodde omsorgsboliger ble bygget for nettopp denne gruppen. Det er også tøft økonomisk etter jeg ble alene. Anonymkode: 86ab3...df1 Ja omsorgsboliger ER bygget for sånne som dem. Vi har bare ikke nok. Laaange ventetider både ift omsorgsboliger og sykehjemsplasser. Og det ender med at de som skulle hatt sykehjemsplass får omsorgsbolig istedet. Selv om de egentlig er for syke. Og gamle som får sykehjemsplass er ofte så syke at de burde vært på sykehus.. I mellomtiden er der altså ofte ikke gode tilbud for dem som blir vurdert som ‘for friske’. Regner forøvrig med at foreldrene dine får hjemmesykepleie/tilsyn/hjemmehjelp?Det har dere krav på. Stå på! Anonymkode: 373d4...5ae
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #38 Skrevet 8. september 2019 Jeg har en samboer som kjefter og irriterer seg over hver minste ting jeg gjør. Føler meg drit. Og jeg får tanker om at dette skyldes ta han ikke lengre har like sterke følelser for meg og vil forlate meg. Og babyen vår er veldig mye syk. Hun får ofte problemer med å puste fordi hun er tett og det mistenkes allerede barneastma😞 Mistet også nylig mitt næreste familiemedlem og har et anstrengt forhold til de øvrige. Har lite energioverskudd og er ofte syk selv. Mistenker ME. Noen her med erfaring ift ME? Anonymkode: 373d4...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå