Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: ⭐️ Anonymkode: ae1a6...314 At mannen min er død. At et annet familiemedlem også døde for kort tid tilbake. At jeg ikke har fast jobb. At jeg har håpløs arbeidstid. Men egentlig er det meste i livet bra. Anonymkode: 97b3a...e6d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 At jeg og samboeren har ekser som ikke klarer å oppføre seg som voksene og som ikke setter barna først. Må igjennom en runde med bv pga eksen til sambo og mannen hennes har sendt inn bekymringsmelding på oss. Og at min eks ikke er til å stole på. Lar seg styre av kona si, for å slippe konflikter med henne og da blir ikke barn å satt først. Anonymkode: 7cb9c...9a7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: At mannen min er død. At et annet familiemedlem også døde for kort tid tilbake. At jeg ikke har fast jobb. At jeg har håpløs arbeidstid. Men egentlig er det meste i livet bra. Anonymkode: 97b3a...e6d ❤❤❤❤ Når døde mannen din? Anonymkode: 7cb9c...9a7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #5 Skrevet 7. september 2019 I forrige uke var bilen på verksted og forleden var jeg ved tannlegen. Det venter en reparasjon på virkelig mange tusen. (Penger jeg ikke har) - og nå kom det purring fordi jeg glemte å betale lisensen i sommer. Festlig! Men de viktigste tingene går greit. Barna og jeg er friske, de utvikler seg og vi koser oss. Så løser resten seg vel. Anonymkode: edcda...1bf
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 Står midt i en skilsmisse, eldste barnet har rømt hjemmefra, jeg må selge det som selges kan pga en rettsak. Sover ikke om natta, spiser ikke om dagen. Men ungene som er igjen hjemme er friske og raske Anonymkode: f7fa3...948
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 At jeg mistet et familiemedlem i en større ulykke sist lørdag❤ At jeg er tom for kaffe og har ingen rene truser. Har visst glemt å handle og å vaske klær. Anonymkode: 970e7...8d6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #8 Skrevet 8. september 2019 Att jeg har vert sykmeldt snart ett år, fordi jeg ikke har blitt skikkelig frisk igjenn etter jeg hadde kyssesyken🙄 i desember går jeg over på aap men jeg vil bli frisk nokk til og jobbe😭 men jeg klarer bare litt og litt for dagen og de er og gjøre husarbeid og følge opp mine 4 barn. Mannen jobber og jobber for og holde økonomien i orden og jeg føler alt er min feil fordi jeg ikke klarer og jobbe😭 Anonymkode: 7684c...5d2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #9 Skrevet 8. september 2019 At jeg har fått innvilget uføretrygd, at jeg har dårlig økonomi, at jeg har ikke noe sosialt liv, at det aldri er noen som ringer (bortsett fra mamma) eller sender melding, at det kan gå 2 uker uten at jeg snakker med noen andre enn mamma og det er på telefon, at jeg er dønn ensom og at jeg ikke har penger til å kjøpe medisiner som kanskje kunne gjort meg bedre Anonymkode: 84abb...e82
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #10 Skrevet 8. september 2019 Jeg er ufør og kjeder meg noe vanvittig om dagene når sønnen min er på skolen. Når han kommer hjem og fyller huset med vennene sine så har jeg det fint. Men lever dessverre mest gjennom ham. Anonymkode: 2931e...92b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #11 Skrevet 8. september 2019 At jeg står i fare for å miste jobben 😟 Anonymkode: a1f42...f38
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #12 Skrevet 8. september 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ufør og kjeder meg noe vanvittig om dagene når sønnen min er på skolen. Når han kommer hjem og fyller huset med vennene sine så har jeg det fint. Men lever dessverre mest gjennom ham. Anonymkode: 2931e...92b Er selv ufør har det heldigvis ikke slikt som deg og hun ovenfor. Skaffet meg en hund her og vi går turer flere dager om dagen, jeg rydder i klær, vasker huset når formen tilsier det, hjelper til med lekser, er med i verv på skolen og tar ting som det kommer Har egentlig ikke så mye sosialt liv som ufør, men venninnene mine som er i full jobb har også svært lite av det utenom jobb. Hva med å melde deg inn noe frivillige arbeid? Anonymkode: 05792...fd2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #13 Skrevet 8. september 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er selv ufør har det heldigvis ikke slikt som deg og hun ovenfor. Skaffet meg en hund her og vi går turer flere dager om dagen, jeg rydder i klær, vasker huset når formen tilsier det, hjelper til med lekser, er med i verv på skolen og tar ting som det kommer Har egentlig ikke så mye sosialt liv som ufør, men venninnene mine som er i full jobb har også svært lite av det utenom jobb. Hva med å melde deg inn noe frivillige arbeid? Anonymkode: 05792...fd2 Så fint at dette fungerer for deg. Jeg har dessverre lite overskudd og er avhengig av hvilen for å være en god mamma når sønnen min er hjemme. Men kjedelig er det likevel. Når det kommer en og annen dag der formen er bedre har jeg også nok av oppgaver i huset som venter på meg. Anonymkode: 2931e...92b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #14 Skrevet 8. september 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er selv ufør har det heldigvis ikke slikt som deg og hun ovenfor. Skaffet meg en hund her og vi går turer flere dager om dagen, jeg rydder i klær, vasker huset når formen tilsier det, hjelper til med lekser, er med i verv på skolen og tar ting som det kommer Har egentlig ikke så mye sosialt liv som ufør, men venninnene mine som er i full jobb har også svært lite av det utenom jobb. Hva med å melde deg inn noe frivillige arbeid? Anonymkode: 05792...fd2 Om du har såpass god helse; hvorfor ikke jobbe? Anonymkode: 09edc...e9b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #15 Skrevet 8. september 2019 Kontoen er skrapa tom (men heldigvis bare noen få dager til lønn). At pappaen min er død. At moren min driter i meg og barna. At forholdet til mannen min er iskaldt. At huset råtner på rot. Har ikke penger eller ork til å ta tak i det. Anonymkode: a6627...909
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #16 Skrevet 8. september 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om du har såpass god helse; hvorfor ikke jobbe? Anonymkode: 09edc...e9b Tja si det, tenker slik selv når jeg har GODE perioder. Blir dessverre minnet på at jobb fungerer dårlig når jeg ligger med selvmordshodepine / migrene på åttende dagen. Nei disse to er ikke like Og ingen vil ansette en person som de ikke aner kommer på jobb eller ikke. Anonymkode: 05792...fd2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #17 Skrevet 8. september 2019 Jeg kastet ut mannen jeg var gift med i 16 år pga han var utro,å to månender senare var han allerede sammen med en annen dame. Kjenner at det gjør ekstra vondt at han kommer over meg så fort etter alt vi har hatt sammen! Anonymkode: 84b78...6d4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #18 Skrevet 8. september 2019 At mine besteforeldre er for frisk til omsorgsbolig, men for syk til å bo hjemme. De blir stadig mer syk og dement. De kunne leve et godt liv enda mange år i omsorgsbolig, men pga kommuneøkonomi spiser de av leveårene deres. DET er trasig i "velferds" Norge. Trodde omsorgsboliger ble bygget for nettopp denne gruppen. Det er også tøft økonomisk etter jeg ble alene. Anonymkode: 86ab3...df1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #19 Skrevet 8. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Om du har såpass god helse; hvorfor ikke jobbe? Anonymkode: 09edc...e9b Man skal ikke ha det bra bare fordi man er ufør. Skam deg! Til du som skrev innlegg. Godt du fyller dagene dine. Fortsett med det. ♥️ Anonymkode: 808cb...efd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #20 Skrevet 8. september 2019 At mannen min har forlatt meg og alle barna. At han nesten ikke vil være sammen med dem. At han prioriterer den nye dama i 20-åra høyere enn barna. Men hey; kaffen er varm, vi lever, vi er friske og vi kan fyre i peisen. 🥰🥰🥰 Anonymkode: 92946...70d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #21 Skrevet 8. september 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: At jeg har fått innvilget uføretrygd, at jeg har dårlig økonomi, at jeg har ikke noe sosialt liv, at det aldri er noen som ringer (bortsett fra mamma) eller sender melding, at det kan gå 2 uker uten at jeg snakker med noen andre enn mamma og det er på telefon, at jeg er dønn ensom og at jeg ikke har penger til å kjøpe medisiner som kanskje kunne gjort meg bedre Anonymkode: 84abb...e82 Høres ut som om vi er to med samme problem. Anonymkode: 7d0e5...78d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #22 Skrevet 8. september 2019 Veldig mye, men prøver å se lyspunktene. Forelder som kan dø når som helst av lengre tids sykdom, den andre som kun bryr seg om sitt eget liv, lite kontakt med søsken, har ingen venner, en tenåring som trasser, mann som sa i går at han vil skille seg og jeg er nok mest sannsynligvis gravid (veldig svak test i dag). Har ikke selv råd til å kjøpe mannen ut av huset så jeg må finne leilighet. Positive er at jeg har en fast jobb og barn som er noenlunde friske. Helsa mi er også heldigvis rimelig grei så er da noen lyspunkter her og der. Anonymkode: 72bce...90d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #23 Skrevet 8. september 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som om vi er to med samme problem. Anonymkode: 7d0e5...78d Uff, det er ganske trasig. Det er jammen meg ikke mye å trakte etter Anonymkode: 84abb...e82
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #24 Skrevet 8. september 2019 At datteren min ikke har noen venner. Hun har autisme og angst. Vil ikke på skolen. At jeg er langtidssykmeldt pga. av en sykdom som kan gjøre meg varig ufør. At mannen min og jeg knapt snakker sammen og aldri har sex. At oppussingsobjektet vi flyttet inn i for fem år siden fortsatt ser ut som et helvete. Anonymkode: 15a4a...3f3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #25 Skrevet 8. september 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som om vi er to med samme problem. Anonymkode: 7d0e5...78d Vi er dessverre enda flere... jeg bare håper jeg får innvilget uføretrygd når jeg straks skal søke igjen. Anonymkode: 71a1c...d3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå