Gå til innhold

Fjerne kroppshår på barn

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 7.9.2019 den 11.28, Anonym bruker skrev:

Datteren min på ti har tydelig hår under armene. Hun sier ingenting til dette selv, men jeg husker at jeg ikke fikk lov å barbere bort da jeg var litt eldre enn henne og at det ble kommentert i svømmingen etc. Jeg skammer meg veldig.

Bør jeg oppfordre henne til å fjerne det?

Anonymkode: c895c...d2a

Håper virkelig ikke at du er så kjukk i huet å be henne gjør det. Det finner hun ut av selv. Herregud å sykt dette kroppshysteriet har blitt. Nå blir barn også dratt inn. Stakkars barn som vokser opp med slike dumme foreldre. Var det slik når vi var unge? Jeg bare spør. Nei, det var ikke det... 

Anonymkode: 7275d...b3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer aldri til å nevne hårfjerning til datteren min uten at hun tar det opp først.. Hennes kropp, hennes valg!

Skrevet
På 8.9.2019 den 10.46, Anonym bruker skrev:

Foreslo faren til barnet ditt å klippe kjønnshåret til ei som 6 år? Overgrep neste..

Anonymkode: bd4f5...c90

Virkelig?? Overgrep? Skjerp deg!!

Anonymkode: 3cba2...5ea

Skrevet
På 7.9.2019 den 11.28, Anonym bruker skrev:

Datteren min på ti har tydelig hår under armene. Hun sier ingenting til dette selv, men jeg husker at jeg ikke fikk lov å barbere bort da jeg var litt eldre enn henne og at det ble kommentert i svømmingen etc. Jeg skammer meg veldig.

Bør jeg oppfordre henne til å fjerne det?

Anonymkode: c895c...d2a

Du syns at din egen skam fra barndommen er noe hun skal få lov å overta? Er du ellers frisk??

Anonymkode: 7945a...f17

Skrevet
På 7.9.2019 den 14.19, Anonym bruker skrev:

Det synes jeg ikke du skal gjøre. Det er bare en indirekte måte å si at hår er ekkelt og bør fjernes.

Vent til hun eventuelt sier noe selv eller du ser at hun har forsøkt å fjerne det. Da kan du kjøpe til henne, eller gi henne en du har liggende. 

Husk at om du snakker negativt om kroppshår til henne øker du sansynligheten fpr at hun skal komme med ekle kommentarer til andre om det samme.

Anonymkode: 023a0...3a2

Enig. Man konstruerer en virkelighet som ikke er sann.

Anonymkode: 7945a...f17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...