Gå til innhold

Ellinor eller Naomi?


Håp!

Anbefalte innlegg

På 18.9.2019 den 21.36, crj skrev:

Ikke noe spesielt ung, nei. Men du er kanskje bare veldig gammel? 🤔 godt ikke alle har samme smak. Tenk om alle skulle hett det samme som deg, eller meg 🥵😅

Noomi er et jentenavn av hebraisk opprinnelse. Noomi var på sitt mest populære i 1916. Betydning: hebraisk:lykkelig, vakker. ❤

Er 30, så nei ikke spesielt gammel. Men Noomi er et tullete navn, med mindre det er en hund. 

Disse søte små babyene skal bli voksen en dag, og det er lite kult å være en yrkesaktiv 35-åring med navnet Noomi. Vil høres ut som Moomi, og det vil høres ut som om du er litt for glad i mummitrollet. 

Anonymkode: 52c4a...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ideen om at navn har så mye å si når du blir voksen og yrkesaktiv er veldig merkelig. Har sett den mange steder her inne. Lurer på om dere alle kun kjenner folk som heter Kari og Ole, men jeg har møtt folk med veldig mange merkelige navn og de fleste klarer seg helt fint. De fleste tenker ikke så mye over hverken sitt eget navn eller navnene til folk de møter. 

Jeg synes Naomi er veldig fint og hadde ikke reagert på en baby med det navnet, selv om jeg selv ville valgt et litt mer norskklingende navn. Så jeg hadde nok selv valgt Ellionor, men synes begge navnene er fine. Ellinor har jo også blitt veldig vanlig i det siste. 

Anonymkode: 0d836...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...