Gå til innhold

Politikere som kommer på døra

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, sug lut skrev:

Skrekkelig. Jeg vil ikke ha noen på døra som ikke uttrykkelig har blitt invitert. 

Helt enig. Vil ikke ha en eneste på døra mi som ikke har noe her å gjøre. Det å motta sms fra et antiparti gjør det bare enda verre. Enkelte er så forelska i seg selv at de ikke aner hva som foregår rundt dem. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gjort med politikere som med f.eks. Jehovas Vitne.  Sagt at jeg vet godt hvor jeg står plantet politisk/religiøst, så hva enn de har å si, vil det ikke føre frem. 

På en «riktig» dag ville jeg kverulert både med både JKKSDH og evt. en FrPer på døra, bare for egen underholdnings del. 

Anonymkode: 99f2a...b8b

Skrevet

Jeg blir ikke irritert om noen kommer på døra. Men jeg har forhåndsstemt så det gjør jo ingen forskjell. 

Anonymkode: 16493...e38

Skrevet

Ikke fått de på døra, men de overfaller oss på butikken. Fikk en rose, tok pent imot, men kastet den når jeg kom hjem. Han som gå meg den kjenner meg godt og vet at jeg absolutt ikke stemmer på hans parti så vet ikke hvorfor han brukte tid på å gi meg rosen 😅

Anonymkode: 84965...5a4

Skrevet

Jeg stemmer ikke på de som oppsøker meg som et krampetak før valget. Hvis de ikke fører en politikk som gjør at jeg i utgangspunktet vil stemme på de så er det bare irriterende at de skal prøve å kuppe meg med hjemmebesøk og ei rose. 

Anonymkode: adcf7...8ac

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det bra eller ikke?

Jeg synes det er et bra initiativ. Liker å ut å hilse på velgerne, og så er det koselig å dele ut roser 🌹

Folk flest er hyggelige, men det er noen som virker irriterte av å bli forstyrret hjemme. Hva tenker dere? Yey or nei?

Anonymkode: 5949c...f60

NEI NEI NEI

Hvorfor i alle dager skulle de komme på døra?? Ikke vet de hvilket parti en stemmer heller? Og tror de virkelig at de kan kjøpe stemmer ved å late som de bryr seg og dele ut roser før valget? Synes det er helt usmakelig at de fisker etter stemmer sånn! Det som er vintig er hva politikerne gjør mellom valgene! Ikke rett før, det er jo bare spill for galleriet!

Anonymkode: f125e...a60

Skrevet

Er det virkelig noen som velger pga.slike ting? Velger pga.politikk og oppførsel de siste årene ikke valgflesk i siste øyeblikk. Forøvrig en uting å komme på døra eller presse på når man skal handle. Slitsom. Blir bare irritert. 

Anonymkode: 375ba...e4a

Skrevet

Skjønner ikke at man kan bli irritert av en blomst. 

Skrevet

Irriterende! Hater å få fremmede folk på døra. Hvorfor skal jeg plutselig like et parti fordi de plager meg i mitt eget hjem? Gjør en god jobb mellom valgene og du får min stemme. Roser, partiprogram og besøk er bare irriterende!!

I vår kommune har ledelsen i ÅREVIS unnlatt å oppgradere et strengt nødvendig vannsystem! Resultatet vet alle: to døde, blant annet et barn, og 2000 dausjuke folk med feber, smerter som i fødsel, diaré og oppkast. 2000 mennesker!! Ca 10 prosent av innbyggerne. Men dele ut roser på dørene til folk, det tør de. Drikk vannet vårt i stedet, så skal du se hvor mange roser du orker å gå rundt med. 

Anonymkode: dfe57...7d2

Skrevet

Jeg synes det er flott. Det er så sjeldent politikerne får direkte kontakt med borgere.

Anonymkode: ba3b9...ec7

Skrevet

Jeg synes dette er veldig enkelt. Har jeg tid og lyst prater jeg gjerne litt med dem. Det er alltid interessant å høre folks perspektiv på ulike ting. Har jeg ikke tid eller lyst, sier jeg bare «takk, men jeg er ikke interessert - lykke til med valgkampen». Funker av en eller annen merkelig grunn som ei kule.

Anonymkode: 7fc4a...aec

Skrevet

Jeg har banket på masse dører nå i valgkampen, var forberedt på en del sinte folk, men det var skikkelig hyggelig. Masse engasjerte og interesserte folk som diskuterte og spurte. Mange som takket oss for å «jobbe for demokratiet vårt» og masse gode ord. 

Selvfølgelig er det noen som ikke er interessert, men da sier man bare «ha en god kveld» og går videre. Vanlig folkeskikk bør man jo kunne gi sine medmennesker både som lokalpolitiker og innbygger. 

Nå er det jo viktig å huske på at lokalpolitikerne er jo vanlige borgere i en kommune de og, med vanlige jobber og familier og som bruker av sin fritid på nærmiljøet sitt. Så å skjelle ut folk som står på stand eller går på dørbank synes jeg er skikkelig usympatisk uansett om de representerer et annet parti enn man sympatiserer med selv. 

Anonymkode: 9288d...495

Skrevet

Det oppleves ikke som ekte engasjement eller en fin gest til «folket» når det bare skjer i forbindelse med valg.

Driv en god politikk, ta gode avgjørelser, snakk politikk og ikke person.. og gjør det året rundt.. Da er det større sjanse for at jeg stemmer.

Slik det er nå vet jeg stort sett bare om hva de mener om hverandre.. og hvor de står i bomspørsmålet.. Det er pinlig.

Pga Moxnes sin evne til å snakke sak og partiets verdier blir det dit min stemme går 

Anonymkode: 8e793...c57

Skrevet

Vi hadde en politiker på døra her i går. Vår egen MP! Jeg bor i England.  Det er kaos her anngående Brexit og at Parlamentet har blitt "shut down" av Boris Johnson. Vår MP var OK å snakke med, hadde vært på ferie i Norge. Beklaget at jeg ikke kunne stemme. 

Anonymkode: 2965d...13b

Skrevet

Jeg fikk rose og partiprogram på døra av to hyggelige menn. Syntes det var koselig, men stemmer uansett på et annet parti. De ba meg ikke om å stemme på dem heller, men sa de håpet jeg hadde tenkt å stemme, og det er helt greit.

Anonymkode: 58e23...817

Skrevet

Mnja, blir litt vel slitsomt når det ringer på hver eneste dag i en periode her! Så hadde foretrekt at de droppet det... kan man slå av utelyset slik som på Halloween mon tro?

Anonymkode: 780d3...e49

Skrevet
På 5.9.2019 den 23.37, Pashla skrev:

Man må vel ikke akkurat «hate» gutter. Men noe av det er vel forrige århundres tankegang som ikke helt har gitt slipp.

Å skjære vekk og skade deler av et friskt kjønnsorgan er perverst, uansett om det gjøres mot en jentebaby eller en guttebaby.

Da er det bare å notere seg at rosepartiet støtter loven som pålegger helseforetak å utføre kjønnslemleste av gutter ved bruk av våre skattepenger. 

De må jo hate gutter, da denne politikken reduserer/skader gutters seksuelle nytelse for resten av livet. De kunne jo bare sagt at de var mot omskjæring for begge kjønn slik Frp gjør.

Eller ville det vært feministisk ukorrekt?

Sånne perverse folk som støtter å skjære vekk deler av kjønnsorganer vil ikke jeg ha i min hage. Selv om de kommer med alle verdens roser!

Anonymkode: ba402...885

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å skjære vekk og skade deler av et friskt kjønnsorgan er perverst, uansett om det gjøres mot en jentebaby eller en guttebaby.

Da er det bare å notere seg at rosepartiet støtter loven som pålegger helseforetak å utføre kjønnslemleste av gutter ved bruk av våre skattepenger. 

De må jo hate gutter, da denne politikken reduserer/skader gutters seksuelle nytelse for resten av livet. De kunne jo bare sagt at de var mot omskjæring for begge kjønn slik Frp gjør.

Eller ville det vært feministisk ukorrekt?

Sånne perverse folk som støtter å skjære vekk deler av kjønnsorganer vil ikke jeg ha i min hage. Selv om de kommer med alle verdens roser!

Forskjellen er at hos kvinner ødelegges altså all mulighet for seksuell nytelse. Det er faktisk målet med omskjæring på kvinner. På gutter gjør det ikke noe fra eller til. Om noe gjør det bare at de holder ut lenger og sexen blir derfor bedre for dem.

Anonymkode: e10a6...1af

Skrevet

Synes det er fryktelig irriterende. Står på liste selv og stemmer selvsagt på meg selv...

Anonymkode: 24551...e1c

Skrevet

Du kan ikke skrive "liker å ut". Ut er ikke et verb i Infinitiv.

Anonymkode: 94502...a85

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forskjellen er at hos kvinner ødelegges altså all mulighet for seksuell nytelse. Det er faktisk målet med omskjæring på kvinner. På gutter gjør det ikke noe fra eller til. Om noe gjør det bare at de holder ut lenger og sexen blir derfor bedre for dem.

Anonymkode: e10a6...1af

Der tar du skikkelig feil!

Omskjæring av jenter betyr å fjerne, rispe eller prikke i deler av kjønnsorganet til jenter. I mange tilfeller gir slik risping eller prikking mindre konsekvenser enn en vanlig omskjæring for en gutt.

Omskjæring fjerner 20.000 erogene soner og fjerner følelsen i penis. De mest følsomme områdene på penis forsvinner når forhuden fjernes. 

omskjæring-av-gutter/fjærner-følelsen-i-penis

Sykt av deg å forsvare slike overgrep, det skulle ikke vært lov!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...