Gå til innhold

Politikere som kommer på døra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bra eller ikke?

Jeg synes det er et bra initiativ. Liker å ut å hilse på velgerne, og så er det koselig å dele ut roser 🌹

Folk flest er hyggelige, men det er noen som virker irriterte av å bli forstyrret hjemme. Hva tenker dere? Yey or nei?

Anonymkode: 5949c...f60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det ikke. Har allerede stemt og har bedre ting å gjøre på kvelden enn å ta i mot «selgere» på døra. 

Anonymkode: b292b...b6b

Skrevet

Det hadde jeg ikke vært interessert i

Anonymkode: ff92b...d01

Skrevet

Hater når det skjer! Er jeg intressert i å diskutere politikk så vet jeg at dere står på senteret hver lørdag å syns det holder. Slutt å plage oss i våres eget hjem,vi som ikke er intressert!

Anonymkode: 96880...7c8

Skrevet

Oj, overrasket over svarene her. Trodde folk var interessert i å møte de som eventuelt skal styre kommunen

Skrevet

Skulle fått juling... AP politikeren som kom på min dør fikk klar beskjed om hva jeg mente om judaspartiet hans...

Anonymkode: 75a44...84a

Skrevet

Eg fekk besøk av ordførerkandidat i dag. Syntes det var koselig. Takka ja til partiprogrammet og las det, og trur kanskje eg kjem til å stemme på det partiet no. Hadde ikkje vurdert det som en mulighet engang. Det sto mellom AP, Høyre og Frp. No er Venstre i tet. Så hjalp her iallefall. 

Anonymkode: d3e1a...039

Skrevet

Bare hyggelig om politikerne kommer på døra. Det har ikke vært noen her det vi vet, men vi er jo sjelden hjemme også, så det kan være forklaringen. Uansett ikke nødvendig her, da, siden jeg vet veldig godt hva jeg skal stemme. 

Anonymkode: e889a...26b

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle fått juling... AP politikeren som kom på min dør fikk klar beskjed om hva jeg mente om judaspartiet hans...

Anonymkode: 75a44...84a

Du virker veldig voksen og reflektert 

Skrevet

Liker ikke. Jeg ville tatt rosen, sagt «takk, men jeg stemmer på noen andre slik jeg har gjort i 20 år». Bruke så mye penger på roser er bortkastet og tull. Men jeg får aldri blomster ellers

Anonymkode: e5ded...4c0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Liker å ut å hilse på velgerne, og så er det koselig å dele ut roser 🌹

Jeg liker egentlig ikke å ha politikere på døra.

Men når jeg spurte de som deler ut roser om hva de mener om rituell omskjæring av guttebarn ble jeg nesten kvalm.

Norges største parti i 2019 står og forsvarer loven som pålegger helseforetak å utføre den perverse handlingen om å amputere friske kroppsdeler på gutte-babyer.

Bruke mine skattepenger på å amputere kroppsdeler som reduserer den seksuelle nytelsen for friske gutter! 

Må man ikke være syk, eller hate gutter for å mene noe slikt?

Anonymkode: ba402...885

Skrevet

Det er galt å dytte sin tro på andre. Være seg det er politisk eller religiøs tro.

Anonymkode: e10a6...1af

Skrevet

Hadde besøk idag mens jeg var på dugnad. Helt greit, dama bor like borti her så har jo pratet litt med hun før. Når hun spurte om jeg ville ha ett program takket jeg pent nei og sa jeg ikke trengte. Tror hun faktisk ble mer overrasket over at jeg hadde tenkt å stemme, enn at jeg sa jeg ikke trengte og hadde gjort meg opp en mening. Utifra hva min far har sagt så er de på min alder ikke de som strømmer til valglokalene, veldig mange sier det ikke har noen betydning for hva de stemmer. 

Nå er jeg oppvokst med en lokalpolitiker i hus, så for å bevare husfreden så skal det stemmes ett eller annet. Hva jeg stemmer bryr han seg ikke om, bare jeg, min søster og mor kommer oss i ett valglokale. Aldri snakket politikk hjemme, eneste er at vi får stemt. Jeg skal ikke høre klagingen hans i flere år at jeg ikke stemte. 

Jeg mener folk kan takke pent nei om de ikke ønsker å prate med en politiker som kommer på døra, det er ikke verre. For mange så er dette en måte å finne ett parti de ønsker å stemme på. For selv om det er høyre som kommer på døra så kan du diskutere hva de vil gjøre anderledes enn ap feks. 

Anonymkode: 81ac3...2d3

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg fikk besøk av to damer som ville snakke om Jesus i går.

Tar heller en ordførerkandidat hva dag som helst, for å si det slik.

Gjest Antarctica
Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker egentlig ikke å ha politikere på døra.

Men når jeg spurte de som deler ut roser om hva de mener om rituell omskjæring av guttebarn ble jeg nesten kvalm.

Norges største parti i 2019 står og forsvarer loven som pålegger helseforetak å utføre den perverse handlingen om å amputere friske kroppsdeler på gutte-babyer.

Bruke mine skattepenger på å amputere kroppsdeler som reduserer den seksuelle nytelsen for friske gutter! 

Må man ikke være syk, eller hate gutter for å mene noe slikt?

Anonymkode: ba402...885

Man må vel ikke akkurat «hate» gutter. Men noe av det er vel forrige århundres tankegang som ikke helt har gitt slipp.

Skrevet

Mitt lokalparti har slutta å gå på dører, vi deler ut rosene utenfor dagligvarebutikkene i bygda med påminning om å bruke stemmeretten. 

Anonymkode: a24ec...27f

Skrevet
9 minutter siden, Pashla skrev:

Du får det som du vil, skal du se. 

Anonymkode: 24c30...a76

Skrevet
13 minutter siden, Pashla skrev:

Jeg tar heller noen jesusdamer, for å si det slik. Men aller helst ingen av delene. Det er slitsomt når folk skal dytte sin tro over på andre, uansett hva det er for slags tro.

Skrevet

Jeg ser alltid en annen vei når jeg passerer politikere i valgkampen. Hadde overhodet ikke satt pris på å fått dem på døra, uavhengig hvilket parti. 

Anonymkode: 43e65...373

Gjest Antarctica
Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du får det som du vil, skal du se. 

Anonymkode: 24c30...a76

Det håper jeg da. En av kandidatene i min kommune er veldig kjekk.

Gjest Antarctica
Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tar heller noen jesusdamer, for å si det slik. Men aller helst ingen av delene. Det er slitsomt når folk skal dytte sin tro over på andre, uansett hva det er for slags tro.

Her kom de i høyeste grad til feil adresse, i alle fall.

Skrevet

Jeg liker virkelig ikke å få politikere på døra. De får holde seg til kjøpesentrene. 

Anonymkode: 1a9b4...b64

Skrevet

De kom til meg også men vi var ikke hjemme. Etterpå fikk jeg melding om å spre et budskap jeg ikke kommer til å spre. Har allerede stemt og det på annet parti. Har skrevet opp og ned i mente om det på facebook og synes det er merkelig at de har slik skivebom. De følger ikke med i timen. 

Skrevet

Skrekkelig. Jeg vil ikke ha noen på døra som ikke uttrykkelig har blitt invitert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...