Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #26 Skrevet 7. september 2019 Solkrem, vann og aquagold er mine anbefalinger. Prøver også å ikke være mer uttrykksfull enn nødvendig. Anonymkode: f35e3...891
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #27 Skrevet 7. september 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har møtt fjerne eggstokker og eggledere. Når man tar en slik operasjon, fjerner man hormonprudoksjinen (man produserer også mindre kollagen) Etter operasjonen min, merket jeg har huden ble slappere og fikk fortere linjer. Det som har funket for meg, er p vaske huden morgen og kveld, og hver kveld smører jeg meg godt inn med A-krem. Masserer ansiktet med fingertuppene. Har fått mye finere/friskere hud, og linjene har ikke blitt dypere/fler/værre. Anonymkode: 7c0de...33f Og SELVSAGT solkrem. Bruker mellom 30 og 50 i ansiktet, hele året. Hilsen meg ☝️ Anonymkode: 7c0de...33f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #28 Skrevet 7. september 2019 På 5.9.2019 den 22.17, Anonym bruker skrev: 1. Velg riktige foreldre. 2. Kosthold. 3. Kosthold. 4. Kosthold. 5. Unngå stress. 6. Nok søvn. 7. Tren. 8. Ikke overdreven soling. Anonymkode: 45f59...f9d Du glemmer en ting, unngå kroniske sykdommer som blant annet revmatisme. Anonymkode: b397b...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå