Lat Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Hei, er det noen her som klarte å jobbe 80% og sudere samtidig , jeg har tre barn i alder 15, 11 og 8, og usikker om jeg klarer å kombinere jobb og studie ! De av dere som studerer og jobber måtte dere møtte opp på universitetet/ skole daglig?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Tja, du kan ikke være Lat i så fall... Om man må møte opp kommer helt an på studiet man tar, ulike studier har ulike krav for oppmøte og arb.krav. Noen har samlinger, noen møter opp daglig, noen møter opp få dager i uken. Veldig forskjellig. Om du kan kombinere det med jobb kommer vel an på oppmøtekrav, men også hvilke fag du tar, hvor krevende det er osv. Uansett - lykke til Anonymkode: 72709...7d0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Jeg har tatt master på fulltid og jobbet fulltid. Ett barn. Går helt fint. Anonymkode: 28401...e90
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #4 Skrevet 2. september 2019 Jeg tar bachelor på BI, jobber fulltid, to barn på 2år og 7år. Krever diseplin, møter opp på alt obligatorisk (selekterer). Senker kravene til meg selv, alt må ikke være 110% perfekt, det være seg karakterer eller husstell. - "bestått", eller Toro-posekake... Aksepter "Godt nok" 😉 Anonymkode: 76f9d...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå